[APEL ÎNCHIS] Scouting for Peace: Diversity&Inclusion Training 2017, 8-11 aprilie 2017, Madrid Spania [DL: 10 februarie 2017]

Nume proiect: Scouting for Peace: Diversity&Inclusion Training 2017

Perioada: 8-11 aprilie 2017

Locația: Madrid, Spania

Cine poate participa: seniori și lideri

Despre proiect: Acest eveniment își propune să urmărească obiectivele planului de lucru pentru anul 2017, astfel încât să contribuie la întărirea și consolidarea capacităților organizațiilor în domeniul educației pentru pace, al dialogului inter-religios, dar și la deschiderea lor către dezvoltare spirituală și introducerea acestor aspecte în curricula lor educațională.

Trainingul se va desfășura după modelul unui TOT (training of trainers), participanții urmând să implementeze cele învățate în propriile organizații odată întorși acasă. Scopul este de a forma liderii pentru a introduce și utiliza instrumentele educației pentru pace în lucrul cu toatele grupele de vârstă (inclusiv cu voluntarii adulți) astfel încât tinerii să crească și să se dezvolte ca indivizi toleranți și respectuoși.

Obiective principale:

-Promovarea toleranței în rândul tinerilor, cu focus special asupra minortităților, imigranților și refugiaților

-Lupta împotriva rasismului și extremismului prin acțiune pozitivă

-Încurajarea dialogului inter-religios și intercultura între tineri prin intermediul activităților cercetășești

Profilul participanților: Aceștia trebuie să cunoască limba engleză și să fie implicați la nivel național în departamentele de formare sau programe.

Costuri: Participanții trebuie să ajungă în seara de vineri, 7 aprilie 2017 și să rămână până în dimineața de miercuri, 12 aprilie 2017. Taxa de participare este de 100 euro, ce va include cazarea, mesele și costurile activităților. Acesteia se adaugă 10 euro pentru Departamentul Internațional.

Din costurile de transport se vor deconta 70%.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până pe 10 februarie 2017. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea şi implicarea în organizaţie, dar și de motivaţia de a participa la eveniment. Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate. În cadrul acestor evenimente se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.

Partnership Event 2017, Bruxelles – Belgia, 24-27 februarie [DL: 21 februarie 2017]

Nume proiect: Partnership Event 2017
Perioada: 24-27 februarie 2017
Locația: Bruxelles, Belgia
Cine poate participa: lideri/voluntari adulti și persoane implicate la nivel naţional

Despre eveniment: Organizat de The Partnerships Network, o coaliție a Organizațiilor de Cercetași și Ghide, evenimentul dorește consolidarea și formarea de noi parteneriate între asocațiile europene și cele din alte regiuni ale lumii. Ideea generală este aceea a schimbului de informație în ceea ce privește parteneriatele deja existente și oferirea unei platforme care să permită împărtășirea experienței și a cunoștințelor.

Se pune accent pe reflectarea asupra relevanței parteneriatelor și promovarea înțelegerii interculturale, alături de respectul reciproc. Mai mult, printre obiectivele centrale se numără crearea de parteneriate cu organizații din Regiunea Asia-Pacific și dezvoltarea calitativă a acestor legături în vederea obținerii unui mai mare impact asupra tinerilor.

Profilul participantului: Proiectul se adresează în special persoanelor deja implicate în activități parteneriale sau care sunt motivate să creeze noi parteneriate. De asemenea, sunt vizate persoanele aflate în funcții strategice.

Costuri: Taxa de participare este de 250 euro și include cazarea (în camere de câte două, trei sau patru persoane), mesele, costurile pentru activități și pentru materiale. Transportul nu este inclus.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 21 februarie 2017. În procesul de selecţie al participanţilor se va tine cont de vechimea în organizaţie (minim 2 ani) şi de motivaţia de a participa la eveniment. De asemenea, persoanele selectate trebuie să aibă cotizaţia plătită la zi.

În cadrul evenimentelor internaţionale se poartă uniforma naţională (eşarfă naţională şi cămaşa bej).

