[APEL ÎNCHIS] Voluntar al Regiunii Europene 2019-2022. DDL: 10 septembrie 2019

Publicat pe de Oana

Nume proiect: Voluntar al Regiunii Europene

Perioada: 2019 – 2022

Locația:  

Cine poate participa:  orice membru al organizației interesat să contribuie la finalizarea Planului Regional 2019-2022

Despre eveniment:

Voluntarii din cadrul Regiunii Europene acoperă o mare arie de roluri și responsabilități care contribuie la bunul mers al lucrurilor. Cum deciziile strategice urmează a fi discutate, rolurile exacte nu au fost stabilite, dar sunt prezentate la modul general în Anexa 1, detaliindu-se de asemenea caracteristicile voluntarilor în Anexa 2.

Cei care își doresc să aplice au nevoie de un CV cercetășesc, de o scrisoare de motivație (ambele în engleză) și de o recomandare din partea ONCR.

Profilul participantului:

Voluntarul trebuie să cunoască limba engleză și să dispună de timpul necesar îndeplinirii responsabilităților (a se vedea Anexa 2). Voluntarii care vor fi selectați de Regiunea Europeană vor participa la Întâlnirea Voluntarilor Regionali din data de 31 ianuarie – 2 februarie 2020.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 10 septembrie 2019. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont atât de motivaţia de a participa la eveniment, cât și de vechimea (minim 2 ani), experiența și implicarea activă în cadrul organizației. 

Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, să fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.


[APEL ÎNCHIS] Signifo 2019 – Lyon, Franța

Publicat pe de Oana

Nume proiect: Signifo 

Perioada: 18-20 octombrie 2019

Locația: Lyon, Franța

Cine poate participa: membrii din echipele naționale de programe și SPIRIT

Despre eveniment:

„Signifo”, care înseamnă „Înțeles” în Esperanto, va arăta căutarea și modul de ghidare a liderilor de a sprijini dezvoltarea spiritualității pentru tineri, indiferent dacă aparțin sau nu unei religii.

Evenimentul va pregăti un grup de oameni, implicați la nivel național în pregătirea programelor educaționale sau de formare, pe tema dezvoltării dimensiunii spirituale.

Participanții, la finalul evenimentului, vor fi:

  • dobândit o înțelegere completă a sensului spiritualității (care poate fi legat de religie sau nu);
  • descoperit rolul pe care îl joacă spiritualitatea în cadrul metodei Scout;
  • învățat să integreze dimensiunea spirituală în cercetășie și să ghideze programele cu o atenție deosebită diferitelor grupe de vârstă;
  • cunoscut bune practici;
  • construit o rețea de contacte cu experți în domeniu, utili pentru viitor;
  • contribuit activ la furnizarea de feedback pe această temă mișcărilor mondiale WOSM și WAGGGS.

Va exista, de asemenea, oportunitatea participanților de a propune subiecte și teme și timp pentru rețea (bineînțeles, inclusiv o seară fantastică internațională) pentru a crea parteneriate și a împărtăși cele mai bune practici.

Programul evenimentului se va concentra pe:
· Ce este dezvoltarea spirituală în cercetație și îndrumare
· Cum să incluzi spiritualitatea în programele educative
· Cum să antrenezi adulții pentru a sprijini tinerii în dezvoltarea lor spirituală
· Cum să creați activități spirituale pentru lupișori, temerari, exploratori și seniori

Profilul participantului:

Grupul țintă al „Signifo” sunt membrii ai echipelor naționale de programe și echipa SPIRIT, formatori de lideri, etc. Oamenii care lucrează în relație cu spiritualitatea sau diversitatea și incluziunea la nivel național sunt de asemenea bineveniți!

Costuri:

Taxa de participare la eveniment este de 100 EUR per persoană și include cazare, mese, pauze de cafea și costurile programului de vineri după-amiază până duminică după prânz. Cheltuielile de călătorie vor fi rambursate până la 300 EUR de persoană, după prezentarea încasărilor după eveniment. Vă rugăm să rețineți că nu acceptăm nicio plată în numerar.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 1 septembrie 2019. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont atât de motivaţia de a participa la eveniment, cât și de vechimea, experiența și implicarea activă în cadrul organizației.

Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro, acolo unde de altfel așteptăm și scrisoarea de motivație și CV-ul.


