SATAHANKA XIV – 18-26.07.2025 – Nauvo, Parainen, Finlanda [DL 20.02.2025]

Publicat pe de diana pal

Nume proiect: Satahanka XIV

Perioada: 18-26 iulie 2025

Locația: Nauvo, Parainen – Finlanda

Cine poate participa: temerari, exploratori, seniori, adulti voluntari, scouteri, lideri

Despre eveniment:

Satahanka XIV va avea loc între 18 și 26 iulie 2025 în uimitoarea Mare a Arhipelagului, aproape de satul Nauvo, parte a municipiului Parainen. Nauvo, cunoscut și sub denumirea de „Nagu” în suedeză, este o zonă predominant vorbitoare de suedeză. Satahanka este o tabără unică pentru toti cercetașii interesați de ghidajul și scouting-ul marin. Activitățile au loc pe uscat, pe malul apei și pe apă. În timp ce abilitățile maritime sunt un punct de atracție, Satahanka este și o tabără tradițională finlandeză de cercetași, unde participanții trăiesc în corturi, dorm în aer liber și își construiesc propriile structuri temporare de tabără. Așteptați-vă la un program activ, practic, unde veți experimenta natura finlandeză de aproape – da, asta include insecte, vreme și sălbăticie, dar și companie plăcută și activități uimitoare!

Campul oferă un program zilnic structurat pentru participanții tineri, care include navigație, abilități de marinărie, instruire în siguranță și meșteșuguri. Satahanka XIV pune accent pe sustenabilitate în mediul fragil al Mării Baltice. De ce vei avea parte dacă participi:

Activități maritime: Navigație, salvare pe apă și abilități de manevrare a ambarcațiunilor.
Aventură în aer liber: Trăirea în corturi, învățarea despre natură și experimentarea unei tabere autentice de cercetași finlandezi.
Oportunități de leadership: Membrii echipei de serviciu de peste 18 ani au sarcini în tabără cu ore de lucru rezonabile (8-10 ore pe zi și 1-2 zile libere) și activități de timp liber.

Profilul participantului:

Tabăra primește 2.000 de participanți, majoritatea din Finlanda, dar și din străinătate, fiind așteptați între 50 și 150 de participanți internaționali. Pentru ONCR avem în acest moment 20 de locuri – 10 participanți cercetași sub 18 ani, 5 cercetași cu vârsta între 18-21 ani și 5 cercetași cu vârsta 22+.

Participanții tineri (cu vârsta între 13 și 18 ani) pot participa la întregul program zilnic al taberei, în timp ce adulții de peste 18 ani se alătură Echipei de Serviciu, contribuind la operațiunile taberei în diverse roluri. Adulții sunt considerați lideri în Finlanda, așa că orice persoană de peste 18 ani trebuie să aplice pentru o funcție în tabără.

Costuri:

Taxa de participare este de 320 €, care acoperă toate activitățile, mesele (mic dejun, prânz, cină și gustare de seară) și transportul din punctele principale de intrare (Helsinki și Turku) către locul de campare. Fiecare participant tânăr, lider și membru al echipei IST trebuie să plătească taxa de camp.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 20.02.2025. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont atât de motivaţia de a participa la eveniment, cât și de vechimea (minimum 6 luni), experiența și implicarea activă în cadrul organizației.

Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, să fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

*Întrucât locurile sunt limitate, vor avea prioritate cercetașii din Centrele Locale care deja desfășoară activități pe apă.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămașă bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.


