EVS: Stagiu de voluntariat in proiectul ‘LET’S DO IT!’ – Polonia

Publicat pe de

Departament International Scout

 

 

 

 

 

 

 

O noua oferta de voluntariat pe termen lung in proiectul SEV “”LET’S DO
IT!” din Polonia.
Mai multe informatii in mesajul de mai jos.

 

Dear friends,
We are pleased to announce that it has been approved another EVS project –
“LET’S DO IT!” to host foreign volunteers in the placements of Caritas
Archidiecezji Gdańskiej. Therefore, at the beginning of May 2014 we can
expect a new team of 9 young people from different countries.

This time they will come to us for a whole year , full 12 months! from
countries such as: Germany, Spain, Turkey, Belarus, Ukraine, Bulgaria,
Romania, Georgia, Macedonia.

more info about available projects:

http://ec.europa.eu/youth/evs/aod/hei_form_en.cfm?EID=58000952371
http://ec.europa.eu/youth/evs/aod/hei_form_en.cfm?EID=58000952387
http://ec.europa.eu/youth/evs/aod/hei_form_en.cfm?EID=58000952403


Apel închis: Mind EUR Mental Health Wicklow, Irlanda (27-31 martie 2014 ) [DL: 31 ianuarie 2014]

Loc de desfasurare: Bray, Co. Wicklow, Irlanda, jud.

Perioada: 27 Martie 2014 – 31 Martie 2014

Descriere:


APEL PENTRU PARTICIPARE la Activitatea de constituire de parteneriate “Mind EUR Mental Health”
27-31 martie 2014 | Bray, Co. Wicklow, Irlanda

Scopul principal al acestui seminar este de a facilita incheierea unor parteneriate internationale pentru derularea de proiecte de schimburi de tineri pe tema sanatatii mentale.

Profilul candidatului:
– sa fie membru al unei organizatii non-guvernamentale de tineret (lucrator/lider de tineret, mentor SEV) care lucreaza pe tema sanatatii mentale;
– sa NU aiba experienta in proiecte de schimburi de tineri, dar sa fie motivat sa dezvolte astfel de proiecte in viitor, prin programul Erasmus+/Tineret in Actiune;
– sa aiba un interes real in stabilirea unor parteneriate;
– sa aiba varsta peste 18 ani;
– sa detina cunostinte avansate de limba engleza (scris, vorbit).

Criterii de selectie:
– capacitate de multiplicare, informare si formare;
– motivatie si asteptari personale;
– distributie geografica;
– abilitati lingvistice.

Informatii suplimentare cu privire la seminar si la obiectivele acestuia, gasiti accesand urmatoarea adresa:
https://www.salto-youth.net/tools/european-training-calendar/training/mind-eur-mental-health.3970/

Formularul de candidatura se va completa ONLINE in LIMBA ENGLEZA (fiind necesara in prealabil inregistrarea pe site-ul SALTO-Youth) la adresa:
http://www.salto-youth.net/tools/european-training-calendar/application-procedure/4127/application/

Dosarul de candidatura va contine urmatoarele documente completate in LIMBA ENGLEZA:

1. Formularul de candidatura, completat, printat de la adresa de mai sus si obligatoriu SEMNAT de catre CANDIDAT (SAU confirmarea primita prin e-mail, printata si semnata)

2. CV in format european.

NOTA: Persoanele care nu vor semna formularul de aplicatie sau nu vor trimite prin posta dosarul complet de candidatura (incluzand cele 2 documente) nu vor participa la selectie.

Data limita atat pentru inscrierea ONLINE, cat si pentru trimiterea dosarului de candidatura prin posta, cu CONFIRMARE de PRIMIRE, este: 31 ianuarie 2014 (data postei)

Conditii de participare:
a. Numar maxim de participanti din Romania: 2
b. Preselectia se realizeaza de catre ANPCDEFP.
c. Selectia finala la nivel european se realizeaza de catre Agentia Nationala din Irlanda.