[APEL ÎNCHIS] Youth and the City – Voluntar Short Term – Polonia

Publicat pe de Oana

Nume proiect: Youth and the City

Perioada:
Perioada I: Noiembrie – Decembrie 2019 (2 luni) – 4 voluntari
Perioada II Ianuarie – Februarie 2020 (2 luni) – 4 voluntari
Perioada III Martie – Aprilie 2020 (2 luni) – 4 voluntari
Perioada IV Mai – Iunie 2020 (2 luni) – 4 voluntari

Locația: Rzeszów, Polanda

Cine poate participa: seniori și lideri

Despre eveniment:

Asociația INPRO are nevoie de voluntari pentru a-i ajuta în cadrul următoarelor activități:

  • să organizeze ateliere pentru tinerii din localitate
  • să susțină evenimente deschise cum ar fi prezentarea țării sau Cafeneaua Limbilor
  • să viziteze școli și să promveze Erasmus Plus, sau să țină ateliere despre cultără, drepturile omului, oportunități pentru tineri, voluntariat
  • să modereze o emisiune radio despre tineret, cultură și educație
  • să îi ajute cu treburi administrative la birou
  • să lucreze cu media, fotografie, film (dețin echipament semiprofesionist)
  • să scrie articole, să facă poze la evenimente
  • să întrețină conturile de social media, să creeze filmulețe promo sau recap după proiectele organizației
  • să vină cu inițiativa de proiecte și activități

Filmuleț de prezentare: https://www.youtube.com/watch?v=YDo8MLb2PX

Profilul participantului:

Asociația INPRO caută voluntari care să fie pasionați fie de lucrul cu tehnologii media sau cu oamenii. Voluntarii vor avea parte de traininguri.

Costuri:

Voluntarii vor primi:

  • 120 Eur bani de buzunar pe lună
  • 150 Eur pentru mâncare pe lună
  • Abonament lunar pentru transport în comun
  • O bicicletă
  • Decont pentru transport în limitele impuse de Erasmus Plus
  • Voluntarii sunt cazați în cămine studențești în Rzeszow, împărțind camera cu o persoană de același sex și având acces la bucătărie și baie comună.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 15 aprilie 2019 împreună cu un CV și o scrisoare de motivație în limba engleză. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont atât de motivaţia de a participa la eveniment, cât și de vechimea (minim 2 ani), experiența și implicarea activă în cadrul organizației.

Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro, acolo unde de altfel așteptăm și scrisoarea de motivație și CV-ul.


[APEL ÎNCHIS] Romanian Work Party, 12-20 octombrie 2019, Kandersteg International Scout Centre, Elveția [DL 1 august 2019]

Publicat pe de

Nume proiect: Romanian Work Party
Perioada:  12-20 octombrie 2019
Locația:  Kandersteg International Scout Center, Elveția
Cine poate participa: seniori și lideri (cercetași cu vârsta de peste 18 ani)

Despre eveniment

În fiecare an Centrul Cercetășesc Mondial din Kandersteg, KISC, găzduiește o serie de evenimente denumite WORK PARTIES. La aceste evenimente sunt invitați fie cercetași din toată lumea (International Work Party), fie grupuri naționale de cercetași (Dutch Work Party, Spanish Work Party etc.), totul pentru a contribui la bunul mers al centrului cercetășesc mondial.

2019 este anul pentru primul work party ROMÂNESC.
Astfel, cercetașii români care își doresc să dea o mână de ajutor și să se aventureze în Alpii Elvețieni, vor avea ocazia să lege prietenii internaționale și să trăiască o săptămână cercetășească intensă. 

Ce face mai exact un Work Party și ce beneficii ai dacă participi:

Un Work Party ajută centrul cercetășesc cu orice este nevoie: tăiat lemne, curățenie, gătit, pregătirea campingului pentru iarnă etc. Dar nu îți face griji, nu o să faci asta singur. Pe parcursul evenimentului se va lucra în echipă în diverse departamente, acestea fiind coordonate de către faimoșii voluntari ai centrului, The Pinkies. Programul de lucru este următorul, 3 zile și jumătate de voluntariat și 3 zile și jumătate de timp liber: 