International Work Party – Kandersteg International Scout Centre, Elveția [DDL 3 februarie 2025]

Publicat pe de diana pal

Nume proiect: International Work Party

Perioada:  12-20 aprilie 2025

Locația:  Kandersteg International Scout Center, Elveția

Cine poate participa: seniori și lideri (cercetași cu vârsta de peste 18 ani)

Despre eveniment:  Între 12-20 aprilie, la KISC, se desfășoară evenimentul anual International Work Party. Evenimentul aduce împreună cercetași majori din diferite țări pentru a contribui la bunul mers al Mini Jamboreei Permanente – acesta fiind visul lordului Baden Powell. Astfel, cercetașii care își doresc să dea o mână de ajutor și să se aventureze în Alpii Elvețieni, vor avea ocazia să lege prietenii internaționale și să trăiască o săptămână cercetășească intensă. Pe parcursul evenimentului se va lucra în echipă în diverse departamente, acestea fiind coordonate de către faimoșii voluntari ai centrului, The Pinkies. Vor fi 3 zile jumătate de muncă pentru tot atâtea zile libere. Mai multe detalii despre eveniment găsești aici. Dacă vrei să știi cum a fost ultima ediție a evenimentului pentru cercetașii români care au participat, citește acest articol.

Atenție! Selecția participanților este realizată de organizatorii evenimentului.

Profilul participanţilor: Seniori, lideri, scouteri cu vârsta de peste 18 ani.

Participanţii trebuie să aibă cunoştinţe de limba engleză, deoarece este limba oficială a evenimentului.

Costuri: Contribuția de participare este de 15 franci elvețieni (detalii aici), în care sunt incluse cazarea, mesele și costul activităților planificate de către organizatori. Transportul și activitățile opționale trebuie asigurate de către participant.   

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până pe 3 februarie 2025. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. De asemenea, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, să fie membru activ în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi. Ulterior, cei selectați vor primi formularul oficial de înscriere. 

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfă naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare poţi consulta site-ul International Work Party sau ne poți scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.


Voluntariat vară la Centrul Cercetășesc din Islanda Úlfljótsvatn [DDL 14 februarie 2025]

Publicat pe de diana pal

Nume proiect: Voluntariat la Centrul Cercetășesc Úlfljótsvatn din Islanda

Locația: Úlfljótsvatn, Islanda

Cine poate participa: seniori și lideri

Perioade

  • 02.06.2025 – 29.08.2025 (pentru pozițiile de voluntari de vară ddl 28.02.2025) 
  • start ASAP – 31.08.2025 cu posibilitate de extindere (pentru poziția de Maintenance Coordinator, no ddl) 
  • 10.05.2025 – 31.08.2025 ( pentru poziția de Guest Services Assistant, ddl 20.02.2025)

Despre eveniment: Centrul Cercetășesc din Islanda este în căutare de voluntari pentru perioada verii. Pozițiile deschise sunt:

  • Summer Volunteers – echipa de voluntari de primăvară este cea care se ocupă de operațiunile zilnice ale centrului. Aceștia lucrează în fiecare zonă a centrului, inclusiv în program, servicii pentru oaspeți și întreținere.
  • Maintenance Coordinator – se asigură de întreținerea zilnică a centrului, execută proiectele de renovare, susține și întreține structura zonei de campare, efectuează lucrări de întreținere preventivă. 
  • Guest Service Assistant – se asigură că serviciile centrului de primire a oaspeților (mâncare, cazare, etc.) sunt îndeplinite conform standardelor

Pentru mai multe detalii despre aceste poziții accesează acest link.

Profilul participanţilor: Pentru a deveni staff este necesar să fii membru ONCR cu cotizația plătită la zi, să ai 18 ani împliniți, să cunoști limba engleză și să poți motiva ce abilități sau competențe te vor face să fii remarcat.  

Foarte important: participanții trebuie să aibă disponibilitatea de a fi prezenți fizic pe tot parcursul sezonului, de la început și până la final.

Costuri: Participantul va suporta atât costul transportului, cât și al cheltuielilor personale de pe întreaga durată a șederii sale. Cazarea, mesele și orice alte necesități sunt asigurate de către organizatori.

IMPORTANT: Dacă eşti interesat(ă) de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până pe 14 februarie înainte de a trimite aplicația ta organizatorilor. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. De asemenea, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

*Ulterior, aplicația trimisă organizatorilor trebuie să conțină un CV, scrisoare de motivație și, opțional, o scrisoare de recomandare.

La oportunitățile internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare poţi consulta site-ul centrului sau ne poți scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.


