[Apel Înschis] Romanian Work Party (23.04-01.05. 2022)– Kandersteg International Scout Centre, Elveția [DL 25 martie 2022]

No photo description available.
Romanian Work Party 2019

Nume proiect: Romanian Work Party

Perioada:  23 aprilie – 1 mai  2022

Locația:  Kandersteg International Scout Centre, Elveția

Cine poate participa: seniori și lideri (cercetași cu vârsta de peste 18 ani)

Despre eveniment:

În fiecare primăvară și toamnă au loc la KISC așa numitele Work Parties – intervale de o săptămână în care cercetași din diferite țări vin pentru a ajuta la pregătirea centrului pentru sezonul de vară, respectiv toamnă. Câteva exemple sunt Spanish Work Party, Dutch Work Party etc. În octombrie 2019 a avut loc prima ediție a Romanian Work Party. În aprilie 2022 va avea loc cea de-a doua ediție.

Participantii vor ajuta voluntarii de la centru cu diferite sarcini, atât în exterior (cărat lemne, vopsit, construit corturi), cât și în interior (curățenie în clădirile anexe ale centrului). Aceste sarcini pot diferi în funcție de nevoile centrului la momentul respectiv.

Cum li s-a părut participanților din prima ediție puteți citi mai jos.

“Mie mi s-a părut că Romanian Work Party a fost una dintre cele mai faine experiențe de până acum la cercetași. În primul rând mi-a plăcut peisajul și faptul că eram înconjurați de munți. Oriunde te uitai, descopereai ceva frumos. La KISC, lumea e organizată și au protocoale pentru orice treabă pe care o fac. Lucrează, dar se simt și bine. Staff-ul, numiți Pinkies, ne-au ajutat cu orice am avut nevoie, ceea ce a făcut ca șederea noastră să fie și mai reușită.” Adela, participantă RWP octombrie 2019

Profilul participanţilor: Seniori sau lideri cu vârsta de peste 18 ani.

Participanţii trebuie să aibă cunoştinţe de limba engleză, deoarece aceasta va fi limba oficială a evenimentului. De asemenea, este important ca participanții să fie vaccinați. Aceasta este o cerință impusă de conducerea KISC pentru buna desfășurare a evenimentului.

Criterii de selecție:

  • Senior sau lider cu vârsta minimă de 18 ani
  • Schema de vaccinare completă
  • Cotizația plătită la zi și acordul din partea Consiliului Centrului Local
  • Posibilitatea de a participa pe întreaga durată a evenimentului
  • Asigurare de sănătate/card de sănătate (nu este obligatoriu, dar recomandat)

Costuri: Cazarea și mesele vor fi asigurate de KISC. Transportul și activitățile opționale trebuie asigurate de către participant. 

Alte costuri legate de materiale de participare și reprezentare vor fi discutate cu echipa finală.

Programul evenimentului:

  • Prima și ultima zi sunt alocate venirii, respectiv plecării participanților. 
  • 3 zile și jumătate sunt acordate lucrului cu voluntarii de la centru la diferite sarcini. 
  • 3 zile și jumătate în care participantii pot alege să facă ce activități doresc de la hike-uri până la activități specifice zonei

Două elemente importante din program sunt următoarele:

  • Într-o seară va avea loc o partidă de fotbal între participanții de la Romanian Work Party și Pinkies. Aceasta este o tradiție a centrului.
  • Cuvântul party chiar se referă la faptul ca va fi o petrecere, organizată de participanți. Aceasta petrecere este o oportunitate de a arăta voluntarilor de la centru tradiții românești, dansuri, mâncare etc.

Programul final se va confirma cu puțin timp înainte de eveniment în funcție de nevoile pe care le are centrul.

IMPORTANT

Numărul maxim de participanți este de 10 persoane. Selecția se va face pe baza motivației și a experienței la cercetași. Vă rugăm să acordați timpul necesar completării formularului. Dorim să avem o echipă diversă, formată atât din persoane care au mai fost la KISC, cât și persoane care nu au mai fost până acum.

