[APEL ÎNCHIS] Young Spokesperson Training 2017, 19-23 aprilie 2017, Islanda [DL: 10 februarie 201

Publicat pe de Oana

Nume proiect: Young Spokesperson Training 2017

Perioada: 19-23 aprilie 2017

Locația: Úlfljótsvatn Scout Centre, Islanda

Cine poate participa: seniori și lideri (18-24 ani)

Despre proiect: Young Spokesperson este un curs de formare de patru zile, ce se adresează seniorilor și tinerilor lideri cu vârste între 18 și 24 ani. Aceștia vor avea oportunitatea de a-și dezvolta și consolida abilități, cunoștințe și atitudini, fiind încurajați să își asume un rol activ în cadrul propriilor organizații, de a-și expune public și deschis opiniile și de a livra în mod eficient mesajul cercetășiei. Se dorește ca participanții, în urma trainingului, să poată reprezenta cauza cercetășiei în fața audiențelor externe.

Participanții vor primi sprijin pentru a:

  • Înțelege strategiile și instrumentele de comunicare efectivă și cum ar putea fi aplicate acestea în contextul organizației;
  • Explora modalități diferite prin care tinerii pot livra mesaje coerente către indivizii din afara cercetășiei;
  • Putea utiliza instrumentele de comunicare pentru radio, media, video, social media;
  • Dezvolta abilități de purtător de cuvânt și a avea curajul de a-și face vocea auzită;

Profilul participanților: Aceștia trebuie să fie implicați la nivel național în dezvoltarea programelor de comunicare și reprezentare în plan extern.

Participanții trebuie să fie disponibili pe întreaga perioadă a evenimentului. Taxa este de 250 euro, iar din costurile de transport se vor deconta până la 530 euro.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până pe 10 februarie 2017. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea şi implicarea în organizaţie, dar și de motivaţia de a participa la eveniment. Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate. În cadrul acestor evenimente se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.

 


[APEL ÎNCHIS] Agora 2017, 19-23 aprilie 2017, Delft, Olanda [DL: 18 februarie 2017]

Publicat pe de Oana

Nume proiect: Agora

Perioada: 19-23 aprilie 2017

Locația: Scoutcentrum Kruithius, Delft, Olanda

Cine poate participa: seniori

Despre proiect: Agora reprezintă un instrument educațional utilizat în Metoda Scout pentru a îndeplini obiectivele educaționale impuse pentru ramură de vârstă a seniorilor. Focusul principal este asupra conceptului de youth empowerment, iar ceea ce face acest eveniment cu adevărat special este faptul că fiecare ediție este organizată de un grup de patru seniori pentru alți seniori.

De asemenea, Agora își propune să motiveze seniorii și să îi ghideze pe drumul progresului lor personal. Obiectivele celei de-a zecea ediții se concentrează asupra modului în care a evoluat cercetășia de-a lungul timpului, a tradiției vs. inovației în cercetășie, a dezvoltării durabile, youth empowerment și asupra a ceea ce înseamnă și presupune senioriatul.

Profilul participanților: Aceștia trebuie să fie dispuși să împărtășească experiența personală și să aibă cunoștințe asupra caracteristicilor seniorilor în propria organizație. Limba de lucru a evenimentului este limba engleză, astfel că participanții trebuie să o cunoască la nivel mediu/avansat.

Taxa de participare este 175 euro, la care se adaugă încă 10 euro pentru Departamentul Internațional. Sunt acoperite costurile pentru cazare, mese, activități și program de seară. Transportul trebuie asigurat de către fiecare participant în mod individual.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până pe 18 februarie 2017. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea şi implicarea în organizaţie, dar și de motivaţia de a participa la eveniment. Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate. În cadrul acestor evenimente se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.


[APEL ÎNCHIS] Scouting for Peace: Diversity&Inclusion Training 2017, 8-11 aprilie 2017, Madrid Spania [DL: 10 februarie 2017]

Publicat pe de

Nume proiect: Scouting for Peace: Diversity&Inclusion Training 2017

Perioada: 8-11 aprilie 2017

Locația: Madrid, Spania

Cine poate participa: seniori și lideri

Despre proiect: Acest eveniment își propune să urmărească obiectivele planului de lucru pentru anul 2017, astfel încât să contribuie la întărirea și consolidarea capacităților organizațiilor în domeniul educației pentru pace, al dialogului inter-religios, dar și la deschiderea lor către dezvoltare spirituală și introducerea acestor aspecte în curricula lor educațională.

Trainingul se va desfășura după modelul unui TOT (training of trainers), participanții urmând să implementeze cele învățate în propriile organizații odată întorși acasă. Scopul este de a forma liderii pentru a introduce și utiliza instrumentele educației pentru pace în lucrul cu toatele grupele de vârstă (inclusiv cu voluntarii adulți) astfel încât tinerii să crească și să se dezvolte ca indivizi toleranți și respectuoși.