Adresa de trimitere a dosarului de candidatura cu CONFIRMARE de PRIMIRE este:
ANPCDEFP – Agentia Nationala pentru Programe Comunitare in Domeniul Educatiei si Formarii Profesionale
Calea Serban Voda nr. 133, Corp A, etaj 3, Sector 4
Bucuresti, cod 040205
cu specificatia “Departamentul TiA – PBA ‘Mind EUR Mental Health’ – Irlanda

NOTA:
1. Costurile de participare vor fi acoperite in totalitate. Costurile de transport vor fi acoperite de catre ANPCDEFP pe baza de contract, iar cele legate de subzistenta (cazare si masa) de catre organizatori.

2. Candidatii selectionati trebuie sa-si avanseze sumele necesare acoperirii costurilor de transport pana la locul de desfasurare a cursului, utilizand cel mai ieftin mijloc de transport: bilet de avion (clasa economic, low-cost), bilet de tren (clasa a II-a), autocar etc. Aceste costuri vor fi rambursate in totalitate de ANPCDEFP.

3. Suma de 10 euro va fi perceputa ca fiind co-finantarea participantilor la curs (si ea va fi retinuta din cheltuielile de transport, la decont).

4. Agentia Nationala din Irlanda va asigura costurile privind cazarea, masa participantilor si costurile aferente programului de activitati.


Apel închis: Aplica acum si poti face parte din cea mai tare echipa! [DL: 20.01.2014]

Publicat pe de

i-want-you-for-scouting

Mai ții minte cercetașii străini din campul de asta-vara? Acum ai șansa sa lucrezi cu ei!

Departamentul International mai are doar doua locuri libere! Aplica acum și poți face parte din cea mai TARE echipa!

Poți fi cel mai international din departament? Dovedește-ne fiind noul:

1. Scouts’ News Editor

2. Events Promoter

3

Iepurașul de Paste iți va aduce cadouri doar dacă iți faci treaba bine, amice!

Cum poți face asta? Citește mai jos…

Scout news editor:

  1. Vei posta apelurile pentru evenimente ( și răspund la comentariile de pe site);
  2. O sa scrii articolele despre evenimentele la care au fost participanți;
  3. Vei updata evenimentele care necesita asta;
  4. Pentru postarea evenimentelor care urmează sa aibă loc te informezi din diferite surse și ceri eventualele detalii, dacă este cazul.

Events Promoter:

1. Vei creea cel mai “jmecher” newsletter (nu-ți face griji, te vor ajuta News Editorii dacă ai întrebări legate de evenimente);

2. Vei promova apelurile deschise pe rețelele de socializare în grupurile de cercetași.

OK, si tu cu ce te alegi?

  1. Un tricou misto;
  2. Carti de vizita ca sa fii profi;
  3. Sansa de a reprezenta Romania la evenimente internationale
  4. Iti vei slefui diplomatia si calitatile lingvistice;
  5. Vei avea prieteni pe 6 din cele 7 continente.
  6. Daca te tii de treaba, vei primi un certificat oficial de recunoastere a contributiei tale;

 

Daca ai ajuns pana aici, apasa, apasaa, apasaaa pe următorul link si completează formularul de aplicatie, pana pe 20 ianuarie:

APASAAAAAAAAA PE MINEEEEE PENTRU FORMULAR! 

 


Apel închis: WURZL’14, Jamboreea Regionala a Cercetasilor din Salzburg (3-13 august 2014) [DL: ian 2014]

Publicat pe de scout.ro

logo_wurzl_14

 

WURZL’14, Jamboreea Regionala a Cercetasilor din Salzburg va alea loc intr 3 si 13 august 2014, in Bad Hofgastein, Austria.

Aplicatiile vor avea loc intre noiembrie 2013 si ianuarie 2014. Pana atunci puteti sa va pre-inregistrati.

From now on you can already pre-register.

The application will be possible from November 2013 to January 2014 . Until then, we need the exact dates of each participant!

Till the end of October 2013, we offer the opportunity to pre-regististration for the Wurzl’14on the website.

An accurate pre-registration is very important to us as it allows us to plan and prepare better. Pre-registration is easy: Just follow the link below and register your group. You’ll get an email instantly to activate your account. From there on you can enter your group data and the estimated members.