Informaţii suplimentare găsiţi pe pagina evenimentului sau ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro

[APEL ÎNCHIS] I/O 2017, 9-12 februarie 2017, Londra, UK [DL: 20 ianuarie 2017]

Nume proiect: I/O 2017

Perioada: 9-12 februarie 2017

Locația: Gilwell Park Conference Center, Londra, UK

Cine poate participa: seniori și lideri

Despre proiect: La acest eveniment vei avea ocazia să cunoști cercetași și ghide ce împărtășesc același interes ca și tine în domeniul tehnologiei, sistemelor informaționale și comunicării prin intermediul tehnologiei, dar și în ceea ce privește modul în care acestea pot fi implementate în cercetășie. Vei avea oportunitatea de a discuta despre provocările pe care le întâmpini în organizația ta, iar împreună cu ceilalți participanți, vei găsi soluții acestora. Mai mult, vei pleca acasă cu o perspectivă nouă față de comunicare și tehnologie, acest fapt datorându-se experților din interiorul și exteriorul cercetășiei ce vor fi prezenți la I/O.

Profilul participanților: Aceștia trebuie să fie interesanți de aplicarea sistemelor informaționale, a tehnologiei și comunicării prin inbtermediul său în cercetășie. De asemenea, trebuie să se afle într-o poziție prin care să poată implementa și împărtăși în cadrul ONCR cunoștințele obținute.

Limba de lucru este engleza, așadar participanții trebuie să o cunoască. Totodată, ei sunt rugați să pregătească o prezentare prin care să explice modul în care se aplică tehnologia informațională și de comunicare în interiorul organizației lor. De asemenea, dacă sunt sau au fost implicați în proiecte particulare în acest domeniu, sunt rugați să le prezinte la eveniment, astfel încât schimbul de experiență între participanți să fie complet.

Costuri: Taxa de participare este de 240 euro și acoperă cazarea, mesele și costurile activităților.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până pe 20 ianuarie 2017. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea şi implicarea în organizaţie, dar și de motivaţia de a participa la eveniment. Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.

 

24th World Scout Jamboree 2019, 22 iulie-2 august 2019, Statele Unite ale Americii [DL: HOC: 20 februarie 2017, participant/IST: 10 decembrie 2017]

Nume proiect: 24th World Scout Jamboree 2019

Perioada: 22 iulie – 2 august 2019

Locația: Summit Bechtel Family National Scout Reserve (The Summit) in West Virginia, USA. (http://www.summitbsa.org/)

Cine poate participa: Participanti: trebuie sa fie nascuti intre 22 iulie 2001 si 21 iulie 2005. Puteti aplica pana la 10 decembrie 2017.

IST: trebuie sa aiba peste 18 ani la data inceperii evenimentului. Rolul si atributiile unui membru al International Service Team, alaturi de formularul necesar pentru a aplica pentru aceasta pozitie pot fi gasite aici. Puteti aplica pana la 10 decembrie 2017.

HOC si CMT: trebuie sa aiba peste 21 de ani la data inceperii evenimentului. Rolul și atribuțiile Șefului de Contingent, alături de formularul necesar pentru a aplica pe această poziție pot fi găsite aici. Deadline pentru a aplica pentru postul de Sef de Contingent (Head of Contingent – HOC): 20 februarie 2017

Despre eveniment: Unicitatea acestei Jamboree Mondiale este data de efortul colectiv depus de catre Scouts Canada, Asociación de Scouts de México, si de catre Boy Scouts of America pentru construirea sa. Cele trei tari se pregatesc sa primeasca marea familie de cercetasi pentru a experimenta impreuna tema celei de-a 24-a Jamboree Mondiale: “Unlock a New World”. Aceasta tema vorbeste despre noi aventuri, despre diverse culturi si prietenii ce se vor forma intre cercetasi pe parcursul celor 12 zile. WSJ este, mai presus de toate, un eveniment educational, ce aduce impreuna tineri din toata lumea cu scopul de a promova pacea si intelegerea reciproca, in cadrul caruia participantii capata abilitati de leadership si sunt pregatiti pentru viata.

Locatiile in care se vor desfasura activitatile includ: the Rocks, una dintre cele mai mari locatii de catarat si escalada construite de om; the Park, unul dintre cele mai mari parcuri de skateboarding outdoor din lume; the Trax, una dintre cele mai mari locatii pentru BMX din lume. La toate acestea se adauga si cele trei lacuri artificiale, alaturi de cateva piscine si o gama larga de activitati acvatice.