După închiderea DDL, în maxim 2-3 zile vom reveni cu un răspuns către toți cei înscriși indiferent de rezultat. Ulterior cei care au fost acceptați vor primi detalii despre următorii pași și modul de organizare pentru eveniment. 

Vaccinare

După cum am menționat anterior, toți participantii trebuie să aibă o schemă completă de vaccinare, aceasta fiind o cerință impusă de KISC pentru a putea participa la eveniment. 

În Elveția, sunt recunoscute următoarele vaccinuri: 

  • Comirnaty Pfizer/BioNTech by BioNTech Manufacturing GmbH
  • Spikevax, formerly Moderna by Moderna Biotech Spain, SL
  • Vaxzevria, formerly AstraZeneca by AstraZeneca Ab
  • Janssen (Johnson & Johnson) by Janssen – Cilag International NV
  • BIBP/Sinopharm by Beijing Institute of Biological Products
  • Covishield by Serum Institute of India
  • CoronaVac by Sinovac Life Sciences
  • Covaxin

Condiții de intrare în Elveția 

  • Este nevoie de completarea unui formular înainte de a intra în țară

Mai multe detalii puteți citi aici sau aici.

Aceste condiții pot varia, vom anunța eventualele modificări dacă este cazul.

Metode de transport recomandate:

În trecut, participanții care au mai fost la KISC la IWP (International Work Party) sau RWP (Romanian Work Party) au mers pe următoarea rută: Aeroport Otopeni-> Aeroport Milano-> Gara Milano-> Domodossola-> Kandersteg

Această variantă a fost cea mai rentabilă din punct de vedere al costurilor având în vedere ca zborurile din București către Elveția pot fi destul de scumpe.

La ultima ediție Romanian Work Party din octombrie 2019, unii dintre participanți au venit cu mașina personală. Și acest lucru este posibil dacă mai mulți participanți vin din aceeași zonă. 

Mai multe aspecte legate de transport se vor discuta după ce echipa finală pentru eveniment este aleasă. 

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până pe 18 februarie 2022. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minimum 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. De asemenea, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, să fie membru activ în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi. Ulterior, cei selectați vor primi formularul oficial de înscriere. 

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfă naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare poţi consulta site-ul International Work Party sau ne poți scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro


[Apel Închis] Long Term Staff – Kandersteg International Scout Centre [DL 10 februarie 2022]

Nume proiect: Long Term Staff at Kandersteg International Scout Centre

Locația: Kandersteg International Scout Centre (KISC), Elveția

Cine poate participa: seniori și lideri

Despre eveniment: Kandersteg International Scout Center din Elveția a deschis aplicațiile pentru câteva poziții de long term staff. Dacă vrei o nouă provocare care îți va oferi oportunitatea de a trăi timp de 4 sau 6  luni în inima Alpilor, înconjurat de cercetași din toată lumea și de a petrece într-un cadru feeric, aceasta e oportunitatea pentru tine!

Poziții și perioade:

  • Campsite Assistant (22 mai-18 septembrie 2022)
  • Catering Assistant Summer (22 mai-18 septembrie 2022)
  • High Adventure Assistant (1 mai-15 septembrie 2022)
  • Hut Warden (1 mai -15 septembrie 2022)
  • House Assistant Summer (22 mai -18 septembrie 2022)
  • Programme Administration Assistant (1 mai -30 septembrie 2022)
  • Reception Assistant Summer (22 mai-18 septembrie 2022)
  • Summer High Season Staff (1 iulie-14 august 2022)

Mai multe detalii despre pozițiile libere aici.

Profilul participanţilor: Pentru a deveni staff este necesar să fii membru ONCR cu cotizația plătită la zi, să ai 18 ani împliniți, să cunoști limba engleză și să poți motiva ce abilități sau competențe te vor face să fii remarcat la Kandersteg. Foarte important: participanții trebuie să aibă disponibilitatea de a fi prezenți de la începutul și până la finalul sezonului.

Costuri: Participantul va suporta atât costul transportului, cât și al cheltuielilor personale de pe întreaga durată a șederii sale. Cazarea, mesele și orice alte necesități sunt asigurate de către organizatori.