A small incentive to offer you to help us, we will be giving away under all pre-registered groups of 5 free-bearing participations – totaling € 1.650, –

Mai multe informatii puteti gasi aici: www.wurtz14.at


Apel închis: Mission Adventure Jamboree, Schumen, Bulgaria [DL: 15 ianuarie 2014]

Publicat pe de

mission adventure

 

Cercetașii bulgari ne invita la o noua jamboree!

Misiunea ta : Trăiește Aventura!

Detalii si provocari :

– Iti vei descoperi talentele necunoscute

– Vei invata si experimenta totul incpnjurat de 599 de prieteni

Sunt 550 de locuri disponibile pentru inscriere:

Taxele de inscriere sunt urmatoarele:

110 EUR – pentru participanti

100 EUR – pentru IST (International Staff Team)

*la taxele de mai sus se adauga 10EUR pentru Departamentul International pentru fiecare participant

Daca achitati taxa de inscriere pana la data de 28 februarie 2014 aveti 15% discount.

Pentru inscrierea in IST completati urmatorul formular:

https://docs.google.com/a/scout.ro/forms/d/1pjxNgGafBNkRtCWz6nFOc5OuijyJ8LsrjzEprDf4muk/viewform

Pentru a inscrie o patrula sau pentru informatii suplimentare te rugam sa ne contactezi la international@scout.ro printr-un mail cu subiectul: Mission Adventure 2014.

 

 


Apel închis: Central European Jamboree 2014, Cehia [DL: 25 decembrie]

Publicat pe de

CEJ2014-logo_claim-red-bg

 

 

In 2014 cercetasii din Republica Ceha ne invita la Jamboreea Europei Centrale!

Ei ne-au transmis invitatia la eveniment si ne-au spus:

Adventure, rainbow after the rain, international friendships, bumblebee in the shoe,exploring the unknown, tingling fingers after playing the guitar, unforgettable experience.

Such can be your Jamboree!”

[Aventura, curcubeu dupa ploaie, prietenii internationale,  bondari in pantofi, explorarea necunoscutului, degete obosite de la cantatul la chitara, o experienta de neuitat. Asa poate fi Jamboreea ta!]

Evenimentul va avea loc intre 3-8 August 2014, in Doksy, Republica Ceha.

Conforma datelor de pe site-ul evenimentelor taxa de participare va fi MAXIM 120EUR pentru participanti si pentru Staff va fi in jur de 75EUR.

Asteptam aplicatia ta pana la 25 decembrie 2013. Aplicatia nu presupune plata taxei de participare ci reprezinta faptul ca doresti sa participi. Inscrierile oficiale vor avea loc de pe 1 februarie 2014, dar e necesar sa transmitem un numar estimativ de participanti sau membrii in IST (International Staff Team).

Pentru aplicarea ca sef de contingent sau membru in IST te rugam sa accesezi urmatorul link:

https://docs.google.com/a/scout.ro/forms/d/1pjxNgGafBNkRtCWz6nFOc5OuijyJ8LsrjzEprDf4muk/viewform

Pentru a inscrie o patrula te rugam sa ne contactezi la international@scout.ro printr-un mail cu subiectul: CEJ 2014.

Mai multe informatii gasesti aici:

www.cej2014.cz

www.facebook.com/cej2014

 


Un om care a lasat lumea mai buna decat a gasit-o: Nelson Rolihlahla Mandela

Publicat pe de

mandela

„Educaţia este cea mai puternică armă pe care voi o puteţi folosi pentru a schimba lumea.”

Nelson Mandela ( 18 iulie 1918 – 5 decembrie 2013)

 

Nelson Mandela a recunoscut importanța educației în dezvoltarea oamenilor din Africa și totodată importanța cercetășiei în cadrul societății odată cu numirea sa în funcția de președinte al Africii de Sud în 1994, de altfel, primul președinte de culoare din istoria țării.

Nelson Rolihlahla Mandela, pe numelui său întreg, a fost, pe lângă un om politic important și patronul Asociației Naționale Cercetașii Africii de Sud (South African Scout Association ).

