[APEL ÎNCHIS] Scouts for Gender Equality 2020

Publicat pe de Oana

Nume proiect Scouts for Gender Equality 2020

Perioada şi Locaţia

Pe parcursul anului 2020 evenimentul va avea 3 activităţi:

  • 26.02.2019 – 01.03.2019 – Porto, Portugalia
  • 10.09.2020 – 13.09.2020 – locaţie în curs de confirmare
  • Octombrie / noiembrie 2020, perioada şi locaţia în curs de confirmare

Cine poate participa

Seniori, lideri şi voluntari adulţi cu vârste cuprinse între 18 şi 30 de ani, de preferabil implicaţi şi la nivel naţional.

Despre eveniment

Proiectul “Scouts for Gender Equality” îşi propune formarea şi suportul tinerilor în domeniul egalității de gen, prin sesiuni de formare locale menite crească nivelul de conştientizare în rândul participanţilor, cu scopul final de a crea 30 de ambasadori ai egalităţii de gen în interiorul Regiunii Scout Europene.

Implementarea va avea loc în perioada februarie – noiembrie 2020, iar participanţii vor fi introduşi în subiecte precum istorie şi expertiză externă sau importanţa egalităţii de gen în cercetăşie.

Obiectivele generale ale proiectului sunt:

  • Formarea unui număr de 30 de ambasadori în subiecte referitoare la egalitatea de gen,
  • Crearea unui set de ghiduri şi a unui pachet de instrumente care să sprijine egalitatea de gen în toate aspectele politicilor din mediul organizaţiilor non-guvernamentale,
  • Formarea de liderilor care să înțeleagă importanța egalităţii de gen şi rolul acesteia în cercetăşie.

Programul este susţinut de către parteneriatul global HeForShe/WOSM şi de către Consiliul Europei. Programul este structurat în 3 activităţi principale, care vor fi susţinute în limba engleză. Pe parcursul anului participanţii vor fi formaţi şi vor fi susţinuţi să dezvolte resurse importante pentru ONG-ul din care provin.

Prima activitate este o “Introducere în egalitatea de gen şi campania HeForShe”. La finalul acestei activităţi participanţii vor fi susţinuţi să realizeze un proiect de egalitate de gen pentru organizația din care provin, proiect care va primi un grant de 250 de euro.

A doua activitate are ca tematică “împărtăşirea de bune practici pentru crearea de ghiduri şi pachete de instrumente pentru a încuraja egalitatea de gen în organizațiile membre ale Regiunii Europene Scout.

A treia activitate este dedicată promovării ghidurilor și a instrumentelor create.

Profilul participantului

Pentru a participa la acest program trebuie:

  • să ai între 18 şi 30 de ani,
  • să fii implicat la nivel naţional într-o echipă sau să ai posibilitatea din poziţia ta să creezi un impact asupra egalităţii de gen în interiorul organizaţiei,
  • să poţi participa la primele două activităţi din proiect,
  • să ai motivaţia necesară pentru a contribui la atingerea obiectivelor de egalitate de gen prin intermediul proiectelor dintre sesiunile de formare.

Costuri

50 EUR/ activitate

Mâncarea, cazarea şi materialele pentru activităţi sunt asigurate în totalitate de către Regiunea Europeană Scout, iar transportul este decontat în limita a 150 EUR pentru fiecare activitate. La această sumă se adaugă taxa de 10 EUR* pentru Departamentul Internațional.

*Contribuția de 10 euro către Departamentul Internațional este cerută atunci când se participă la evenimente internaționale care se desfășoară prin intermediul parteneriatelor realizate de către ONCR. Pentru evenimentele menționate echipa lucrează pe parcursul anului să încheie aceste parteneriate sau să construiască relații care să ne aducă diverse beneficii (taxe reduse, deconturi de transport, locuri gratuite sau suplimentarea locurilor alocate pentru ONCR, grupuri de cercetași străini în țară cu care CL să poată colabora). Contribuția colectată se folosește pentru activitatea periodică a departamentului, în special pentru costurile impuse de materialele de protocol, comisioane bancare, întâlniri ale echipei și participarea la evenimente de networking.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 25/12/2019. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont atât de motivaţia de a participa la eveniment, cât și de vechimea (minim 6 luni), experiența și implicarea activă în cadrul organizației.

Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, să fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.


[APEL ÎNCHIS] Volunteer Translators and Interpreters

Publicat pe de Oana

Nume proiect

Volunteer Translators and Interpreters

Cine poate aplica

Seniori, lideri şi voluntari adulţi care lucrează deja ca traducători / interpreți sau care studiază spre a deveni traducători / interpreți.

Despre oportunitate

Echipa de traducători ai Organizaţiei Mondiale a Mişcării Scout (OMMS / WOSM) se va compune din voluntari care vorbesc fluent şi deţin abilitatea de a traduce şi interpreta una sau mai multe dintre limbile oficiale WOSM (engleză, franceză, spaniolă, arabă, rusă). Lucrând îndeaproape pe regiuni şi interacţionând cu echipa de comunicare al Biroului Mondial, membrii echipei vor facilita traducerea de materiale importante destinate Organizaţiilor Naţionale de Cercetaşi din diferite ţări şi vor contribui cu succes la pregătirea celei de a 42-a Conferințe Mondiale și cel de al 14-lea Forum Mondial al Tinerilor Cercetași.

Profilul participantului

Candidaţii interesaţi trebuie să lucreze deja ca traducători / interpreți sau să studieze spre a deveni traducători / interpreți. Pe lângă aceasta, candidaţii mai trebuie:

  • să poată lucra de la distanţă şi să contribuie ca membru în echipa de translatori sau de interpreți,
  • să faciliteze traduceri sau interpretări în mod constant,
  • să ofere consultanţă şi sfaturi în cele mai bune practici de traducere / interpretare,
  • să contribuie la dezvoltarea și implementarea terminologiei Scout,
  • să ştie să folosească soft-uri pentru traducere precum Smartcat.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până în data de 17/12/2019. În procesul de selecţie se va ţine cont atât de motivaţia de a participa la eveniment, cât și de vechimea (minim 6 luni), experiența și implicarea activă în cadrul organizației.

Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul din partea Consiliului Centrului Local, să fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.


[APEL ÎNCHIS] Icelandic National Jamboree 2020 – Akureyri, Islanda

Publicat pe de Oana

Icelandic National Jamboree 2020 – Akureyri, Islanda

Nume proiect

Icelandic National Jamboree 2020

Perioada

8 -14 iulie 2020

Locația

Hamrar Scout Centre, Akureyri, Islanda

Cine poate participa

Temerari, eXploratori, seniori, lideri.

Copii cu vârsta cuprinsă între 10 și 18 ani, alături de liderii însoțitori ai patrulelor.

Despre eveniment

Având loc în Hamrar Scout Centre, un centru cercetăşesc situat în partea de nord a Islandei, evenimentul îşi propune să dezvolte activităţi pe baza motto-ului “building a better world”, inspirate din Obiectivele de Dezvoltare Durabilă create de către Naţiunile Unite (SDG). Participanţii vor învăţa noi moduri de a lăsa lumea puţin mai bună decât au găsit-o, vor experimenta lucruri noi şi îşi vor face prieteni de peste mări şi țări.

Profilul participantului

Copii cu vârsta cuprinsă între 10 și 18 ani, alături de liderii însoțitori ai patrulelor. Cercetașii de peste 18 ani se pot înscrie ca voluntari în echipa International Service Team (IST). Fiecare participant trebuie să cunoască limba engleză și să fie un membru activ al organizației, cu cotizația plătită la zi.

Costuri

  • Participanți –  55,000 ISK (aproximativ € 400)
  • International Service Team – 40,000 ISK (aproximativ € 290)

Contribuția de participare include cazarea, mesele zilnice, materialele și activitățile. NU include transportul până și de la locul de campare sau costurile oricăror excursii în afara programului. La această sumă se adaugă 10 EUR* pentru Departamentul Internațional.