International Volunteers vară 2025 – Larch Hill International Scout & Guide Centre, Irlanda [DDL: 4 februarie 2025]

Publicat pe de diana pal

Nume proiect: Larch Hill International Scout & Guide Centre – 2025 Summer Volunteers 

Locația: Larch Hill International Scout & Guide Centre, Irlanda

Cine poate participa: seniori, lideri, scouteri

Perioadă/sezon: vară 2025,  2 iunie – 29 august

Despre eveniment: 

Centrul Larch Hill din Irlanda caută 5 voluntari entuziaști pentru a se alătura echipei în primăvara anului 2025. Situat la marginea munților Dublin / Wicklow, într-o vale pitorească între munții Kilmashogue și Tibradden, la 11 kilometri de centrul orașului Dublin, centrul oferă o experiență unică de voluntariat, în mijlocul naturii.

Voluntarii selectați vor avea oportunitatea să participe la activități variate, printre care organizarea și conducerea programelor, gestionarea înregistrărilor la recepție și asigurarea curățeniei în spațiile de cazare pentru a oferi oaspeților o experiență cât mai plăcută. Programul va fi compus din 5 zile de muncă pe săptămână și 2 libere. 

Centrul facilitează cazare și activități atât grupurilor de cercetași, cât și celor non-scout. Prin programele disponibile, oferă educație non-formală de calitate prin intermediul aventurii, mediului, provocărilor în echipă și învățării creative. Poți afla mai multe despre Larch Hill International Scout & Guide Centre aici.

Profilul participanţilor: Pentru a deveni staff este necesar să fii membru ONCR cu cotizația plătită la zi, să ai 18 ani împliniți, și să cunoști limba engleză.

Important! Participanții trebuie să aibă disponibilitatea de a fi prezenți fizic pe tot parcursul sezonului indicat (început iunie – final august). De asemenea, sunt responsabili de a avea actele necesare pentru a lucra (pașaport/viză).

Dacă eşti interesat(ă) de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici. Procesul de selecție final este făcut de către un comitet de la Larch Hill, iar pentru acesta este nevoie de pregătirea și transmiterea pe mail a unei aplicații ce cuprinde: CV, scrisoare de motivație și opțional o scrisoare de recomandare, până pe 15 februarie. Așa că e bine să completezi formularul din timp pentru ca noi să facem verificările necesare și să poți trimite aplicația până la data limită. 

Dacă ai întrebări suplimentare cu privire la această oportunitate de voluntariat, poți trimite un email cu întrebările pe care le ai la adresa larchhill@scouts.ie 

De asemenea, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, să fie membri activi, cu cotizaţia plătită la zi, și conformi din punct de vedere SFH.

La oportunitățile internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).


iScout 2025 – 8 martie 2025 [DL 31.01.2025]

Publicat pe de diana pal

Nume proiect: iScout 2025

Perioada: 8 martie 2025, între 20:00 și 00:00

Locația: evenimentul se desfășoară online, dar echipele se pot întâlni fizic pentru realizarea provocărilor.

Cine poate participa: eXploratori (+16 ani), seniori, lideri, voluntari adulți – în echipe (între 8-25 participanți/echipă)

Despre eveniment:

iScout este un joc de echipă care se desfășoară online și are ca scop realizarea unor provocări creative, cum ar fi: organizarea unei curse de biciclete pe stradă și oferirea de instrucțiuni de siguranță asemănătoare unui avion într-un autobuz. Alte persoane pot căuta pe internet răspunsuri la întrebări de călătorie, cum ar fi: du-te în orașul de hârtie din orașele de hârtie și găsește țara în care utilizarea internetului scade. Pentru fiecare provocare pe care o îndepliniți, puteți cumpăra două întrebări de călătorie. Echipa care răspunde corect la cele mai multe întrebări de călătorie câștigă jocul. Organizatorii au anunțat că aceasta va fi ultima ediție de iScout!

Pentru mai multe informații, vizitați: https://iscoutgame.com/en/home 

În plus, câțiva cercetași români au povestit despre cum a fost iScout pentru ei într-un articol pe site.

