Nume proiect: Communications Forum 2024
Perioada: 20-24 noiembrie 2024
Locația: Centrul de formare al Crucii Roșii bulgare, Lozen, Bulgaria (lângă Sofia)
Cine poate participa: seniori, lideri și voluntari adulți, ce se ocupă de comunicare în structurile naționale.
Despre eveniment:
Forumul de comunicare este un eveniment de 3 zile întregi (5 zile, inclusiv deplasarea) de networking și de învățare. Evenimentul își propune să le ofere participanților abilități de comunicare și instrumente utile pe care să le folosească în cadrul activității lor. De asemenea, va oferi inspirație, fiind o oportunitate de a împărtăși bune practici și o șansă de a învăța unii de la alții.
Programul constă în ateliere practice și sesiuni de formare. Participanții vor avea șansa de a-și influența propriul parcurs de învățare prin selectarea sesiunilor care îi interesează. Printre subiectele principale ale Forumului de comunicare se numără, printre altele, brandul și mesajele, planificarea comunicării, social media și explorarea tendințelor în comunicare.
Va exista, de asemenea, posibilitatea de a explora orașul Sofia și de a afla mai multe despre cercetășia din Bulgaria.
Participanții trebuie să fie disponibili pe întreaga durată a evenimentului și să fie dispuși să ia parte la activitățile de învățare premergătoare evenimentului. Pentru a profita la maximum de această experiență, participanții ar trebui să anticipeze că vor avea parte de zile pline de activități pe parcursul evenimentului.
Profilul participantului:
Seniori, lideri sau voluntari adulți care activează la nivel național în domeniile Comunicare externă/internă, Relații cu presa, Comunicare digitală, Managementul social media, Brand scouting și altele. Participanții trebuie să aibă abilități, cunoștințe și experiență în domeniul comunicării. Participanții trebuie să aibă peste 18 ani pentru a participa la eveniment. Se încurajează în mod special participarea membrilor cu vârsta sub 30 de ani.
Limba de lucru a Forumului de Comunicare 2024 este engleza. A fi capabil să comunici eficient în această limbă este esențial pentru a participa.
Costuri:
- Taxa de participare: 50 EUR ( acoperă cazarea în camere comune, toate mesele și pauzele de ceai/cafea, precum și cheltuielile suplimentare legate de program)
- În plus, organizatorii vor finanța până la 80% din costurile de călătorie, dar nu mai mult de 250 EUR. În cazul în care costurile de călătorie depășesc 250 EUR, diferența va fi suportată de participant (de exemplu, pentru costurile de călătorie în valoare de 250 EUR sau mai mult, rambursarea va fi de 200 EUR, ceea ce corespunde la 80% din bugetul maxim prevăzut de 250 EUR). Rambursările se vor face pe baza costurilor reale după eveniment, cu condiția ca toate documentele justificative să fie predate Regiunii Scout Europene (inclusiv biletele de avion/tren/autobuz și dovada plății). O notă de credit sau o factură va fi trimisă direct către. Nu se va face nicio rambursare direct către participanți.
Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până pe 1 septembrie 2024. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont atât de motivaţia de a participa la eveniment, cât și de vechimea (minimum 6 luni), experiența și implicarea activă în cadrul organizației.
Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, să fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.
La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).
Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.