Madiba, așa cum il numeau cercetașii, a fost un om care a inspirat nu numai o națiune și multe generații, ci și un om care, toată viața sa, a pus accentul pe principiile de bază ale cercetașilor: datoria față de Dumnezeu, față de aproape și față de sine. El nu a șovăit niciodată în devotamentul său pentru democrație și egalitate, rămânând statornic și fidel convingerilor sale.

Sub patronajul său, mișcarea cercetășească din Africa de Sud a făcut progrese enorme, fiind la ora actuală una dintre cele mai mari și mai puternice organizații de tineret din această țară.

Ca recunoaștere a angajamentului său și pentru sprijinul acordat în dezvoltarea și educația tinerilor, Madiba a fost distins cu cel mai mare premiu cercetășesc de pe continentul african: Africa Elephant Award. Premiul i-a fost înmânat de catre fostul vice-președinte al asociației pe data de 23 aprilie 2004.

Nelson Mandela a considerat tot timpul că Mișcarea Cercetășească va deveni un lider mondial în educația tinerilor: „ Mișcarea internațională cercetășească este un lider mondial în domeniul educației tinerilor și are o relevanță deosebită atât în Africa cât și în democrațiile emergente din lumea întreagă. Sunt mulțumit de progresele înregistrate de cercetașii din Africa de Sud, precum și de etapele prin care trece asociația pentru a face acest program accesibil tuturor. Importanța unui cod moral ridicat, care se află la baza mișcării, nu poate fi accentuată suficient de mult.”

Organizația Națională Cercetașii României își exprimă regretele sincere Asociației Naționale Cercetașii Africii de Sud și poporului african pentru pierderea unui om unic, care lasă un gol imens în inimile a milioane de oameni de pe întregul glob.

Sursa: http://www.scouting.org.za/news/2013/mandela.php


Apel inchis: Regional European Alcohol Policy Youth Conference DL: 4 decembrie

Publicat pe de

youth empowerment

În virtutea parteneriatului pe care Consiliul Tineretului din România îl are cu Alcohol Policy Youth Network – APYN și Consiliul Național al Tineretului din Moldova – CNTM în cadrul acestui eveniment, publicăm următorul anunț:

CNTM în parteneriat cu APYN organizează prima conferință pe politici pe tineret sectorul alcool, din Europa de Est cu participarea reprezentanților din Rep. Moldova, Azerbaidjan, Armenia, Georgia, Belarus, Ucraina, România, Bulgaria și Turcia. Evenimentul va avea loc la Chișinău, în perioada 16-22 decembrie 2013.
Daca vrei să fii unul dintre cei 50 tineri participanți la eveniment, te poți înscrie la adresa: www.apyn.org/conference
Ești candidatul potrivit dacă:
  • ai vârsta cuprinsă între 18-30 ani
  • faci parte dintr-o organizație non-profit
  • cunoști limba engleză (scris și vorbit)
  • dorești să te implici în acțiuni de prevenire a efectelor nocive cauzate de consumul de acool.
La conferință vor fi invitați experți din domeniile:
  • Organizația Mondială a Sănătății
  • Comisia Europeană
  • Institututul Olandez pentru Politici Publice privind alcoolul
  • Institutul de Studii referitoare la Alcool
  • EUROCARE
  • Ministerul Sănătății Republica Moldova
  • Ministerul Tineretului și Sportului Republica Moldova
Cheltuieli asigurate:
  • Cazare și masă: 100% acoperite de organizatori
  • Transport internațional (rambursat 70%)
Taxa de participare: 30 EUR
Pentru detalii accesați www.apyn.org/conference !

Apel inchis: Academia Lucrătorului de Tineret DL: 4 decembrie

Publicat pe de
IMG_8009
Consiliul Național al Tineretului din Moldova (CNTM) în colaborare cu Ministerul Tineretului și Sportului din Republica Moldova (MTS) și Consiliul Tineretului din România (CTR) cu susținerea Departamentului Politici pentru Relația cu Românii de Pretutindeni (DPRRP) implementează proiectul Academia Lucrătorului de Tineret privind transferul de experiențe între lucrătorii de tineret din Republica Moldova și România. 
 