Obiective principale:

-Promovarea toleranței în rândul tinerilor, cu focus special asupra minortităților, imigranților și refugiaților

-Lupta împotriva rasismului și extremismului prin acțiune pozitivă

-Încurajarea dialogului inter-religios și intercultura între tineri prin intermediul activităților cercetășești

Profilul participanților: Aceștia trebuie să cunoască limba engleză și să fie implicați la nivel național în departamentele de formare sau programe.

Costuri: Participanții trebuie să ajungă în seara de vineri, 7 aprilie 2017 și să rămână până în dimineața de miercuri, 12 aprilie 2017. Taxa de participare este de 100 euro, ce va include cazarea, mesele și costurile activităților. Acesteia se adaugă 10 euro pentru Departamentul Internațional.

Din costurile de transport se vor deconta 70%.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până pe 10 februarie 2017. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea şi implicarea în organizaţie, dar și de motivaţia de a participa la eveniment. Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate. În cadrul acestor evenimente se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.


Partnership Event 2017, Bruxelles – Belgia, 24-27 februarie [DL: 21 februarie 2017]

Publicat pe de

Nume proiect: Partnership Event 2017
Perioada: 24-27 februarie 2017
Locația: Bruxelles, Belgia
Cine poate participa: lideri/voluntari adulti și persoane implicate la nivel naţional

Despre eveniment: Organizat de The Partnerships Network, o coaliție a Organizațiilor de Cercetași și Ghide, evenimentul dorește consolidarea și formarea de noi parteneriate între asocațiile europene și cele din alte regiuni ale lumii. Ideea generală este aceea a schimbului de informație în ceea ce privește parteneriatele deja existente și oferirea unei platforme care să permită împărtășirea experienței și a cunoștințelor.

Se pune accent pe reflectarea asupra relevanței parteneriatelor și promovarea înțelegerii interculturale, alături de respectul reciproc. Mai mult, printre obiectivele centrale se numără crearea de parteneriate cu organizații din Regiunea Asia-Pacific și dezvoltarea calitativă a acestor legături în vederea obținerii unui mai mare impact asupra tinerilor.

Profilul participantului: Proiectul se adresează în special persoanelor deja implicate în activități parteneriale sau care sunt motivate să creeze noi parteneriate. De asemenea, sunt vizate persoanele aflate în funcții strategice.

Costuri: Taxa de participare este de 250 euro și include cazarea (în camere de câte două, trei sau patru persoane), mesele, costurile pentru activități și pentru materiale. Transportul nu este inclus.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 21 februarie 2017. În procesul de selecţie al participanţilor se va tine cont de vechimea în organizaţie (minim 2 ani) şi de motivaţia de a participa la eveniment. De asemenea, persoanele selectate trebuie să aibă cotizaţia plătită la zi.

În cadrul evenimentelor internaţionale se poartă uniforma naţională (eşarfă naţională şi cămaşa bej).

Informaţii suplimentare găsiţi pe pagina evenimentului sau ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro


[APEL ÎNCHIS] I/O 2017, 9-12 februarie 2017, Londra, UK [DL: 20 ianuarie 2017]

Publicat pe de

Nume proiect: I/O 2017

Perioada: 9-12 februarie 2017

Locația: Gilwell Park Conference Center, Londra, UK

Cine poate participa: seniori și lideri

Despre proiect: La acest eveniment vei avea ocazia să cunoști cercetași și ghide ce împărtășesc același interes ca și tine în domeniul tehnologiei, sistemelor informaționale și comunicării prin intermediul tehnologiei, dar și în ceea ce privește modul în care acestea pot fi implementate în cercetășie. Vei avea oportunitatea de a discuta despre provocările pe care le întâmpini în organizația ta, iar împreună cu ceilalți participanți, vei găsi soluții acestora. Mai mult, vei pleca acasă cu o perspectivă nouă față de comunicare și tehnologie, acest fapt datorându-se experților din interiorul și exteriorul cercetășiei ce vor fi prezenți la I/O.

Profilul participanților: Aceștia trebuie să fie interesanți de aplicarea sistemelor informaționale, a tehnologiei și comunicării prin inbtermediul său în cercetășie. De asemenea, trebuie să se afle într-o poziție prin care să poată implementa și împărtăși în cadrul ONCR cunoștințele obținute.

Limba de lucru este engleza, așadar participanții trebuie să o cunoască. Totodată, ei sunt rugați să pregătească o prezentare prin care să explice modul în care se aplică tehnologia informațională și de comunicare în interiorul organizației lor. De asemenea, dacă sunt sau au fost implicați în proiecte particulare în acest domeniu, sunt rugați să le prezinte la eveniment, astfel încât schimbul de experiență între participanți să fie complet.

Costuri: Taxa de participare este de 240 euro și acoperă cazarea, mesele și costurile activităților.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până pe 20 ianuarie 2017. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea şi implicarea în organizaţie, dar și de motivaţia de a participa la eveniment. Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.

 


24th World Scout Jamboree 2019, 22 iulie-2 august 2019, Statele Unite ale Americii [DL: HOC: 20 februarie 2017, participant/IST: 10 decembrie 2017]

Publicat pe de

Nume proiect: 24th World Scout Jamboree 2019

Perioada: 22 iulie – 2 august 2019

Locația: Summit Bechtel Family National Scout Reserve (The Summit) in West Virginia, USA. (http://www.summitbsa.org/)

Cine poate participa: Participanti: trebuie sa fie nascuti intre 22 iulie 2001 si 21 iulie 2005. Puteti aplica pana la 10 decembrie 2017.

