[Apel deschis] Romanian Work Party – Kandersteg International Scout Centre – 15-23 aprilie 2023 [DDL 26 februarie 2023]

Nume proiect: Romanian Work Party

Perioada:  15-23 aprilie 2023

Locația:  Kandersteg International Scout Centre, Elveția

Cine poate participa: seniori și lideri (cercetași cu vârsta de peste 18 ani)

Despre eveniment:

În fiecare primăvară și toamnă au loc la KISC așa numitele Work Parties – intervale de o săptămână în care cercetași din diferite țări vin pentru a ajuta la pregătirea centrului pentru sezonul de vară, respectiv toamnă. Câteva exemple sunt Spanish Work Party, Dutch Work Party etc. În octombrie 2019 a avut loc prima ediție a Romanian Work Party. În aprilie 2022, după perioada de pandemie, a avut loc a doua ediție.

Participantii vor ajuta voluntarii de la centru cu diferite sarcini, atât în exterior (cărat lemne, vopsit, construit corturi), cât și în interior (curățenie în clădirile anexe ale centrului). Aceste sarcini pot diferi în funcție de nevoile centrului la momentul respectiv.

Cum li s-a părut participanților din prima ediție puteți citi mai jos.

“Mie mi s-a părut că Romanian Work Party a fost una dintre cele mai faine experiențe de până acum la cercetași. În primul rând mi-a plăcut peisajul și faptul că eram înconjurați de munți. Oriunde te uitai, descopereai ceva frumos. La KISC, lumea e organizată și au protocoale pentru orice treabă pe care o fac. Lucrează, dar se simt și bine. Staff-ul, numiți Pinkies, ne-au ajutat cu orice am avut nevoie, ceea ce a făcut ca șederea noastră să fie și mai reușită.” Adela, participantă RWP octombrie 2019

Profilul participanţilor: Seniori sau lideri cu vârsta de peste 18 ani.

Participanţii trebuie să aibă cunoştinţe de limba engleză, deoarece aceasta va fi limba oficială a evenimentului. De asemenea, este important ca participanții să fie vaccinați. Aceasta este o cerință impusă de conducerea KISC pentru buna desfășurare a evenimentului.

Criterii de selecție:

  • Senior sau lider cu vârsta minimă de 18 ani
  • Schema de vaccinare completă
  • Cotizația plătită la zi și acordul din partea Consiliului Centrului Local
  • Posibilitatea de a participa pe întreaga durată a evenimentului
  • Asigurare de sănătate/card de sănătate (nu este obligatoriu, dar recomandat)

Costuri: Cazarea și mesele vor fi asigurate de KISC. Transportul și activitățile opționale trebuie asigurate de către participant. 

Alte costuri legate de materiale de participare și reprezentare vor fi discutate cu echipa finală.

Programul evenimentului:

  • Prima și ultima zi sunt alocate venirii, respectiv plecării participanților. 
  • 3 zile și jumătate sunt acordate lucrului cu voluntarii de la centru la diferite sarcini. 
  • 3 zile și jumătate în care participantii pot alege să facă ce activități doresc de la hike-uri până la activități specifice zonei

Două elemente importante din program sunt următoarele:

  • Într-o seară va avea loc o partidă de fotbal între participanții de la Romanian Work Party și Pinkies. Aceasta este o tradiție a centrului.
  • Cuvântul party chiar se referă la faptul ca va fi o petrecere, organizată de participanți. Aceasta petrecere este o oportunitate de a arăta voluntarilor de la centru tradiții românești, dansuri, mâncare etc.

Programul final se va confirma cu puțin timp înainte de eveniment în funcție de nevoile pe care le are centrul.

IMPORTANT

Numărul maxim de participanți este de 10 persoane, iar minim 7. Selecția se va face pe baza motivației și a experienței la cercetași. Vă rugăm să acordați timpul necesar completării formularului. Dorim să avem o echipă diversă, formată atât din persoane care au mai fost la KISC, cât și persoane care nu au mai fost până acum.

După închiderea DDL, în maxim 2-3 zile vom reveni cu un răspuns către toți cei înscriși indiferent de rezultat. Ulterior cei care au fost acceptați vor primi detalii despre următorii pași și modul de organizare pentru eveniment. 