Obiectivul general al proiectului constă în diversificarea și sporirea calității serviciilor de tineret din Republica Moldova și România.
 
Pe termen mediu, proiectul își propune o sporire a calității serviciilor de tineret la nivel local prestate pe ambele maluri ale Prutului. Pentru aceasta, vor fi desfășurate două vizite de studiu și scurte sesiuni de training pentru lucrătorii de tineret din Republica Moldova și România. 
 
În acest context, CTR deschide apelul pentru selectarea a 15 lucrători de tineret din România care să participe la vizita de studiu în Republica Moldova, organizată în perioada 16 – 19 decembrie 2013.
Profilul participantului:
  • vârsta peste 18 ani
  • experiență relevantă în lucrul direct cu tinerii, la nivel local și/sau național, în special în contexte de educație non-formală
  • cunoașterea mediului asociativ de tineret din România
  • interes pentru colaborare/ parteneriate cu Republica Moldova în proiecte dedicate tinerilor
  • participarea la cursuri de formare pentru dezvoltarea profesională ca Lucrător de Tineret reprezintă un avantaj
Persoanele interesate sunt rugate să trimită următoarele documente la adresa office@ctr.ro (cc: corina.pirvulescu@ctr.ro) până la data de 1 decembrie 2013: 
  • CV actualizat cu accent pe experiența relevantă (max 3 pagini)
  • scrisoare de motivație, menționând interesul pentru parteneriatele cu Rep. Moldova și posibilitatea de follow-up în urma vizitei de studiu
  • copie scanată a Pașaportului valid. ATENȚIE!! Doar persoanele care dețin un pașaport valid la momentul aplicării sunt eligibile.

Apel Deschis InterNational Jamboree Iceland 20-27 Iul [DL:nespecificat inca]

Publicat pe de

landsmot

interNational Jamboree in Iceland 2014

Description:

In the summer of 2014, on July 20th through the 27th, Icelandic Scouts and Guides will host a interNational Jamboree at Hamrar Akureyri.  Hamrar is a Scout centre own by the city of Akureyri but operated by Icelandic scouts.

The centre is located just outside of Akureyri which is the major town of the northern part of Iceland.  Scouts and Guides aged 10 and older from all over the world are welcome to join the Jamboree and take part on In Tune With Time of our international atmosphere.  The camp fee is  €350. 

There are around 700 – 800 scouts / guides from abroad attending our interNational Jamboree in Iceland which is held regularly – and they have all had a time of their life!  So now it is your opportunity this time.  How many of your friends or family have been to Iceland?  You might be the first one!

Where: Hamrar Scout Centre Akureyri
Theme: In Tune with Time
Who for: 3,000, 10-22 years old
Cost: Euros 350, incl. food
Host: Bandalag íslenskra Skáta (The Icelandic
Boy and Girl Scout Association)

When: 2014 July 20-27

Details here

Or….

 

Wanna come as IST? Here is your place! 

International Service Team

Are you looking for an adventure of a lifetime ?  We are looking for positive and hard working staff that is willing to take a trip to Iceland and experience adventure of a lifetime !  If you are willing to assist us in preparing and run this interNational event, aimed to give the participating children a great camp, then please contact us!

 

Jamboree staff will sleep in tents and is requested to bring complete camping equipment, including tents, sleeping bags, etc. The Jamboree Staff Camps are situated at the main Camp area border. You are required to camp in the Staff Camp, even though you’re Group. Troops and Units camp at the participant sites. We expect you to be at the camp site no later than lunch time 18th of July, and until lunch time on the 29th of July.

The Staff fee is €275 pr. person. It includes: All meals during the Jamboree week and the working days before and after. (breakfast, lunch, dinner and hot soup before silence each night) Staff neckerchief and identification. We can not guarantee acceptance of staff applications after 1st of March 2014.

 

Staff fee of €275 is to be paid before 15th April 2014.