SPECIAL EDITION -> Pe lângă Romanian Work Party, concomitent vom avea și Renovation WORK PARTY. Acest grup se va ocupa de restaurarea troiței din lemn oferită centrului de către Cercetașii României în anul 1931 și de amenajarea parcului din jurul acestui monument. Pentru acest proiect avem nevoie de cercetași cu experiență în restaurare monumente, lucrul cu lemnul, peisagistică, arhitectură etc, dar și cercetași interesați de acest proiect de renovare. NB! Participanții ce vor face parte din echipa Renovation Work Party, vor dezvolta un plan al proiectului in luna august, plan ce va fi aprobat în prealabil de către KISC. Centrul o să suporte costurile materialelor necesare restaurării troiței și amenajării parcului. P

Profilul participanţilor: 

  • Seniori, lideri sau voluntari cu vârsta de peste 18 ani.
  • Participanţii trebuie să aibă cunoştinţe de limba engleză, deoarece aceasta va fi limba oficială a evenimentului.
  • Participanții trebuie să fie disponibili pe întreaga perioadă a evenimentului, 12-20 octombrie 2019 

Număr limitat de locuri – maxim 20 de participanți, dintre care minim 5 participați pentru Renovation Work Party. 

Costuri: Contribuția de participare este 60 RON și este exclusiv pentru materiale de reprezentare (badge, produse pentru seara românească etc).
Cazarea timp de o săptămână (de sâmbătă seara până duminică dimineața), mesele pe tot parcursul evenimentului și costul activităților planificate sunt acoperite de către KISC. Transportul și activitățile opționale trebuie asigurate de către participant. Contribuției de 60 RON i se adaugă suma de 10 euro* pentru Departamentul Internațional.

*Contribuția de 10 euro către Departamentul Internațional este cerută atunci când se participă la evenimente internaționale care se desfășoară prin intermediul parteneriatelor realizate de către ONCR. Pentru evenimentele menționate echipa lucrează pe parcursul anului să încheie aceste parteneriate sau să construiască relații care să ne aducă diverse beneficii (taxe reduse, deconturi de transport, locuri gratuite sau suplimentarea locurilor alocate pentru ONCR, grupuri de cercetași străini în țară cu care CL să poată colabora). Contribuția colectată se folosește pentru activitatea periodică a departamentului, în special pentru costurile impuse de materialele de protocol, comisioane bancare, întâlniri ale echipei și participarea la evenimente de networking.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până pe 1 august 2019. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. De asemenea, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, să fie membru activ în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi in cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfă naţională şi cămaşa bej).

Pentu informaţii suplimentare ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro sau sau îi poţi scrie direct Andreei, Ambasador KISC al ONCR, andreea.anghelea@scout.ro.


[APEL ÎNCHIS] World Scout Moot 2021 – Șef de contingent – Dublin, Irlanda, 19-28 iulie 2021 [DL: 1 august 2019]

Publicat pe de Oana

Nume proiect: World Scout Moot 2021

Perioada: 19 – 28 iulie 2021

Locația: Dublin, Irlanda

Cine poate participa: Lideri (cu vârsta minimă de 21 ani). 

Profilul, responsabilitățile și rolul Șefului de contingent se regăsesc în josul paginii, la secțiunea Rolul Șefului de contingent.

Despre eveniment: World Scout Moot este un eveniment internațional organizat la fiecare patru ani, prima ediție desfășurându-se în 1931, în Elveția.

Cea de-a 16-a ediție va avea loc în Irlanda, între 19 și 28 iulie 2021, reunind aproximativ 6000 cercetași din toată lumea (5000 participanți și 1000 IST). Participanții formează patrule internaționale, alături de care vor lua întâi parte la program și activități, împărțite pe 30 de rute ce vor străbate întreg teritoriul Irlandei, pentru ca mai apoi să se reîntâlnească în campul central, la Malahide Castle.

Pe scurt, zece cercetași formează o patrulă, iar patru patrule formează un trib. Membrii tribului trăiesc împreună experiența unui Moot, atât pe rute, cât și în campul central, legând relații de prietenie și împărțindu-și responsabilitățile echitabil. Împreună cu tribul, cercetașii vor cunoaște comunități, vor implementa proiecte locale, se vor bucura de natură și vor crea noi aventuri și amintiri.

Limite de vârstă:

  • Șef de contingent și CMT: Minimum 21 ani;
  • IST: Minimum 26 ani;
  • Participant: Între 18 și 26 ani (născut/ă între 18 iulie 1995 și 19 iulie 2003).