Metode de transport recomandate:

În trecut, participanții care au mai fost la KISC la IWP (International Work Party) sau RWP (Romanian Work Party) au mers pe următoarea rută: Aeroport Otopeni-> Aeroport Milano-> Gara Milano-> Domodossola-> Kandersteg

Această variantă a fost cea mai rentabilă din punct de vedere al costurilor având în vedere ca zborurile din București către Elveția pot fi destul de scumpe.

Se poate veni și cu mașina, aceste detalli pot fi discutate ulterior.

Mai multe aspecte legate de transport se vor discuta după ce echipa finală pentru eveniment este aleasă. 

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până pe 26 februarie 2023. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minimum 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. De asemenea, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, să fie membru activ în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi. Ulterior, cei selectați vor primi formularul oficial de înscriere. 

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfă naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare ne poți scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro

[Apel deschis] International Work Party – Kandersteg International Scout Centre, 8-16 aprilie 2023 [DDL 14 februarie 2023]

Nume proiect: International Work Party

Perioada:  8-16 aprilie 2023

Locația:  Kandersteg International Scout Center, Elveția

Cine poate participa: seniori și lideri (cercetași cu vârsta de peste 18 ani)

Despre eveniment: Între 8 și 16 aprilie, la KISC, se desfășoară evenimentul anual International Work Party. Evenimentul aduce împreună 10 cercetași majori din diferite țări pentru a contribui la bunul mers al Mini Jamboreei Permanente – acesta fiind visul lordului Baden Powell. Astfel, cercetașii care își doresc să dea o mână de ajutor și să se aventureze în Alpii Elvețieni, vor avea ocazia să lege prietenii internaționale și să trăiască o săptămână cercetășească intensă. Pe parcursul evenimentului se va lucra în echipă în diverse departamente, aceastea fiind coordonate de către faimoșii voluntari ai centrului, The Pinkies. Mai multe detalii despre eveniment găsești aici,

Profilul participanţilor: Seniori sau lideri cu vârsta de peste 18 ani.

Participanţii trebuie să aibă cunoştinţe de limba engleză, deoarece aceasta va fi limba oficială a evenimentului.

Costuri: Contribuția de participare este până la 50 franci elvețieni. Organizatorii asigură cazarea, mesele și costul activităților planificate. Transportul și activitățile opționale trebuie asigurate de către participant.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până pe 14 februarie 2023. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. De asemenea, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, să fie membru activ în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi. Ulterior, cei selectați vor primi formularul oficial de înscriere. 

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfă naţională şi cămaşa bej).

IMPORTANT: Dacă vă înscrieți la International Work Party și nu sunteți acceptați, vă puteți înscrie și la Romanian Work Party.

Pentru informaţii suplimentare poţi consulta site-ul International Work Party sau ne poți scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.

[Apel dechis] Voluntariat la Centrul Cercetășesc din Islanda Úlfljótsvatn [DDL 16 februarie 2023]

Nume proiect: Voluntariat la Centrul Cercetasesc Úlfljótsvatn din Islanda

Locația: Úlfljótsvatn, Islanda

Cine poate participa: seniori și lideri

Perioadă: 05.06.2023 – 01.09.2023 sau 01.05.2023 – 01.09.2023

Despre eveniment: Centrul Cercetășesc din Islanda este în căutare de voluntari pentru perioada verii, pentru 3 sau 4 luni. Pozițiile deschise sunt Campsite Coordinator (01.05.2023 – 01.09.2023) și Summer Volunteers (05.06.2023 – 01.09.2023).

  • Campsite Coordinator – Coordonatorul de campsite este responsabil de gestionarea operațiunilor zilnice ale campingului centrului. Acest lucru include coordonarea voluntarilor care lucrează în camping, asigurarea curățeniei instalațiilor, gestionarea centrului de servicii și a magazinului din camping precum și primirea oaspeților.
  • Summer Volunteers – Echipa de voluntari de vară este cea care se ocupă de operațiunile zilnice ale centrului. Aceștia lucrează în fiecare zonă a centrului, inclusiv în program, servicii pentru oaspeți, camping și întreținere.

Pentru mai multe detalii despre aceste poziții accesați acest link

Profilul participanţilor: Pentru a deveni staff este necesar să fii membru ONCR cu cotizația plătită la zi, să ai 18 ani împliniți, să cunoști limba engleză și să poți motiva ce abilități sau competențe te vor face să fii remarcat. Pentru poziția de Campsite Coordinator este nevoie și de carnet de conducere categoria B.  Foarte important: participanții trebuie să aibă disponibilitatea de a fi prezenți fizic pe tot parcursul sezonului, de la început și până la final.