*Contribuția de 10 euro către Departamentul Internațional este cerută atunci când se participă la evenimente internaționale care se desfășoară prin intermediul parteneriatelor realizate de către ONCR. Pentru evenimentele menționate echipa lucrează pe parcursul anului să încheie aceste parteneriate sau să construiască relații care să ne aducă diverse beneficii (taxe reduse, deconturi de transport, locuri gratuite sau suplimentarea locurilor alocate pentru ONCR, grupuri de cercetași străini în țară cu care CL să poată colabora). Contribuția colectată se folosește pentru activitatea periodică a departamentului, în special pentru costurile impuse de materialele de protocol, comisioane bancare, întâlniri ale echipei și participarea la evenimente de networking.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 15/01/2020. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont atât de motivaţia de a participa la eveniment, cât și de vechimea (minim 6 luni), experiența și implicarea activă în cadrul organizației.

Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, să fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.


[APEL ANULAT] FarbenmEEHr 2020 – Königseggwald, Germania

Publicat pe de Oana

Nume proiect FarbenmEEHr 2020

Perioada 3 – 13 august 2020

Locația Königseggwald, Baden-Württemberg, Germania

Cine poate participa copii și tineri cu vârsta cuprinsă între 7 și 21 de ani, alături de liderii însoțitori ai patrulelor

Despre Eveniment

Organizat de Ringen deutscher Pfadfinderinnen- und Pfadfinderverbände Baden-Württemberg e.V. (rdp), FarbenmEEHr 2020 este un punct de întâlnire al unor culturi, idei și experiențe diferite. Ideea campului este să contribuim cu toții într-un fel anume, cu toții să luăm cu noi acasă ceva și cu toții să dăm mai departe câte ceva. Evenimentul este un microcosmos variat, colorat și uriaș, cu mai mult de 6000 de participanți din regiunea Baden-Württemberg și restul lumii!

De ce FarbenmEEHr?

Mai multă culoare (Farben mehr) înseamnă

  • Cercetășia este mai mult decât stereotipurile des întâlnite
  • Cercetășia în Baden-Württemberg presupune mai mult decât o singură organizație Sunt mai multe organizații cu diferite scopuri
  • În zona de campare, va fi foarte multă culoare dată de diferitele uniforme cercetășești (eșarfe și cămăși)

Marea de culoarea (Farbenmeer) înseamnă

  • Marea subliniază atenția pe care o oferă Cercetășia asupra mării/oceanului și mediului înconjurător în general

Multitudinea de cercetași care vor participa la camp

Profilul participantului

Fiecare patrulă înscrisă va fi înfrățită cu o patrulă de cercetași germani.

Cercetașii de peste 18 ani se pot înscrie ca voluntari în echipa International Service Team (IST).

Fiecare participant trebuie să cunoască limba engleză și să fie un membru activ al organizației, cu cotizația plătită la zi.

Costuri

Participanți și lideri –  € 240 

International Service Team –  € 100

Contribuția de participare include cazarea, mesele zilnice, materialele și activitățile. NU include transportul până și de la locul de campare sau costurile oricăror excursii în afara programului. La această sumă se adaugă 10 EUR* pentru Departamentul Internațional.

*Contribuția de 10 euro către Departamentul Internațional este cerută atunci când se participă la evenimente internaționale care se desfășoară prin intermediul parteneriatelor realizate de către ONCR. Pentru evenimentele menționate echipa lucrează pe parcursul anului să încheie aceste parteneriate sau să construiască relații care să ne aducă diverse beneficii (taxe reduse, deconturi de transport, locuri gratuite sau suplimentarea locurilor alocate pentru ONCR, grupuri de cercetași străini în țară cu care CL să poată colabora). Contribuția colectată se folosește pentru activitatea periodică a departamentului, în special pentru costurile impuse de materialele de protocol, comisioane bancare, întâlniri ale echipei și participarea la evenimente de networking.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 10 aprilie 2020. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont atât de motivaţia de a participa la eveniment, cât și de vechimea (minimum 6 luni), experiența și implicarea activă în cadrul organizației.

Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, să fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro


[APEL ÎNCHIS] My Europe, My Say! – Bruxelles, Belgia

Publicat pe de Oana

Nume proiect My Europe, My Say! Conferința finală

Perioada 4 decembrie 2019

Locația Bruxelles, Belgia

Cine poate participa seniori, membri ai organizației interesați de domeniul politicilor de tineret sau funcționarea instituțiilor europene

Despre eveniment

Evenimentul constă într-o conferință ce va avea loc în Parlamentul European, găzduită de Niklas Nienass, membru al Parlamentului European.

Conferința face parte din Lifelong Learning Week 2019, fiind organizată de Platforma Lifelong Learning și se va concentra pe Deprinderea Democrației, a Valorilor și a Participării.

Obiectivele evenimentului

  • Discutarea rezultatelor alegerilor europene și importanța participării continue a tinerilor în procesele europene
  • Colaborarea cu persoane-cheie în luarea de decizii și parteneri ai societății civile din Regiunea Cercetășească Europeană. Creșterea vizibilității rolului Cercetășiei în dezvoltarea cetățenilor activi și responsabili
  • Evaluarea proiectului My Europe, My Say! și identificarea rezultatelor procesului de învățare pentru alte proiecte asemănătoare viitoare
  • Prezentarea activităților și evenimentelor din cadrul proiectului My Europe, My Say!
  • Prezentarea Evenimentului Tinerii Europeni 2020 (European Youth Event 2020), organizat de Parlamentul European

Evenimentul permite participarea a 2 participanți/organizație.

Profilul participantului

Regiunea Europeană încurajează participarea la Conferința Finală a oricărui voluntar în cercetășie, senior sau membru al organizației interesat de domeniul politicilor de tineret sau funcționarea instituțiilor europene.

Limba folosită în timpul evenimentului este engleza, astfel se cere cel puțin un nivel mediu al cunoștințelor de înțelegere și utilizare.

Costuri

Taxa de participare la Conferința Finală este 50 EUR / persoană

La această sumă se adaugă 10 EUR* pentru Departamentul Internațional.

*Contribuția de 10 euro către Departamentul Internațional este cerută atunci când se participă la evenimente internaționale care se desfășoară prin intermediul parteneriatelor realizate de către ONCR. Pentru evenimentele menționate echipa lucrează pe parcursul anului să încheie aceste parteneriate sau să construiască relații care să ne aducă diverse beneficii (taxe reduse, deconturi de transport, locuri gratuite sau suplimentarea locurilor alocate pentru ONCR, grupuri de cercetași străini în țară cu care CL să poată colabora). Contribuția colectată se folosește pentru activitatea periodică a departamentului, în special pentru costurile impuse de materialele de protocol, comisioane bancare, întâlniri ale echipei și participarea la evenimente de networking.

Regiunea Europeană va rambursa 80% din costurile reale ale transportului plătite pentru a ajunge la eveniment, numai după depunerea documentelor relevante. Asemenea normelor impuse de Erasmus+, sunt preferate opțiunile economice de călătorie și niciun bilet la clasa I nu va fi rambursat.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 17 noiembrie 2019. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont atât de motivaţia de a participa la eveniment, cât și de vechimea, experiența și implicarea activă în cadrul organizației.

Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, să fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro


[APEL ÎNCHIS] Apel Șef Contingent: European Jamboree 2020, 27 iulie – 6 august 2020, Gdansk, Polonia [DDL: 27 octombrie 2019]

Publicat pe de Oana

Nume proiect: European Jamboree 2020

Perioada: 27 iulie – 6 august 2020

Locația: Gdansk, Polonia

Cine poate participa: Lideri (cu vârsta minimă de 21 ani)

Profilul, responsabilitățile și rolul Șefului de contingent se regăsesc în josul paginii, la secțiunea Rolul Șefului de contingent.

Despre eveniment: Evenimentul adună tinerii din toată Europa pentru a celebra Valorile Cercetășiei, pentru a se întâlni și pentru a învăța unii de la alții. Sub motto-ul ”ACT”, se consideră că fiecare cercetaș deține potențialul de a deveni un pol al schimbării în societate.