Taxe de participare:

  • Șef de contingent și CMT: TBA;
  • IST: 400 euro;
  • Participant: 490 euro.

Taxa de participare acoperă costurile evenimentului din momentul ceremoniei de deschidere (19 iulie 2021) și până la închidere (29 iulie 2021), ceea ce va include: transportul pe teritoriul Irlandei pe parcursul evenimentului, mesele zilnice, cazarea și elementele programului. Totodată, taxa de participare include asigurarea medicală.

Triburile și patrulele vor primi ustensilele necesare pentru gătit, mese, adăposturi pentru mese și echipament de bază pentru prim-ajutor.

Taxa de participare NU include costuri de deplasare, activități pre sau post Moot.

Rolul Șefului de contingent

Profil general: Trebuie să aibă vârsta minimă de 21 de ani și să fi participat în proiecte internaționale. Limba de lucru a evenimentului va fi engleza, astfel că Șeful de contingent trebuie să o cunoască la nivel mediu sau avansat.

Scop: Șeful de contingent va avea responsabilitatea de a livra această experiență internațională tinerilor cercetași cu vârste cuprinse între 18 și 26 ani, care vor alcătui contingentul ONCR la World Scout Moot 2021. 

Numit de către: Comisarul Internațional, în urma unei Decizii de Consiliu Director.

Responsabil în fața: Comisarului Internațional și a Directorului Executiv.

Responsabil pentru: Echipa de Management a Contingentului (CMT) și membrii contingentului, inclusiv IST.

Cum aplici:

Detalii privind rolul și atribuțiile Șefului de Contingent se regăsesc aici, alături de formularul necesar pentru a aplica pe această poziție.

Etape cheie:

  1. Aplică până la data de 1 august 2019. Ai grijă să specifici care sunt competențele și abilitățile care te recomandă pentru acest rol, dar și experiențele similare de care ai avut parte până în prezent;
  2. Verifică-ți e-mailul după această dată, pentru a afla dacă ai fost sau nu selectat. Dacă da, felicitări, urmează interviul alături de Comisarul Internațional și membrii echipei Departamentului Internațional;
  3. Recrutează o Echipă de Management a Contingentului până la data de 31 august 2019 și începe, alături de aceasta, promovarea evenimentului în cadrul organizației;
  4. Formează un contingent, obține validarea Consiliului Director pentru componența acestuia și participă la World Scout Moot 2021.

Din momentul în care un cercetaș este numit Șef de contingent pentru un eveniment internațional, va avea parte de sprijin constant din partea unui membru al echipei Departamentului Internațional. Împreună cu acesta/aceasta, Șeful de contingent va construi și propune un buget și un plan de acțiune, care vor fi validate de către Comisarul Internațional și Directorul Executiv.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 1 august 2019. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minimum trei ani) și de motivaţia de a participa la eveniment. Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate. În cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.


[APEL ÎNCHIS] European Solidarity Corps: The European Jamboree 2020 Office – Varșovia/Gdansk, Polonia, octombrie 2019 – august 2020 [DL 1 iulie 2019]

Publicat pe de Oana

Nume proiect: European Solidarity Corps – The European Jamboree 2020 Office

Perioada: octombrie 2019 – august 2020

Locația: Varșovia, Polonia (octombrie 2019 – mai, 2020) & Gdansk, Polonia (mai -august, 2020)

Cine poate participa:  voluntari interesați de dezvoltarea și facilitarea Jamboreei Europene din 2020

Despre eveniment:

Proiectul „The European Jamboree 2020 Office oferă 4 locuri pentru voluntari pe termen lung care vor lucra împreună cu staff-ul și membrii comitetului de organizare a Jamboreei Europene. Sarcinile principale vor fi: acordare de suport contingentelor, dezvoltarea programului educațional, comunicare și traduceri.

Jamboreea Europeană din 2020 din Gdansk va fi prima Jamboreea Europeană din 2005 încoace. Ea va atrage peste 15.000 de cercetași și ghizi din Europa și alte regiuni ale WOSM și WAGGGS. Jamboreea este un eveniment educațional axat pe dezvoltarea tinerilor, cu suportul voluntarilor adulți – echipa IST (dacă ești interesal de acest rol, poți vedea aici cum poți face parte din IST din România). Jamboreea va avea loc pe insula Sobieszewska din Gdansk. Tema principală va fi „Acționează” – cercetașii și ghizii finnd încurajați să își descopere punctele forte și să acținoeze direct în comunitățile lor locale. Marea majoritate a programului va fi conectată cu Scopurile pentru Dezvoltare Durabilă ale UN. Pentru mai multe detalii, poți accesa site-ul official al Jamboreei.