Costuri: Participantul va suporta atât costul transportului, cât și al cheltuielilor personale de pe întreaga durată a șederii sale. Cazarea, mesele și orice alte necesități sunt asigurate de către organizatori.

IMPORTANT: Dacă eşti interesat(ă) de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici înainte de a trimite aplicația ta organizatorilor. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. De asemenea, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

*Ulterior, aplicația trimisă organizatorilor trebuie să conțină un CV, scrisoare de motivație și, opțional, o scrisoare de recomandare.

La oportunitățile internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare poţi consulta site-ul centrului sau ne poți scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.

Training Dialogue for Peace(ful) Interactions – Platforma ZOOM, 9 februarie 2023 [DL 5 februarie 2023]

Nume proiect: Training Dialogue for Peace(ful) Interactions

Perioada: 9 februarie 2023, orele 20:00-22:00

Locația: online (Platforma ZOOM)

Cine poate participa: Seniori, lideri, scouteri, voluntari implicați în structurile naționale.

Despre eveniment: Ne aflăm adesea în situații în care avem o opinie și o perspectivă diferită de cea a unui coleg, prieten, membru al familiei sau a unei persoane pe care tocmai am întâlnit-o.

Ce facem? Este mai ușor să punem capăt conversației sau să insistăm să ne facem auzit punctul de vedere și să câștigăm dezbaterea? Oricum, o persoană va rămâne neauzită și nemulțumită la sfârșitul discuției.

Cum putem avea conversații incomode în care toate părțile se simt apreciate și se ajunge la un rezultat pozitiv?

Deși nu există o rețetă pentru bine sau rău, există principii care pot fi urmate pentru a profita la maximum de aceste interacțiuni. Aceste principii încurajează pe toată lumea să-și schimbe mentalitatea de la câștigarea unei dezbateri la învățarea prin dialog cu cealaltă parte.

Formarea Dialogue for Peace(ful) Interactions invită participanții să descopere cum poate dialogul:

  • să fie o oportunitate de învățare, încurajându-ne să învățăm diversitatea în perspectivele oamenilor
  • să ne schimbe mentalitatea într-una care practică cu respect rezolvarea conflictelor
  • ne îmbunătățește relațiile cu ceilalți oameni și întărește conexiunile pe care le formăm
  • să servească instrument educațional care ajută la construirea de comunități pașnice, care poate fi folosit și în educarea cercetașilor

Scopul practicării principiilor dialogului este despre disponibilitatea de a învăța despre ceilalți, motiv pentru care face parte din soluționarea conflictelor și consolidarea păcii.

Facilitatori:

  • Anca Burlacu, Dialogue for Peace trainer
  • Jana Canović, Dialogue for Peace facilitator

Profilul participantului:

Evenimentul este deschis tuturor celor dornici să-și îmbunătățească abilitățile de dialog și interesați de conceptul Dialog pentru pace, dar și cercetașilor activi în domenii precum programe Educaționale, Diversitate și Incluziune sau similare acestora, care ar dori să integreze Dialogul pentru Pace în activitățile educaționale.

Limba: Sesiunea va fi susținută în limba engleză.

Vrem să reamintim tuturor că acesta este un mediu sigur și incluziv, în care participanții nu sunt așteptați să aibă un nivel ridicat de competență în limba engleză. Un nivel mediu de engleză va fi suficient împreună cu interesul de a afla despre subiect.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 5 februarie 2023

În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont atât de motivaţia de a participa la eveniment, cât și de vechimea (minimum 6 luni), experiența și implicarea activă în cadrul organizației.

Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, să fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.

Peace Education in Scouting Training 2023 – Riga, Letonia, 21-26 martie [DL 15 februarie 2023]

Nume proiect: Peace Education in Scouting Training

Perioada: 21-26 martie 2023

Locația: Riga, Letonia

Cine poate participa: seniori, lideri, voluntari aduți.