IMPORTANT: Dacă eşti interesat(ă) de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici înainte de trimite aplicația ta organizatorilor. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. De asemenea, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La oportunitățile internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare ne poți scrie la adresa international@scout.ro 


[Apel Închis] Voluntari remote pentru centenarul KISC 2023 – Kandersteg International Scout Center [DL 20 februarie 2022]

May be an image of 4 people, people standing and nature

Nume proiect: Voluntari remote pentru centenarul KISC 2023

Locația: online/remote

Cine poate participa: seniori și lideri cu vârsta minimă de 18 ani

Despre eveniment: Kandersteg International Scout Center din Elveția a deschis aplicațiile pentru voluntari remote care să ajute la pregătirea pentru evenimentele și activitățile ce vor avea loc în 2023 când se vor celebra 100 de ani de la înfințarea centrului. Dacă te regăsești în descrierea voluntarilor pe care îi caută KISC, atunci este o oportunitate perfectă pentru tine.

Poziții și perioade:

Mai multe detalii despre poziții și echipe găsiți aici.

Documentele necesare pentru înscriere sunt:

  • Scrisoare de motivație
  • CV
  • Scrisoare de recomandare

Profilul participanţilor: Pentru a deveni staff este necesar să fii membru ONCR cu cotizația plătită la zi și acordul din partea consiliului centrului local, să ai 18 ani împliniți, să cunoști limba engleză și să poți motiva ce abilități sau competențe te vor face să fii remarcat la Kandersteg. 

Costuri: această oportunitate nu presupune costuri

IMPORTANT: Dacă eşti interesat(ă) de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici înainte de trimite aplicația ta organizatorilor. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. De asemenea, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, să fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

Pentru informaţii suplimentare poţi consulta site-ul KISC sau ne poţi scrie la international@scout.ro


[Apel Închis] Curs de pregătire în gastronomia italiană – Roma, Italia, 21-25.02.2022 [DL 01 februarie 2022]

Nume proiect: Curs de pregătire în gastronomia italiană

Perioada: 21 – 25 februarie 2022

Locația: Roma, Italia

Cine poate participa: seniori, lideri, voluntari adulți

Despre eveniment: Organizația non-profit Italy for EU oferă un curs complet despre gastronomia italiană, abordând subiectul atât într-un mod istoric și tradițional, cât și într-un mod practic.

Profilul participantului: Orice persoană cu vârsta de minim 18 ani poate participa.

Costuri: Taxa de 350 euro include workshop-urile susținute de experți în domeniu, un tur al orașului Roma și sprijin în situații de urgență pe toată perioada cursului. Transportul și cazarea nu sunt incluse în taxă și trebuie asigurate de participanți.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 01.02.2022. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont atât de motivaţia de a participa la eveniment, cât și de vechimea (minimum 6 luni), experiența și implicarea activă în cadrul organizației.

Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, să fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.


[Apel Închis] Intercamp – Alsacia, Franța, 4-6 iunie 2022 [DL 01 aprilie 2022]

Nume proiect: Intercamp 2022

Perioada: 4-6 iunie 2022

Locația: Alsacia, Franța

Cine poate participa: temerari, exploratori, seniori, lideri

Despre eveniment: Intercamp-ul este un eveniment anual, destinat cercetașilor cu vârsta între 11 și 16 ani, care are ca scop dezvoltarea abilităților sociale, oferind participanților oportunitatea de a forma prietenii internaționale, a învăța despre diferite culturi și a lua parte la o experiență unică. Patrulele își vor aduce mâncare de acasă. Un lider adult poate însoți până la 5 participanți.

Profilul participantului: Participanții pot fi:

  • Cercetași cu vârsta între 11 și 16 ani
  • Lideri însoțitori / IST cu vârsta de minim 18 ani

Costuri: 25 euro pentru participanți, lideri de patrulă și IST, cu posibilitatea de reducere la 20 euro în cazul achitării rapide a taxei. Transportul nu este inclus în taxă și trebuie asigurat de participanți. Membrii IST vor primi mâncare drept mulțumire pentru contribuția la desfășurarea campului.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 1 aprilie 2022, menționând în dreptul numelui evenimentului rolul pentru care aplici (participant/lider/IST). În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont atât de motivaţia de a participa la eveniment, cât și de vechimea (minimum 6 luni), experiența și implicarea activă în cadrul organizației.

Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, să fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.


[Apel Închis] IRIS – Central European Jamboree – Praga, Cehia, 2-12.08.2022 [DL 1 aprilie 2022]

Nume proiect: IRIS – Central European Jamboree 2022

Perioada: 2 – 12.8.2022

Locația: Praga, Cehia

Cine poate participa: temerari, eXploratori, seniori, lideri

Despre eveniment: Jamboreea Centrală Europeană, ajunsă la a 15-a ediție, poartă numele de Iris, făcând referire la zeița grecească a curcubeului. De aici se trage și tema jamboreei, “the palette of the world”. Tema reprezintă culorile diverse ale lumii și oamenilor, caracterele, interesele și emoțiile lor. Evenimentul oferă participanților o experiență urbană, în capitala Cehiei, pe parcursul căreia cercetașii vor avea oportunitatea de a se bucura de un mediu social internațional de neuitat. O patrulă trebuie formată din 9 participanți și un lider adult.

Profilul participantului: Participanții pot fi:

  • eXploratori cu vârsta între 14 și 17 ani
  • IST sau lideri de patrulă cu vârsta de minim 18 ani

Costuri:

  • Pentru participanți: 5800CZK (aprox. 240 euro)
  • Pentru lideri de patrulă / IST: 2900CZK (aprox. 120 euro)
  • Transportul nu este inclus în taxă și trebuie asigurat de participanți.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 15.03.2022, menționând în dreptul numelui evenimentului rolul pentru care aplici (participant/lider/IST). În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont atât de motivaţia de a participa la eveniment, cât și de vechimea (minimum 6 luni), experiența și implicarea activă în cadrul organizației.

Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, să fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.


[Apel Închis] International Work Party – Kandersteg International Scout Centre, Elveția [DL 23 ianuarie 2022]

Nume proiect: International Work Party

Perioada:  16-24 aprilie 2022

Locația:  Kandersteg International Scout Center, Elveția

Cine poate participa: seniori și lideri (cercetași cu vârsta de peste 18 ani)

Despre eveniment: După doi ani de pauză din cauza pandemiei, între 16-24 aprilie, la KISC, se desfășoară evenimentul anual International Work Party. Evenimentul aduce împreună cercetași majori din diferite țări pentru a contribui la bunul mers al Mini Jamboreei Permanente – acesta fiind visul lordului Baden Powell. Astfel, cercetașii care își doresc să dea o mână de ajutor și să se aventureze în Alpii Elvețieni, vor avea ocazia să lege prietenii internaționale și să trăiască o săptămână cercetășească intensă. Pe parcursul evenimentului se va lucra în echipă în diverse departamente, acestea fiind coordonate de către faimoșii voluntari ai centrului, The Pinkies. Mai multe detalii despre eveniment găsești aici.

Profilul participanţilor: Seniori sau lideri cu vârsta de peste 18 ani.

Participanţii trebuie să aibă cunoştinţe de limba engleză, deoarece aceasta va fi limba oficială a evenimentului.

Costuri: Contribuția de participare este 15 franci elvețieni, în care sunt incluse cazarea, mesele și costul activităților planificate de către organizatori. Transportul și activitățile opționale trebuie asigurate de către participant.

IMPORTANT: participanții trebuie să aibă schema completă de vaccinare și de asemenea să aibă un test negativ (PCR sau antigen) la intrarea în Elveția

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până pe 23 ianuarie 2022. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. De asemenea, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, să fie membru activ în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi. Ulterior, cei selectați vor primi formularul oficial de înscriere. 

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfă naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare poţi consulta site-ul International Work Party sau ne poți scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.


[Eveniment Anulat] Youth Advocate Training – Bruxelles, Belgia, 9-12 decembrie 2021 [DL 1 noiembrie 2021]

Nume proiect: Youth Advocate Training

Perioada: 9-12 Decembrie 2021

Locația: Bruxelles, Belgia

Cine poate participa: seniori, lideri, voluntari adulți 

Despre eveniment: Youth Advocate Training este un eveniment organizat de Regiunea Europeană WOSM, unde sunt invitați să participe cercetași care își reprezintă organizația națională pe diferite platforme externe, incluzând Consiliul Tineretului din România. 