Voluntarii vor contribui într-un mod creativ la dezvoltarea Jamboreei și relației ei cu principalii stakeholderi: Contingentele Naționale, participanții la eveniment și media.

Toate detaliile despre acest proiect se găsesc aici.

Profilul participantului:

  • Abilități de gândire creativă, în special abilitatea de a propune soluții în situații provocatoare din punctul de vedere al comunicării
  • Abilitatea de a prioritiza în cadrul comunicării
  • Etică riguroasă de muncă, productivitate și pozitivitate ca și membru al echipei
  • Ambiție pentru dezvoltare continuă și învățare
  • Aptitudini de a lucra cu cercetași/ghizi de la nivel național, regional sau global
  • Cunoștințe avansate de engleză
  • Cunoștinele de limbă arabă, franceză, spaniolă și/sau rusă vor fi un avantaj

Transport și cazare:

Voluntarii vor fi găzduiți în Varșovia (octombrie- mai) într-o casă comună cu tineri din diferite culturi. Dacă activitățile de voluntariat presupun deplasarea până la locul de muncă, organizația gazdă va rambursa costurile de transport.

După mutarea în Gdansk (mai – august), pe perioada facilitării Jamboreei, voluntarii vor fi găzduiți la un hotel/hostel – aceeași cazare ca și pentru staffu-ul Jamboreei, cu același condiții.

Rolul de voluntar s-ar putea să presupună participarea la întâlniri și evenimente în diferite locații din Polonia sau alte țări Europene. În acest caz, costurile pentru transport, cazare și mâncare vor fi acoperite de către Jamboree.

Procesul de aplicare:

Un CV și o scrisoare de motivație sau o altă modalitate de prezentare a candidatului vor trebui trimise la international@scout.ro până pe 1 iulie. Ulterior, se va trece la o etapa de interviu cu un membrul al Departamentului Internațional și cererea acordului din partea șefului de centru local.

Aplicațiile validate prin acest proces vor fi trimise către organizația gazdă pentru a fi luate în cosiderarer drept candidaturi la rolurile de mai sus.


[APEL ÎNCHIS] International Rover Week: Summer Edition! Kandersteg International Scout Center – Elveția, 11 august – 19 august 2019 [DL 10 iunie]

Publicat pe de

Nume proiect: International Rover Week – SUMMER EDITION
Perioada:  11 – 19 august 2019
Locația:  Kandersteg International Scout Center, Elveția
Cine poate participa: seniori și lideri (cercetași cu vârste cuprinse între 18-26 ani)

Despre eveniment: Între 11 august şi 19 august, la KISC, se desfășoară  International Rover Week, ediţia de vară. Astfel, cercetașii care își doresc să ia parte la zile pline de aventură în Alpii Elvețieni vor avea ocazia și să lege prietenii strânse, făcând schimb de experiență și bune practici atât cu voluntarii Centrului (Pinkies), dar și cu ceilalți participanți.

Mai mult, seniorii vor trăi experiența internațională și prin schimbul reciproc de rețete, tradiții și obiceiuri. De asemenea, programul include un hike în Alpi, workshop-uri și activități facilitate de organizatori, dar și suficient timp liber în care participanții pot alege să încerce o sesiune de cățărat, să exploreze valea din apropierea Kandersteg sau chiar să se relaxeze dimineața la lacul glaciar Oeschinensee. Detalii despre program găsiți AICI.
h

Profilul participanţilor: Seniori sau lideri cu vârste cuprinse între 18 și 26 ani. Aceștia sunt rugați să aducă mâncăruri și băuturi specifice țării lor, dar și să pregătească un joc sau o activitate practicată în zona din care vin.
Participanţii trebuie să aibă cunoştinţe de limba engleză, deoarece aceasta va fi limba oficială a evenimentului.

Costuri: Taxa de participare este 400 CHF (franci elvețiani), în care sunt incluse cazarea în camping, mesele și costul activităților din program. Transportul și activitățile opționale trebuie asigurate de către participant. Contribuției de 400 CHF i se adaugă suma de 10 euro* pentru Departamentul Internațional.