Despre eveniment: Scopul acestui training este să informeze participanții despre subiecte care se încadrează sub umbrela Educației pentru Pace, mai exact: Diversitate și Incluziune, Dialog pentru Pace, Acțiune Umanitară, Safe from Harm, Advocacy și Educație pentru Drepturile Omului. Participanții vor dezvolta abilități și cunoștințe prin activități cercetășești legate de cele 6 domenii ale Educației pentru Pace, familiarizându-se cu diseminarea practicilor învățate în organizație.

Profilul participantului: Cercetași implicați în structurile locale sau naționale, cu vârsta între 18-30 de ani, care sunt activi în domeniile care aparțin Educației pentru Pace și care ar avea disponibilitatea să disemineze competențele obținute în urma trainingului în cadrul organizației.

Costuri: Costul participării la acest eveniment este de 50 EUR, incluzând masa și cazarea pe toata perioada evenimentului. De asemenea, costul transportului va fi rambursat până în limita a 200 EUR per participant. 

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 15 februarie 2023. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont atât de motivaţia de a participa la eveniment, cât și de vechimea (minimum 6 luni), experiența și implicarea activă în cadrul organizației.

Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, să fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.

Jamboree TOGETHER ‘23 – Austria, 7-16 august 2023 [DL 31 ianuarie 2023 ]

Nume proiect: TOGETHER ’23

Perioada: 7-16 august 2023

Locația: Berg im Attergau, Austria

Cine poate participa: temerari,  eXploratori, seniori, lideri.

Despre eveniment: Together ‘23 este un camp internațional ce are loc în Austria și care a ajuns la cea de-a 15-a ediție. La aceasta ediție se estimează participarea a peste 4000 de cercetași din toată lumea, iar tema evenimentului este “Together”, făcând referire la modurile în care fiecare dintre noi aparținem unei comunități variate, diferențele dintre noi ținându-ne împreună. Evenimentul dorește să promoveze diversitatea culturilor, acceptarea diferitelor expresii personale și să dezvolte integrarea în grupuri mici, în cercetășie, comunitate, dar și în întreaga societate.

Profilul participantului: Poți participa la Together 23 dacă ai vârsta cuprinsă între 13-15 ani drept CAEX, ca RARO între 16-21 ani, iar ca și IST sau lider de patrulă începând cu 18 ani la momentul începerii evenimentului. De asemenea e necesar să fii membru activ ONCR, și să cunoști limba engleză la nivel conversațional. Având în vedere situația pandemică actuală din Austria, vei avea nevoie și de oricare dintre: certificat verde/ dovada trecerii prin boală în ultimele 180 de zile/ test PCR activ.

Costuri: Taxa de participare este:

  • Participanti, Lideri  € 320,00
  • IST international Staff € 100,00

Taxa include costurile pentru întregul program și mâncarea pe toată perioada evenimentului. Nu sunt incluse costurile de transport către și de la eveniment. Tururile suplimentare de vizitare ale obiectivelor turistice nu sunt incluse, cu excepția unei excursii de o zi pentru IST.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 31 ianuarie 2023. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont atât de motivaţia de a participa la eveniment, cât și de vechimea (minimum 6 luni), experiența și implicarea activă în cadrul organizației.

Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, să fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.

[Apel închis] Voluntariat la Kandersteg International Scout Centre [DDL 20 ianuarie 2023]

Nume proiect: Long Term Staff la Kandersteg International Scout Centre

Locația: Kandersteg International Scout Centre (KISC), Elveția

Cine poate participa: seniori și lideri

Despre eveniment: Kandersteg International Scout Center din Elveția a deschis aplicațiile pentru câteva poziții de voluntariat. Dacă vrei o nouă provocare care îți va oferi oportunitatea de a trăi timp de câteva săptămâni sau luni în inima Alpilor, înconjurat de cercetași din toată lumea și de a petrece într-un cadru feeric, aceasta e oportunitatea pentru tine!

Poziții și perioade:

  • KISC Promoters
  • Winter Helpers
    • TAC Klondike : 13-16 Jan 2023
    • Winter Ski weeks: 10-25 Feb 2023
    • Spring Training Week: 5-12 Mar 2023
  • KISC JOTI Helpers

Mai multe detalii despre pozițiile libere se pot citi aici.

Profilul participanţilor: Pentru a deveni staff este necesar să fii membru ONCR cu cotizația plătită la zi, să ai 18 ani împliniți, să cunoști limba engleză și să poți motiva ce abilități sau competențe te vor face să fii remarcat la Kandersteg. Foarte important: participanții trebuie să aibă disponibilitatea de a fi prezenți de la începutul și până la finalul sezonului.