Scopul evenimentului este să îmbunătățim poziția și impactul membrilor noștri asupra societății sprijinindu-i în domeniul relațiilor externe și dezvoltarea politicilor de tineret. De asemenea, evenimentul oferă participanților oportunitatea de a-și crea legături noi, de a face schimb de bune practici și de a primi sprijin și instructaj în misiunea lor în rolul de Reprezentanți de Tineret. Specific, obiectivele evenimentului includ:

  • Dezvoltarea abilităților de a comunica mesajul și prioritățile organizației către mediul extern
  • Ridicarea nivelului de înțelegere a ceea ce înseamnă termenul ”Advocacy” și abilitatea de a-l pune în practică la nivel național sau european
  • Încurajarea și motivarea participanților de a contribui la dezvoltarea politicilor naționale de tineret prin consiliile naționale specifice
  • Facilitarea schimbului de experiență și bune practici între reprezentanții de tineret nou-veniți și cei cu mai multă experiență
  • Introducerea și explorarea politicilor europene curente din 4 categorii: drepturile tinerilor/participarea tinerilor, organizații de tineret/lucrul cu tinerii, climă/dezvoltare sustenabilă și educație non-formală.

Profilul participantului:

Cercetași care sunt reprezentanți externi pentru ONCR: membrii Consiliului Director, staff sau voluntari cheie care sunt în rolul de reprezentant extern, delegați sau membri în Consiliul Tineretului din România. De asemenea, sunt binevenite și persoanele noi care se află la început în poziții similare. Nu există nicio limită superioară de vârstă pentru participanți, dar recomandarea este sub 35 de ani, conform definiției tinerilor oferită de Forumul European de Tineret. Vârsta minimă este 18 ani. Participanții trebuie să fie disponibili pentru întreaga durată a evenimentului.

Costuri:

Taxa de participare este 75 EUR (acoperă cazarea și masa pentru 5 zile și 4 nopți). Dacă este cazul, nopțile extra de cazare trebuie achitate din bugetul propriu.

În legătură cu transportul, 70% din suma totală poate fi rambursată, până la maximum 220 EUR. Rambursările se vor face în urma evenimentului, după ce toate documentele și actele necesare vor fi predate către Regiunea Europeană Scout (incluzând bilete de îmbarcare, bilete de avion, dovada plății), și vor fi trimise către organizația originară, nu direct către participant.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 01/11/2021. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont atât de motivaţia de a participa la eveniment, cât și de vechimea (minimum 6 luni), experiența și implicarea activă în cadrul organizației.

Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, să fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.


[Apel Închis] Overture Diversity Network – Antwerp, Belgia, 10-12 Decembrie 2021 [DL 25 noiembrie 2021]

Nume proiect: Overture Diversity Network

Perioada: 10-12 decembrie 2021

Locația: Antwerp, Belgia

Cine poate participa: seniori, lideri, voluntari adulți

Despre eveniment: Overture Diversity Network este o rețea informală comună a Regiunilor Europene WOSM și WAGGGS dedicată diversității în Cercetășie, și consistă în principal din voluntari în echipele naționale de lucru din domeniul Diversitate și Incluziune. Mai mult, acest eveniment este un forum unde participanții fac schimb de informații și bune practici din organizațiile proprii, încurajând astfel crearea și promovarea de toolkit-uri, resurse și idei pentru a sprijini organizațiile naționale și centrele locale.

Profilul participantului: Membri deja existenți în Overture Diversity Network sau orice lider, senior sau adult voluntar implicat în Diversitate și Incluziune în organizația proprie fie la nivel național, fie la nivel local. 

Costuri: Costul evenimentului este 65 de EUR și exclude transportul până la locul cazării.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 25/11/2021. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont atât de motivaţia de a participa la eveniment, cât și de vechimea (minimum 6 luni), experiența și implicarea activă în cadrul organizației.

Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, să fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.