*Contribuția de 10 euro către Departamentul Internațional este cerută atunci când se participă la evenimente internaționale care se desfășoară prin intermediul parteneriatelor realizate de către ONCR. Pentru evenimentele menționate echipa lucrează pe parcursul anului să încheie aceste parteneriate sau să construiască relații care să ne aducă diverse beneficii (taxe reduse, deconturi de transport, locuri gratuite sau suplimentarea locurilor alocate pentru ONCR, grupuri de cercetași străini în țară cu care CL să poată colabora). Contribuția colectată se folosește pentru activitatea periodică a departamentului, în special pentru costurile impuse de materialele de protocol, comisioane bancare, întâlniri ale echipei și participarea la evenimente de networking.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până pe 10 iunie 2019. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. De asemenea, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, să fie membru activ în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi in cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfă naţională şi cămaşa bej).

Pentu informaţii suplimentare ne poţi scrie la adresa de e-mail international@scout.ro sau îi poţi scrie direct Andreei, Ambasador KISC al ONCR, andreea.anghelea@scout.ro.


[APEL ÎNCHIS] European Solidarity Corps: Voluntar în Slovenia, august 2019 – iulie 2020, Škofja Loka, Slovenia. DDL: 15 aprilie 2019

Publicat pe de Oana

Nume proiect: European Solidarity Corps – Familija – Kids in Action 6

Perioada: august 2019 – iulie 2020

Locația:  Škofja Loka, Slovenia

Cine poate participa:  voluntari interesați de latura socială

Despre eveniment:

Proiectul Familija – Kids in Action 6 oferă două locuri pentru doi voluntari pe termen lung în Slovenia care să se implice în cauzele sociale cărora le este dedicat proiectul. Cele două locuri disponibile se împart în următoarele:

  • Centru de zi pentru copii și tineri: voluntarul va trebui să se ocupe de bunul mers al centrului (rutina zilnică, workshopuri, lecții individuale cu copiii)
  • Centru de zi pentru adulți dependenți și persoane cu dizabilități mentale (voluntarul va trebui să se ocupe de workshopuri, cursuri, asistență, discuții cu persoanele țintă)

Viața de zi cu zi a voluntarilor poate fi urmărită la acest link.

Profilul participantului:

Voluntarul trebuie să cunoască limba engleză, să fie flexibil, răbdător și deschis. Abilitățile pedagogice și cunoștințele în psihologie sunt un avantaj, la fel și hobby-urile voluntarului. Acesta trebuie să fie pregătit să își aducă propriile idei în proiect și mai apoi să le planifice și implementeze.

Costuri:

Voluntarul trebuie să își asigure transportul până la locație. Costurile pentru cazare, mâncare sunt acoperite, oferindu-se și un bonus lunar de 121 EUR. Voluntarii vor fi cazați într-un apartament din centrul orașului, fiecăruia oferindu-i-se o cameră separată. Acesta își va găti propria mâncare, fiind oferită pentru acest lucru o sumă lunară de 180 EUR. Se oferă de asemenea abonament pentru mijloacele de transport în comun și bicicletă.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 15 aprilie 2019 împreună cu un CV și o scrisoare de motivație în limba engleză. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont atât de motivaţia de a participa la eveniment, cât și de vechimea (minim 2 ani), experiența și implicarea activă în cadrul organizației.

Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro, acolo unde de altfel așteptăm și scrisoarea de motivație și CV-ul.


[APEL ÎNCHIS] Jamboreea Națională din Kazakhstan, 12-18 august 2019, Ernazar, Astana, Kazakhstan. DDL: 1 iulie 2019

Publicat pe de Oana

Nume proiect: Jamboreea Națională din Kazakhstan

Perioada: 12-18 august 2019

Locația: Ernazar, Astana, Kazakhstan

Cine poate participa:  temerari, exploratori, seniori, lideri

Despre eveniment:

Evenimentul găzduiește 350 de cercetași din 20 de țări, propunându-și să dezvolte activități pline de aventură cum ar fi: tir cu arcul, echitație, mânuirea săbiilor, rafting, cursă cu obstacole extremă, catapulte, vânatul și gătitul tradițional kazakh, prim ajutor, supraviețuire în stepă etc. Înregistrarea se poate face ca participant (11-17 ani) în patrule de 9 participanți + 1 lider sau IST (voluntar, ajutând la bunul mers al campului – minim 18 ani).