Jamboreea își propune ca prin interACTiune, cercetașii din diferite culturi și țări să se aventureze în activități, să participe la workshopuri și inițieze discuții care să le deschidă perspectiva asupra lumii, identificând metodele prin care pot ajuta comunitatea și abilitățile necesare pentru a realiza acest lucru.

Rolul Șefului de contingent

Profil general: Trebuie să aibă vârsta minimă de 21 de ani și să fi participat în proiecte internaționale. Limba de lucru a evenimentului va fi engleza, astfel că Șeful de contingent trebuie să o cunoască la nivel mediu sau avansat.

Scop: Șeful de contingent va avea responsabilitatea de a livra această experiență internațională tinerilor cercetași cu vârste cuprinse între 13 și 18 ani, care vor alcătui contingentul ONCR la Jamboreea Europeană 2020.

Numit de către: Comisarul Internațional, în urma unei Decizii de Consiliu Director.

Responsabil în fața: Comisarului Internațional și a Directorului Executiv.

Responsabil pentru: Echipa de Management a Contingentului (CMT) și membrii contingentului, inclusiv IST.

Cum aplici:

Detalii privind rolul și atribuțiile Șefului de Contingent se regăsesc aici, alături de formularul necesar pentru a aplica pe această poziție.

Etape cheie:

  1. Aplică până la data de 27 octombrie 2019. Ai grijă să specifici care sunt competențele și abilitățile care te recomandă pentru acest rol, dar și experiențele similare de care ai avut parte până în prezent;
  2. Verifică-ți e-mailul după această dată, pentru a afla dacă ai fost sau nu selectat. Dacă da, felicitări, urmează interviul alături de Comisarul Internațional și membrii echipei Departamentului Internațional;
  3. Cunoaște Echipa de Management a Contingentului și recrutează membri adiționali pentru a lucra și promovarea alături de aceștia evenimentul în cadrul organizației;
  4. Finalizează componența contingentului, obține validarea Consiliului Director pentru aceasta și participă la Jamboreea Europeană 2020.

Din momentul în care un cercetaș este numit Șef de contingent pentru un eveniment internațional, va avea parte de sprijin constant din partea unui membru al echipei Departamentului Internațional. Împreună cu acesta/aceasta, Șeful de contingent va construi și propune un buget și un plan de acțiune, care vor fi validate de către Comisarul Internațional și Directorul Executiv.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 27 octombrie 2019. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minimum trei ani), de motivaţia de a participa la eveniment și de criteriile de selecție a voluntarilor adoptate de către Consiliul Director. Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate. În cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.


[APEL ÎNCHIS] JOTA JOTI 2019, 18-20 octombrie 2019

Publicat pe de Oana

Nume proiect: JOTA-JOTI 2019

Perioada: 18-20 octombrie 2019

Locația:

Cine poate participa:  orice membru ONCR

Despre eveniment:

JOTA-JOTI este cel mai mare  eveniment digital care are loc online și prin radio. Acest eveniment educațional aduce împreună mai mult de 2.5 milioane de cercetași în fiecare an în luna octombrie pentru un weekend întreg de cercetășie. Tinerii pot învăța despre tehnologie și comunicare, conectându-se cu alți cercetași din peste 170 de țări.

JOTA-JOTI este despre aptitudinile secolului 21 pe care le poți învăța la cercetași și despre valoarea cetățeniei mondiale. Evenimentul este deschis oricărui cercetaș din lume, oferindu-le posibilitatea tinerilor să creeze legături și să comunice unii cu ceilalți folosind Internetul și comunicarea radio. JOTA-JOTI oferă activități educaționale care ajută la formarea spiritului de echipă, o nouă perspectivă asupra culturilor lumii și noi abilități pentru viitor.

CUM PARTICIP?

Cel mai bun mod de a participa este de a găsi un grup de cercetași care participă la JOTA-JOTI.