Limba evenimentului: engleză

Costuri: 

Taxa recomandată este de 1,5 euro/participant + costuri adiționale pentru badge-uri și nametape-uri

Necesar:

  • Un spațiu/mai multe spații de desfășurare
  • O echipă de 8-25 de cercetași cu vârsta de peste 16 ani
  • Câteva laptopuri
  • Câteva telefoane pentru poze
  • Un steag de echipă vizibil în fotografii
  • O conexiune stabilă la internet
  • Cunoștințe de a folosi Google pentru a căuta pe internet
  • Creativitate

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici (pentru a avea o statistică a numărului de participanți) ȘI IMPORTANT pe formularul evenimentului iScout până la 31.01.2025.

Totodată, persoanele trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, să fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.


Ce este iScout?

Publicat pe de diana pal

iScout este un eveniment online internațional, destinat cercetașilor cu vârsta peste 16 ani. Iată ce au avut de zis despre eveniment câțiva cercetași care au luat parte la ultimele ediții:

“Prima activitate la care am participat cu cercetașii, în 2020, a fost iScout, iar de atunci acest eveniment mi-a rămas extrem de drag. Ediția din 2024 a venit cu provocări super distractive, inspirate din tendințele momentului de pe internet, iar seara a fost, ca de obicei, plină de râsete și voie bună. Provocarea mea favorită a fost cea în care a trebuit să facem un video în oglinda și poza în care stăteam unul pe capul celuilalt. Acest tip de evenimente ne aduce mai aproape și consolidează prietenii. Îl aștept cu nerăbdare în fiecare an!”

– Alexia, CL Licos Timișoara

“La ultima ediție de iScout a fost extrem de fain pentru ca am putut să lucrez împreună cu colegii mei și să concurăm împotriva altor centre din țară și din lume.”

– Mihnea, CL Licos Timișoara

“Eu sunt Modan și până acum am participat la 5 ediții de IScout. Pot să zic că e o experiență inedită pe care o aștept în fiecare an. Un sâmbure de nonconformism chiar și la standardele cercetășiei.

Un concurs care îți testează imaginația dar și capacitatea de a căuta informații – de la a recrea imaginile de pe albume pe o felie de pâine la a te uita la Netflix în stația de autobuz, la a căuta în disperare o intersecție din Norvegia, la a afla unde a murit Internet Explorer, de la a te pune lângă tot ce îți iei în camp la a vedea câți încăpeți într-un cadru de ușă unul peste celălalt.Anul ăsta din păcate este ultima ediție.

Considerați acest mesaj o provocare personală de la mine pentru voi. Făceți-vă echipă, înscrieți-vă, distrați-vă, dar dați tot ce aveți mai bun în voi. Vreau să văd cine ajunge cel mai sus!”

– Modan, CL Vest Cluj-Napoca

“Cu toate că istoria mea în cercetășie începe acum 2 ani, suficient timp cât să mă familiarizez cu tot ce înseamnă a fi cercetaș, încă mă regăsesc învățând lucruri cu totul noi din pură impulsivitate, plictiseală sau curiozitate. Tot același caz a fost și anul trecut când am participat la prima mea ediție de IScout.

Cu toată sinceritatea pot spune că așteptările mele erau aproximativ sub nivelul mării. Și cu toată sinceritatea recunosc că intuiția mi-a fost complet spulberată de tot ce a însemnat seara aceea. Mental m-am pregătit să fac aceleași provocări pe care le întâlnești în toate jocurile de petrecere. Ei bine, în momentul în care am citit că vom fi obligați să jucăm Tetris cu mobila, fiecare prejudecată a fost dezasamblată și pierdută printre zecile de obiecte luate de la locul lor pentru a construi cel mai haotic photo booth pe care l-am văzut vreodată.