Profilul participantului:

Limbile evenimentului sunt kazaha și rusa, cu posibilitatea traducerii în engleză. Așadar, acesta trebuie să cunoască limba engleză.

Costuri:

Contribuția de participare este de 60 USD pentru participanți și lideri și 20 USD pentru IST și include cazarea, mesele zilnice, materialele și activitățile și drumul din Astana până la locația Jamboreei și inapoi. La această sumă se adaugă 10* EUR pentru Departamentul Internațional.

*Contribuția de 10 euro către Departamentul Internațional este cerută atunci când se participă la evenimente internaționale care se desfășoară prin intermediul parteneriatelor realizate de către ONCR. Pentru evenimentele menționate echipa lucrează pe parcursul anului să încheie aceste parteneriate sau să construiască relații care să ne aducă diverse beneficii (taxe reduse, deconturi de transport, locuri gratuite sau suplimentarea locurilor alocate pentru ONCR, grupuri de cercetași străini în țară cu care CL să poată colabora). Contribuția colectată se folosește pentru activitatea periodică a departamentului, în special pentru costurile impuse de materialele de protocol, comisioane bancare, întâlniri ale echipei și participarea la evenimente de networking.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 1 iulie 2019. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont atât de motivaţia de a participa la eveniment, cât și de vechimea (minim 2 ani), experiența și implicarea activă în cadrul organizației.

Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro


[APEL ÎNCHIS] MOVIS Network Meeting 2019, 23-26 mai 2019, Tallinn, Estonia. DDL: 30 aprilie 2019

Publicat pe de Oana

Nume proiect: MOVIS Network Meeting 2019

Perioada: 23-26 mai 2019

Locația: Tallinn, Estonia

Cine poate participa:  membri ONCR implicați în structurile naționale, responsabili cu managementul resurselor adulte ale organizației

Despre eveniment:

Scopul evenimentului este de a oferi o oportunitate motivantă și informativă pentru cei responsabili cu managementul și susținerea voluntarilor adulți prin care să împărtășească experiențe și să învețe unii de la ceilalți. În cadrul evenimentului participanții pot reflecta asupra nevoilor organizației din care fac parte, învățând noile trenduri în managementul voluntarilor adulți în cercetășie și impactul pe care aceștia îl au, explorând noi moduri de a le aborda, dar și de a le identifica și îmbunătăți abilitățile. Participanții pot implementa metode inovative și pot descoperi noi instrumente care să îi ajute în lucrul cu voluntarii adulți. Evenimentul va oferi timp pentru networking și realizarea de parteneriate.

Profilul participantului:

Acesta trebuie să fie membru al unei structuri naționale responsabilă cu managementul voluntarilor adulți, să cunoască limba engleză, fiind disponibil să întoarcă în organizație experiența acumulată pe parcursul evenimentului.

Costuri:

UPDATE: Cele două locuri subvenționate s-au ocupat. Înscrierile sunt în continuare deschise, cu precizarea că locurile suplimentare nu vor beneficia de reducerea contribuției și nici de decontarea transportului.

Prin intermediul unui grant Erasmus+, contribuția de participare este redusă de la 250 EUR la 125 EUR și include cazarea, mesele zilnice, materialele și activitățile. Grantul asigură și transportul, care se decontează în limita a 275 EUR de persoană, pentru 2 participanți. La această sumă se adaugă 10 EUR* pentru Departamentul Internațional.

*Contribuția de 10 euro către Departamentul Internațional este cerută atunci când se participă la evenimente internaționale care se desfășoară prin intermediul parteneriatelor realizate de către ONCR. Pentru evenimentele menționate echipa lucrează pe parcursul anului să încheie aceste parteneriate sau să construiască relații care să ne aducă diverse beneficii (taxe reduse, deconturi de transport, locuri gratuite sau suplimentarea locurilor alocate pentru ONCR, grupuri de cercetași străini în țară cu care CL să poată colabora). Contribuția colectată se folosește pentru activitatea periodică a departamentului, în special pentru costurile impuse de materialele de protocol, comisioane bancare, întâlniri ale echipei și participarea la evenimente de networking.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 30 aprilie 2019. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont atât de motivaţia de a participa la eveniment, cât și de vechimea (minim 2 ani), experiența și implicarea activă în cadrul organizației.

Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro