Nume proiect: World Scout Moot 2021
Perioada: 19 – 28 iulie 2021
Locația: Dublin, Irlanda
Cine poate participa: Lideri (cu vârsta minimă de 21 ani).
Profilul, responsabilitățile și rolul Șefului de contingent se regăsesc în josul paginii, la secțiunea Rolul Șefului de contingent.
Despre eveniment: World Scout Moot este un eveniment internațional organizat la fiecare patru ani, prima ediție desfășurându-se în 1931, în Elveția.
Cea de-a 16-a ediție va avea loc în Irlanda, între 19 și 28 iulie 2021, reunind aproximativ 6000 cercetași din toată lumea (5000 participanți și 1000 IST). Participanții formează patrule internaționale, alături de care vor lua întâi parte la program și activități, împărțite pe 30 de rute ce vor străbate întreg teritoriul Irlandei, pentru ca mai apoi să se reîntâlnească în campul central, la Malahide Castle.
Pe scurt, zece cercetași formează o patrulă, iar patru patrule formează un trib. Membrii tribului trăiesc împreună experiența unui Moot, atât pe rute, cât și în campul central, legând relații de prietenie și împărțindu-și responsabilitățile echitabil. Împreună cu tribul, cercetașii vor cunoaște comunități, vor implementa proiecte locale, se vor bucura de natură și vor crea noi aventuri și amintiri.
Limite de vârstă:
- Șef de contingent și CMT: Minimum 21 ani;
- IST: Minimum 26 ani;
- Participant: Între 18 și 26 ani (născut/ă între 18 iulie 1995 și 19 iulie 2003).
Taxe de participare:
- Șef de contingent și CMT: TBA;
- IST: 400 euro;
- Participant: 490 euro.
Taxa de participare acoperă costurile evenimentului din momentul ceremoniei de deschidere (19 iulie 2021) și până la închidere (29 iulie 2021), ceea ce va include: transportul pe teritoriul Irlandei pe parcursul evenimentului, mesele zilnice, cazarea și elementele programului. Totodată, taxa de participare include asigurarea medicală.
Triburile și patrulele vor primi ustensilele necesare pentru gătit, mese, adăposturi pentru mese și echipament de bază pentru prim-ajutor.
Taxa de participare NU include costuri de deplasare, activități pre sau post Moot.
Rolul Șefului de contingent
Profil general: Trebuie să aibă vârsta minimă de 21 de ani și să fi participat în proiecte internaționale. Limba de lucru a evenimentului va fi engleza, astfel că Șeful de contingent trebuie să o cunoască la nivel mediu sau avansat.
Scop: Șeful de contingent va avea responsabilitatea de a livra această experiență internațională tinerilor cercetași cu vârste cuprinse între 18 și 26 ani, care vor alcătui contingentul ONCR la World Scout Moot 2021.
Numit de către: Comisarul Internațional, în urma unei Decizii de Consiliu Director.
Responsabil în fața: Comisarului Internațional și a Directorului Executiv.
Responsabil pentru: Echipa de Management a Contingentului (CMT) și membrii contingentului, inclusiv IST.
Cum aplici:
Detalii privind rolul și atribuțiile Șefului de Contingent se regăsesc aici, alături de formularul necesar pentru a aplica pe această poziție.
Etape cheie:
- Aplică până la data de 1 august 2019. Ai grijă să specifici care sunt competențele și abilitățile care te recomandă pentru acest rol, dar și experiențele similare de care ai avut parte până în prezent;
- Verifică-ți e-mailul după această dată, pentru a afla dacă ai fost sau nu selectat. Dacă da, felicitări, urmează interviul alături de Comisarul Internațional și membrii echipei Departamentului Internațional;
- Recrutează o Echipă de Management a Contingentului până la data de 31 august 2019 și începe, alături de aceasta, promovarea evenimentului în cadrul organizației;
- Formează un contingent, obține validarea Consiliului Director pentru componența acestuia și participă la World Scout Moot 2021.
Din momentul în care un cercetaș este numit Șef de contingent pentru un eveniment internațional, va avea parte de sprijin constant din partea unui membru al echipei Departamentului Internațional. Împreună cu acesta/aceasta, Șeful de contingent va construi și propune un buget și un plan de acțiune, care vor fi validate de către Comisarul Internațional și Directorul Executiv.
Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 1 august 2019. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minimum trei ani) și de motivaţia de a participa la eveniment. Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.
La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate. În cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).
Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.