Costuri: Participantul va suporta atât costul transportului, cât și al cheltuielilor personale de pe întreaga durată a șederii sale. Cazarea, mesele și orice alte necesități sunt asigurate de către organizatori.

IMPORTANT: Dacă eşti interesat(ă) de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici înainte de trimite aplicația ta organizatorilor. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. De asemenea, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La oportunitățile internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare poţi consulta site-ul KISC sau ne poți scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.

[Apel închis] Short Term Staff (vara) la Kandersteg International Scout Centre [DDL 14 ianuarie 2023]

Nume proiect: Short Term Staff at Kandersteg International Scout Centre

Locația: Kandersteg International Scout Center (KISC), Elveția

Cine poate participa: seniori și lideri

Perioadă/sezon:  Vara 2023:  3 iunie 2023 – 1 septembrie 2023

Despre eveniment: Kandersteg International Scout Center din Elveția a deschis aplicațiile pentru Short Term Staff pentru sezonul de vară 2023. Dacă vrei o nouă provocare care îți va oferi oportunitatea de a trăi timp de 3 luni în inima Alpilor, înconjurat de cercetași din toată lumea și de a petrece  într-un cadru feeric, aceasta e oportunitatea pentru tine!

2023 este un an special pentru Centrul Internațional Cercetășesc din Kandersteg deoarece se împlinesc 100 de ani de la deschiderea oficială a centrului și vor avea loc multe evenimente importante, iar ca staff poți trăi visul de mini Jamboree permanentă a lui Baden Powell, creând o experiență memorabilă pentru toată lumea.

Citește mai multe despre poziția de Short Term Staff aici.

De ce sa fii voluntar la KISC? Poti afla mai multe aici.

Profilul participanţilor: Pentru a deveni staff este necesar să fii membru ONCR cu cotizația plătită la zi, să ai 18 ani împliniți, să cunoști limba engleză și să poți motiva ce abilități sau competențe te vor face să fii remarcat la Kandersteg. Foarte important: participanții trebuie să aibă disponibilitatea de a fi prezenți fizic pe tot parcursul sezonului, de la început și până la final. De asemenea, participanții trebuie să fie vaccinați complet împotriva virsurului COVID-19, cu un vaccin aprobat în Elveția.

Costuri: Participantul va suporta atât costul transportului, cât și al cheltuielilor personale de pe întreaga durată a șederii sale. Cazarea, mesele și orice alte necesități sunt asigurate de către organizatori.

IMPORTANT: Dacă eşti interesat(ă) de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici înainte de a trimite aplicația ta organizatorilor. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. De asemenea, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La oportunitățile internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare poţi consulta site-ul KISC sau ne poți scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.

[Apel închis] Long Term Staff la Kandersteg International Scout Centre [DL 10 ianuarie 2023]

Nume proiect: Long Term Staff la Kandersteg International Scout Centre

Locația: Kandersteg International Scout Centre (KISC), Elveția

Cine poate participa: seniori și lideri

Despre eveniment: Kandersteg International Scout Center din Elveția a deschis aplicațiile pentru câteva poziții de long term staff. Dacă vrei o nouă provocare care îți va oferi oportunitatea de a trăi timp de câteva luni sau un an în inima Alpilor, înconjurat de cercetași din toată lumea și de a petrece într-un cadru feeric, aceasta e oportunitatea pentru tine!

Poziții și perioade:

  • Campsite Assistant (1.04.2023 – 15.09.2023 sau 1.05.2023 – 30.08.2023)
  • Catering Assistants for Summer (1.05. 2023 – 15. 09. 2023)
  • High Adventure Assistant (1.05. 2023 – 15. 09. 2023)
  • House Assistant Summer (1.05. 2023 – 15. 09. 2023)
  • Reception Assistant Summer (1.05. 2023 – 15. 09. 2023)

Mai multe detalii despre pozițiile libere aici.

Profilul participanţilor: Pentru a deveni staff este necesar să fii membru ONCR cu cotizația plătită la zi, să ai 18 ani împliniți, să cunoști limba engleză și să poți motiva ce abilități sau competențe te vor face să fii remarcat la Kandersteg. Foarte important: participanții trebuie să aibă disponibilitatea de a fi prezenți de la începutul și până la finalul sezonului.