Strategia pe care am plănuit-o a fost simplă: Facem cât mai multe provocări, începând cu cele mai simple. Problema era că până și cele mai banale implicau proiecte de renovare a gresiei din baie, prăbușirea unei nave spațiale pe lună sau un grad de coordonare și de colaborare pe care niciunul dintre noi nu îl deținea. Și, pe lângă toate tentativele nereușite, reluate, eșuate din nou și din nou, ni se punea sare pe rană prin toate dovezile foto și video pe care trebuia să le facem. Era ca și cum ne-am fi documentat pierderea ultimului fir de demnitate pe care îl mai aveam cu cercetașii, o mărturie a lipsei de talent pe care am demonstrat-o.

Cel mai liniștitor moment al întregii seri a fost cel în care cronometrul s-a oprit și am terminat știind că s-a făcut tot ce se putea. Ne puteam întoarce toți acasă, așa cum ar spune spartanii, sub scut, ca niște campioni veniți de la bătălia existenței lor.

Ei bine, liniștea noastră s-a terminat la vederea unei provocări surpriză: Spălătorie Auto. Reziliența și ambiția ne curg prin sânge, așadar nu exista niciun motiv pentru care să nu încercăm să ne întemeiem o întreprindere improvizată destinată vehiculelor. Nici cele 2 grade care se resimțeau afară, nici oboseala de la ora 01:00 dimineața nu erau motive pentru care să nu continuăm a lupta, nu pentru sine, ci pentru colonia locală a tinerilor gata mureșinizați.

Cu toate că la început a fost dificil să ne obișnuim cu regulile pe care le aveam de urmat și cu diversitatea provocărilor, am dezghețat cu toții cea mai creativă și energică parte din noi și am încercat să facem din fiecare punct al listei o amintire frumoasă. Iar acum, cel puțin pentru mine, IScout rămâne o amintire dragă, dovada faptului că imprevizibilitatea este de mii de ori mai amuzantă decât rutina.”

– Maria, CL Târgu Mureș


Andra Dediu se alătură Regiunii Europene ca parte a echipei Membership Development team

Publicat pe de diana pal

Andra (CL Nord Cluj) s-a alăturat echipei Membership Development din structura Regiunii Europene Scout, sprijinind inițiative de creștere precum SYSPUC – proiect pentru implicarea tinerilor din comunități subreprezentate, GPP – Growth Potential Project (proiect din care și ONCR face parte de câțiva ani și prin care am primit sprijin pe direcțiile dezvoltării organizaționale, management și guvernanță) și multe altele. Contribuția ei va fi esențială pentru proiecte cheie ale mișcării în Europa și ne bucurăm pentru reușitele ei.

Felicitări, Andra! și mulțumim că servești mișcarea cercetășească.


Long Term Staff la Kandersteg International Scout Centre [DDL 15 ianuarie 2025]

Publicat pe de diana pal

Nume proiect: Long Term Staff la Kandersteg International Scout Centre

Locația: Kandersteg International Scout Centre (KISC), Elveția

Cine poate participa: seniori, lideri, scouteri

Despre eveniment: Kandersteg International Scout Center din Elveția a deschis aplicațiile Long Term Staff pe timpul verii. Dacă vrei o nouă provocare care îți va oferi oportunitatea de a trăi între 4 și 7 luni în inima Alpilor, înconjurat de cercetași din toată lumea și de a petrece într-un cadru feeric, aceasta e oportunitatea pentru tine!

Pozițiile deschise și perioadele de voluntariat:

Assistant Guest Services Director (01.05.2025 – 31.08.2025)

Campsite Manager (01.05.2025 – 30.09.2025)

Campsite Assistant (01.05.2025 – 31.08.2025/30.09.2025)

Catering Assistant Summer (01.05.2025 – 31.08.2025/ 30.11.2025)

House Assistant Summer (01.05.2025 – 31.08.2025)

Reception Assistant Summer (01.05.2025 – 31.08.2025)

Programme Administration Assistant Summer (01.05.2025 – 15.09.2025)

Shop Assistant (01.05.2025 – 31.08.2025)

Hut Warden (01.05.2025 – 30.09.2025)

Mai multe detalii despre pozițiile libere găsești aici.

