[EVENIMENT AMÂNAT] MOVA Jamboreea Națională Elvețiană – Wallis/Valais, Elveția, 24 iulie – 7 august 2021 [DL 1 septembrie 2020]

Nume proiect: MOVA – Jamboreea Națională Elvețiană

Perioada: 24 iulie – 7 august 2021

Locația: Regiunea Goms, din cantonul Wallis/Valais

Cine poate participa: temerari, eXploratori, seniori, lideri, lideri asistenți

Despre eveniment: Jamboreea Națională Elvețiană “mova” vă oferă posibilitatea de mișcare sub toate formele sale. Cercetașii din Elveția – și câțiva de dincolo de hotare – se vor aduna în Valea Goms. Pe perioada jamboreei vor avea ocazia să experimenteze atât mișcarea de tip fizic, cât și mental prin progresul personal și lărgirea orizontului de percepție. E de reținut că nu doar plăcile tectonice se mută (plăci pe care va fi așezat campul), ci și participanții se vor mișca unii către alții: cercetași din diferite regiuni, care vorbesc limbi diferite vor constitui populația jamboreei de 25 000 de cercetași pentru 2 săptămâni. Motto-ul jamboreei este “Împreună putem muta munții din loc!”

Profilul participantului: Patrulele sunt formate din 6 participanți și 1 lider însoțitor (de peste 18 ani). O unitate este formată din 1-3 patrule. Fiecare unitate va fi înfrățită cu o unitate elvețiană pentru a facilita schimbul intercultural și logistica. Înfrățirea va avea loc în toamna lui 2020. Unitățile pot fi formate fie din temerari (10-14 ani), fie din eXploratori (14-17 ani).

Costuri: Prețul pentru participanți internaționali este 500 CHF (franci elvețieni)/persoană (lideri și participanți) + contribuția de 10 EUR pentru Departamentul Internațional* 

Aceste costuri includ:

Toate activitățile din jamboree

Mâncare și băutură pe durata campului (excluzând gustările personale precum înghețată sau suvenirurile)

Accesul la zona de campare

Transport de la orice gară din Elveția până la locul de campare și înapoi (notă: toate aeroporturile și autogările de curse europene lungi au o gară în vecinătatea apropiată)

*Contribuția de 10 euro către Departamentul Internațional este cerută atunci când se participă la evenimente internaționale care se desfășoară prin intermediul parteneriatelor realizate de către ONCR. Pentru evenimentele menționate echipa lucrează pe parcursul anului să încheie aceste parteneriate sau să construiască relații care să ne aducă diverse beneficii (taxe reduse, deconturi de transport, locuri gratuite sau suplimentarea locurilor alocate pentru ONCR, grupuri de cercetași străini în țară cu care CL să poată colabora). Contribuția colectată se folosește pentru activitatea periodică a departamentului, în special pentru costurile impuse de materialele de protocol, comisioane bancare, întâlniri ale echipei și participarea la evenimente de networking.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 01/09/2020. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont atât de motivaţia de a participa la eveniment, cât și de vechimea (minimum 6 luni), experiența și implicarea activă în cadrul organizației.

Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, să fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.