Costuri: Participantul va suporta atât costul transportului, cât și al cheltuielilor personale de pe întreaga durată a șederii sale. Cazarea, mesele și orice alte necesități sunt asigurate de către organizatori.

IMPORTANT: Dacă eşti interesat(ă) de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici înainte de trimite aplicația ta organizatorilor. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. De asemenea, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La oportunitățile internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare ne poți scrie la adresa international@scout.ro 

[Apel Prelungit] Roverway 2024 – Șef de Contingent – Norvegia, 22 iulie – 1 august 2024 [DL 20 februarie 2023]

Nume proiect: Roverway 2024 – North of the Ordinary

Perioada: 22 iulie – 1 august 2024

Locația: Norvegia

Cine poate participa: lideri cu vârsta de 24 de ani împlinită la momentul începerii evenimentului. 

Despre eveniment: Această ediție a Roverway va avea loc în Norvegia, între 22 iulie și 1 august 2024. Focusul principal va fi asupra dezvoltării personale a participanților, drept actori relevanți în societate. Evenimentul creează cadrul ideal în care seniorii pot face schimb de experiență, cunoștințe și idei, schimb încurajat prin cele trei obiective educaționale ale proiectului, centrate pe societate și pe schimbul intercultural. Evenimentul se va desfășura în mijlocul cadrului natural norvegian, iar crearea de experiențe de neuitat este asigurată.

Limite de vârstă:

  • Șef de Contingent și CMT: Minimum 24 ani la momentul începerii evenimentului;
  • IST: Între 22 și 26 ani (născut/ă între 1 august 2002 și 22 iulie 1998);
  • Participant: Între 16 și 22 ani (născut/ă între 1 august 2002 și 22 iulie 2008).

Taxe de participare: vom anunța imediat ce vom avea informații din partea organizatorilor .

Rolul Șefului de contingent

Profil general: Trebuie să aibă vârsta minimă de 24 de ani și să fi participat în evenimente internaționale cercetășești. Limba de lucru a evenimentului va fi engleza, astfel că Șeful de contingent trebuie să o cunoască la un nivel avansat.

Scop: Șeful de contingent va avea responsabilitatea de a livra această experiență internațională tinerilor cercetași cu vârste cuprinse între 16 și 22 ani, care vor alcătui contingentul ONCR la Roverway 2024.

Numit de către: Comisarul Internațional, în urma unei Decizii de Consiliu Director.

Responsabil în fața: Comisarului Internațional și a Directorului Executiv.

Responsabil pentru: Echipa de Management a Contingentului (CMT) și membrii contingentului, inclusiv IST.

Cum aplici:

Detalii privind rolul și atribuțiile Șefului de Contingent se regăsesc aici, alături de formularul necesar pentru a aplica pe această poziție.

Înainte de a aplica, te rugăm să consulți documentul privind clarificarea unor incompatibilități statutare și să te asiguri că nu te regăsești în niciuna dintre situațiile descrise. Totodată, te rugăm să consulți și să ții cont de criteriile generale de selecție și promovare a voluntarilor în ONCR.

Etape cheie:

  1. Atunci când aplici, ai grijă să specifici care sunt competențele și abilitățile care te recomandă pentru acest rol, dar și experiențele similare de care ai avut parte până în prezent;
  2. Verifică-ți e-mailul după această dată, pentru a afla dacă ai fost sau nu selectat. Dacă da, felicitări, urmează interviul alături de Comisarul Internațional și membrii echipei Departamentului Internațional;
  3. Recrutează o Echipă de Management a Contingentului și începe, alături de aceasta, promovarea evenimentului în cadrul organizației;
  4. Formează un contingent, obține validarea Consiliului Director pentru componența acestuia și participă la Roverway 2024.

Din momentul în care un cercetaș este numit Șef de contingent pentru un eveniment internațional, va avea parte de sprijin constant din partea unui membru al echipei Departamentului Internațional. Împreună cu acesta/aceasta, Șeful de contingent va construi și propune un buget și un plan de acțiune, care vor fi validate de către Comisarul Internațional și Directorul Executiv.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la data de 20 februarie 2023. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minimum trei ani) și de motivaţia de a participa la eveniment. Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, să fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate. În cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.