Profilul participanţilor: Pentru a deveni staff este necesar să fii membru ONCR cu cotizația plătită la zi, să ai 18 ani împliniți, să cunoști limba engleză și să poți motiva ce abilități sau competențe te vor face să fii remarcat la Kandersteg. Foarte important: participanții trebuie să aibă disponibilitatea de a fi prezenți de la începutul și până la finalul sezonului.

Beneficii: 

Formare în vederea ocupării unui post adecvat

Toate mesele la Centru, atât în timpul serviciului, cât și în zilele libere

2 zile libere pe săptămână

20 de zile de concediu de odihnă pe un contract de 12 luni, doar pentru contractele mai lungi de 6 luni

Bani de buzunar începând de la 400 CHF pe lună

Administrarea permiselor de muncă

Reduceri la KISC și la unii dintre furnizorii lor (activități, echipamente…)

Wifi gratuit în centru și în spațiile de cazare LTS

Costuri: Participantul va suporta atât costul transportului, cât și al cheltuielilor personale de pe întreaga durată a șederii sale. Cazarea, mesele și orice alte necesități sunt asigurate de către organizatori.

IMPORTANT: Dacă eşti interesat(ă) de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici înainte de trimite aplicația ta organizatorilor. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. De asemenea, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La oportunitățile internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare ne poți scrie la adresa international@scout.ro sau Dianei Pal, PR&Marketing Manager la KISC în cursul acestui an.


Un nou an de evenimente internaționale

Publicat pe de diana pal

La mulți ani și la cât mai multe evenimente internaționale reușite! Urarea vine târziu, dar asta pentru că a călătorit de la Kandersteg International Scout Centre, unde are loc International Rover Week 2025. Printre cei 38 de participanți se regăsesc Căsăndroiu Ioana (CUB), Mîrț Andreea (Vest), Constantin Cătălina-Viviana (Licos).

S-a sărbătorit cu cozonac, discuții despre acțiuni de mediu și multe prietenii internaționale legate.


Short Term Staff vară 2025 – Kandersteg International Scout Centre, Elveția [DDL: 27 decembrie 2024]

Publicat pe de diana pal

Nume proiect: Short Term Staff at Kandersteg International Scout Center

Locația: Kandersteg International Scout Center (KISC), Elveția

Cine poate participa: seniori, lideri, scouteri

Perioadă/sezon: Vară 2024: 4.06–1.09.2025

Despre eveniment: Kandersteg International Scout Center din Elveția a deschis apelul pentru Short Term Staff pentru sezonul de vară 2025. Dacă vrei o nouă provocare care îți va oferi oportunitatea de a trăi timp de 3 luni în inima Alpilor, înconjurat de cercetași din toată lumea și de a petrece într-un cadru feeric, aceasta e oportunitatea pentru tine! Vara este cel mai aglomerat și plin de energie sezon la KISC. Voluntarii care se alătură echipei aplică pentru a lucra într-una dintre cele trei arii principale ale centrului: Programme, Shop/Catering, House/Campsite.

De ce voluntar la KISC? Poți afla mai multe aici. Dacă ai întrebări cu privire la experiența de voluntariat, sau specific sezonul de vară la KISC, îi poți scrie și Dianei Pal, PR & Marketing Manager la KISC anul acesta.

Profilul participanţilor: Pentru a deveni staff este necesar să fii membru ONCR cu cotizația plătită la zi, să ai 18 ani împliniți, să cunoști limba engleză și să poți motiva ce abilități sau competențe te vor face să fii remarcat la Kandersteg. 

Foarte important: participanții trebuie să aibă disponibilitatea de a fi prezenți fizic pe tot parcursul sezonului, de la început și până la final. 

Costuri: Participantul va suporta atât costul transportului, cât și al cheltuielilor personale de pe întreaga durată a șederii sale. Cazarea, mesele și orice alte necesități sunt asigurate de către organizatori.

IMPORTANT: Dacă eşti interesat(ă) de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici. Procesul de selecție final va fi realizat de către un grup de voluntari ai centrului.

De asemenea, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, să fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La oportunitățile internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare poţi consulta site-ul KISC sau ne poți scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.