Profilul participanţilor: Pentru a fi eligibil sa participi, trebuie sa te fi nascut intre 22 iulie 2001 si 21 iulie 2005. In cazul in care depasesti aceasta varsta la data inceperii evenimentului, poti aplica pentru un post de IST, lider sau CMT/HOC.

IST: Aceștia trebuie să aiba peste 18 ani, sa vorbească limba engleză fluent și/sau franceza, să aibă disponibilitatea de a ajunge cu o săptămână înainte la locul de desfășurare a Jamboreei, să primească training și să asiste la pregătirile finale pentru sosirea participanților. În plus, este necesar să rămână la finalul evenimentului pentru a ajuta la curățenie, închidere și să predea raportul de activitate.

HOC (Head of Contingent) si CMT (Contingent Management Team): Contingent Management Team reprezinta un grup de lideri ce au cunostintele si experienta necesara in management financiar, calatorii internationale, educatia si ingrijirea tinerilor, dar si in ceea ce priveste cercetasia la nivel international. Intalnirea sefilor de contingent va avea loc in aprilie 2018.

Costuri: Taxele de participare sunt după cum urmează:

Pentru participanti, taxa este de 638$

Membrii CMT achita taxa de participant.

IST: 588$

Aceasta Jamboree Mondiala aplica modelul Summit, ceea ce inseamna ca participantii trebuie sa aduca numai imbracamintea, sacul de dormit si alte obiecte personale sau necesare unui stand de prezentare. Pentru a reduce costurile de calatorie, organizatorii ofera tuturor participantilor (lideri si CMT inclusi): corturi de cate doua persoane, instrumente si ingrediente pentru gatit, zone de masa, echipamentul necesar pentru instalarea corturilor, mese, paturi de campanie. Subcampurile sunt dotate cu WCuri si casute pentru dus.

IST vor primi corturi de cate patru persoane si paturi de campanie. Staff-ul va manca in zona de staff, primind mancare ce nu necesita gatit.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până pe 10 decembrie 2017. Aplicațiile pentru Șeful de Contingent se trimit prin completarea formularului de aici pana la 20 februarie 2017, iar aplicatiile pentru IST se trimit aici pana la 10 decembrie 2017.

În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.

[APEL ÎNCHIS] Apel Șef Contingent: Roverway 2018 – Opposites Attract, 23 iulie-2 august 2018 [DL: 15 ianuarie 2017]

Nume proiect: Roverway 2018 – Opposites Attract

Perioada: 23 iulie – 2 august 2018

Locația: International Scout Center Zeewolde (https://scoutinglandgoed.scouting.nl/english), Olanda

Cine poate participa: lideri (cu vârsta minimă de 21 ani)

Despre eveniment: Această ediție a Roverway va avea loc în Olanda, între 23 iulie și 2 august 2018. Focusul principal va fi asupra dezvoltării personale a participanților, ca actori relevanți în societate. Evenimentul creează cadrul ideal în care seniorii pot face schimb de experiență, cunoștințe și idei, schimb încurajat prin cele trei obiective educaționale ale proiectului, centrate pe societate și pe schimbul intercultural.

O societate în continuă schimbare se confruntă cu tensiuni din interior. Știm deja că este ușor să alegi calea cea mai ușoară, însă această ediție a Roverway va dovedi că ceea ce ne atrage este, de fapt, ceea ce nu cunoaștem încă și ceea ce necesită efort pentru a afla. Organizatorii Roverway 2018 îi provoacă pe seniori să exploreze cărările ascunse și mai puțin bătătorite alături de ei, dezvoltând, totodată, o perspectivă critică și constructivă asupra rolului lor în societate. Ei ne invită să ne cunoaștem în cadrul unei dezbateri deschise și sincere. Acceptați provocarea?

Profilul participanţilor: Trebuie să aibă vârsta minimă de 21 de ani și să fi participat în proiecte internaționale. Limba de lucru a evenimentului va fi engleza, astfel că participanții trebuie să dețină cunoștințe asupra acesteia.

Rolul și atribuțiile Șefului de Contingent se regăsesc aici, alături de formularul necesar pentru a aplica pe această poziție.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până pe 15 ianuarie 2017. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.