[Apel Închis] The Academy – online, 27 octombrie – 7 noiembrie 2021 [DL 5 octombrie 2021]

Nume proiect: The Academy

Perioada: 27 octombrie – 7 noiembrie 2021

Locația: online

Cine poate participa: Membri implicați la nivel național (Consiliu Director, Echipe Naționale)

Despre eveniment: Evenimentul a fost conceput pentru a oferi participanților oportunități de formare de specialitate în ceea ce privește obiectivele și prioritățile Regiunii Europene Scout, creând totodată o platformă pentru networking utilă și eficientă, și este deschis cercetașilor sub mai multe forme.

Pentru prima variantă, poți fi participant beneficiar al programului.

 În acest caz, evenimentul este structurat pe 3 arii diferite:

The Gaia System – focussing on sustainability, SDGs, community involvement etc. Page 2 of 3 The Expanding Galaxy – focussing on retention and recruitment (growth), advocacy, governance etc. The Umbrella Constellation – focussing on diversity, inclusion, and youth participation

  • The Gaia System – sustenabilitate, ODD-uri, implicare în comunitate
  • The Expanding Galaxy – retenție și recrutare (creștere), reprezentare, guvernanță
  • The Umbrella Constellation – diversitate, incluziune, implicarea tinerilor

Participanții sunt încurajați să se înscrie la mai mult de o opțiune dintre cele cinci pe parcursul sesiunilor, realizându-și un plan personalizat de formare în funcție de poziția pe care o ocupă în organizație.

A doua variantă posibilă este de a fi peer mentor.

Grupurile informale vor fi esențiale pentru programul The Academy de anul acesta. Majoritatea sesiunilor vor fi dedicate învățării pentru self-directed learning și proiecte în grupuri mici informale, în timp ce doar sesiunile de weekend vor fi live. Astfel, se așteaptă ca în timpul evenimentului, fiecare grup informal să se întâlnească de cel puțin 6 ori, sub tutela unui mentor. Pe lângă aceste întâlniri, mentorii sunt invitați să participe la toate activitățile sociale ale evenimentului, dar mai ales să fie prezenți la ceremonia de închidere de pe 7 noiembrie.

Cea de-a treia și ultima variantă constă în a fi membru în echipa de User Experience.

Rolul acestei echipe este de a sprijini atât facilitatorii, cât și participanții în timpul sesiunilor live și de a se ocupa de problemele tehnice, de a sprijini activitățile sociale și de a fi punctul principal de contact pentru problemele tehnice legate de Gathertown – platforma nouă care va fi folosită în timpul evenimentului. Nu-i nicio problemă dacă nu ai mai folosit această platformă înainte, vor exista sesiuni de instructaj găzduite de experți în domeniu pentru a te pregăti înaintea evenimentului.
Alăturându-te acestei echipe, poți participa la sesiunile The Academy și activitățile sociale fără vreun cost suplimentar și poți descoperi cum e să privești din culise ce înseamnă organizarea unui eveniment la scară largă.

NOTĂ: Te poți înscrie la eveniment în calitate de participant numai într-o singură variantă dintre cele 3.

Profilul participantului:

Pentru toate cele variante, participantul trebuie să fie un membru activ al organizației la nivel național, să cunoască limba engleză la nivel avansat și să fie disponibil să întoarcă în organizație experiența acumulată pe parcursul evenimentului.

În plus, pentru poziția de peer mentor mai e nevoie să: te fi familiarizat cu ce înseamnă a fi mentor, să fi facilitat discuții de echipă, să știi să pui întrebări care invită la reflecție profundă, să fii un ascultător activ.

Și specific pentru poziția de membru în echipa User Experience: disponibilitate completă obligatorie în perioada 30-31 octombrie și 6-7 noiembrie 2021, în zilele sesiunilor live.

Costuri: 50 EUR, numai pentru participanții beneficiari, care acoperă un pachet al participantului, acces la platformele și uneltele online folosite specific la acest eveniment. 

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 5.10.2021. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont atât de motivaţia de a participa la eveniment, cât și de vechimea (minimum 6 luni), experiența și implicarea activă în cadrul organizației.

Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, să fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.