  1. Contactează cercetașii din centrul local pentru a afla dacă vor să participe la evenimentul de anul acesta.
  2. Înregistrează-te pe site-ul JOTA-JOTI (este necesar un cont scout.ro).
  3. Loghează-te și verifică programul JOTA-JOTI pentru a te înregistra în cadrul evenimentului.
  4. Dacă alăturarea la un grup nu este posibilă, poți utiliza ScoutLink în mod individual pentru a afla mai multe despre dimensiunea internațională a cercetășiei.

Materiale de promovare sunt acum disponibile pe pagina oficială a evenimentului, iar pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.


[APEL ÎNCHIS] Academy 2019 – Kranjska Gora, Slovenia

Publicat pe de Oana

Nume proiect: The Academy

Perioada: 2-7 noiembrie 2019

Locația: Kranjska Gora, Slovenia

Cine poate participa: membrii implicați la nivel național/regional

Despre eveniment:

The Academy este un eveniment cercetășesc unic conceput pentru a oferi participanților o pregătire de înaltă calitate și oportunități de realiza un schimb de experiență în jurul priorităților de bază ale regiunilor europene WAGGGS și WOSM.

În cadrul evenimentului, participanții vor putea alege dintre mai multe subiecte de dezvoltare ce vor fi elaborate în sesiuni de lucru, formându-și astfel propriul program, pliat pe nevoile și rolul lor. O gamă largă de sesiuni care se referă la diferite arii de lucru vor fi oferite simultan, cu suficiente oferte pentru a face evenimentul interesant pentru toată lumea.

O descriere detaliată a fiecărei sesiuni va fi publicată pe site-ul web al Academiei cel târziu la 1 octombrie 2019. Pe lângă sesiuni, echipa gazdă va organiza diverse activități sociale. Taxa de participare exclude orice cost suplimentar al activităților sociale din afara Programului „educațional” al Academiei.

Profilul participantului:

Grupul țintă al Academiei sunt membri ai echipelor naționale, membri ai Consiliului Director și orice membru implicat la nivel național, care are un anumit rol. Participanții trebuie să aibă un nivel bun de limbă engleză.

Costuri:

Taxa de participare la eveniment este de 290 EUR per persoană și include cazare în camere de 3 persoane, 2 mese pe zi (prânz și cină), 2 pauze de cafea pe zi și costurile materiale.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 1 octombrie 2019. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont atât de motivaţia de a participa la eveniment, cât și de vechimea, experiența și implicarea activă în cadrul organizației.

Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro, acolo unde de altfel așteptăm și scrisoarea de motivație și CV-ul.


Hai să dezvoltăm cercetășia împreună: Alătură-te echipei Departamentului Internațional!

Publicat pe de Oana

Oare v-ați gândit vreodată cum ar arăta cercetășia dacă ea ar fi luat naștere în România și ar exista doar aici? Norocul care a dat peste noi este că ea există și în România, dar beneficiază de caracterul internațional ceea ce ne oferă oportunități și o bogăție interculturală nemaipomenită.

Departamentul Internațional este echipa care ne reprezintă la nivel internațional și care totodată aduce mai aproape de noi acest atribut al mișcării cercetășești.

Continuă să citești “Hai să dezvoltăm cercetășia împreună: Alătură-te echipei Departamentului Internațional!”

Experiența unei noi lumi – Jamboreea Mondială

Publicat pe de Oana

În urmă cu fix o lună, Contingentul României se bucura de prima zi în Jamboreea Mondială, în Summit Bechtel Reserve, Statele Unite. 45 000 de persoane – un oraș întreg de cercetași – s-au adunat în cadrul deschiderii pentru a celebra entuziasmați aventurile care îi așteptau. Printre cei 40 de membri ai Contingentului României s-a aflat și Rareș, care a beneficiat de programul Solidarity Support al Regiunii Europene și a decis să ne împărtășească experiența lui – de neuitat conform spuselor lui.

Experiența lui Rareș este doar una dintre multele care s-au întors în țară. Dacă sunteți curioși să vedeți cum a fost la Jamboree, pagina contingentului vă stă la dispoziție aici.

Continuă să citești “Experiența unei noi lumi – Jamboreea Mondială”