IST: trebuie sa aiba peste 18 ani la data inceperii evenimentului. Rolul si atributiile unui membru al International Service Team, alaturi de formularul necesar pentru a aplica pentru aceasta pozitie pot fi gasite aici. Puteti aplica pana la 10 decembrie 2017.

HOC si CMT: trebuie sa aiba peste 21 de ani la data inceperii evenimentului. Rolul și atribuțiile Șefului de Contingent, alături de formularul necesar pentru a aplica pe această poziție pot fi găsite aici. Deadline pentru a aplica pentru postul de Sef de Contingent (Head of Contingent – HOC): 20 februarie 2017

Despre eveniment: Unicitatea acestei Jamboree Mondiale este data de efortul colectiv depus de catre Scouts Canada, Asociación de Scouts de México, si de catre Boy Scouts of America pentru construirea sa. Cele trei tari se pregatesc sa primeasca marea familie de cercetasi pentru a experimenta impreuna tema celei de-a 24-a Jamboree Mondiale: “Unlock a New World”. Aceasta tema vorbeste despre noi aventuri, despre diverse culturi si prietenii ce se vor forma intre cercetasi pe parcursul celor 12 zile. WSJ este, mai presus de toate, un eveniment educational, ce aduce impreuna tineri din toata lumea cu scopul de a promova pacea si intelegerea reciproca, in cadrul caruia participantii capata abilitati de leadership si sunt pregatiti pentru viata.

Locatiile in care se vor desfasura activitatile includ: the Rocks, una dintre cele mai mari locatii de catarat si escalada construite de om; the Park, unul dintre cele mai mari parcuri de skateboarding outdoor din lume; the Trax, una dintre cele mai mari locatii pentru BMX din lume. La toate acestea se adauga si cele trei lacuri artificiale, alaturi de cateva piscine si o gama larga de activitati acvatice.

Profilul participanţilor: Pentru a fi eligibil sa participi, trebuie sa te fi nascut intre 22 iulie 2001 si 21 iulie 2005. In cazul in care depasesti aceasta varsta la data inceperii evenimentului, poti aplica pentru un post de IST, lider sau CMT/HOC.

IST: Aceștia trebuie să aiba peste 18 ani, sa vorbească limba engleză fluent și/sau franceza, să aibă disponibilitatea de a ajunge cu o săptămână înainte la locul de desfășurare a Jamboreei, să primească training și să asiste la pregătirile finale pentru sosirea participanților. În plus, este necesar să rămână la finalul evenimentului pentru a ajuta la curățenie, închidere și să predea raportul de activitate.

HOC (Head of Contingent) si CMT (Contingent Management Team): Contingent Management Team reprezinta un grup de lideri ce au cunostintele si experienta necesara in management financiar, calatorii internationale, educatia si ingrijirea tinerilor, dar si in ceea ce priveste cercetasia la nivel international. Intalnirea sefilor de contingent va avea loc in aprilie 2018.

Costuri: Taxele de participare sunt după cum urmează:

Pentru participanti, taxa este de 638$

Membrii CMT achita taxa de participant.

IST: 588$

Aceasta Jamboree Mondiala aplica modelul Summit, ceea ce inseamna ca participantii trebuie sa aduca numai imbracamintea, sacul de dormit si alte obiecte personale sau necesare unui stand de prezentare. Pentru a reduce costurile de calatorie, organizatorii ofera tuturor participantilor (lideri si CMT inclusi): corturi de cate doua persoane, instrumente si ingrediente pentru gatit, zone de masa, echipamentul necesar pentru instalarea corturilor, mese, paturi de campanie. Subcampurile sunt dotate cu WCuri si casute pentru dus.

IST vor primi corturi de cate patru persoane si paturi de campanie. Staff-ul va manca in zona de staff, primind mancare ce nu necesita gatit.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până pe 10 decembrie 2017. Aplicațiile pentru Șeful de Contingent se trimit prin completarea formularului de aici pana la 20 februarie 2017, iar aplicatiile pentru IST se trimit aici pana la 10 decembrie 2017.

În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.


[APEL ÎNCHIS] Apel Șef Contingent: Roverway 2018 – Opposites Attract, 23 iulie-2 august 2018 [DL: 15 ianuarie 2017]

Publicat pe de

Nume proiect: Roverway 2018 – Opposites Attract

Perioada: 23 iulie – 2 august 2018

Locația: International Scout Center Zeewolde (https://scoutinglandgoed.scouting.nl/english), Olanda

Cine poate participa: lideri (cu vârsta minimă de 21 ani)

Despre eveniment: Această ediție a Roverway va avea loc în Olanda, între 23 iulie și 2 august 2018. Focusul principal va fi asupra dezvoltării personale a participanților, ca actori relevanți în societate. Evenimentul creează cadrul ideal în care seniorii pot face schimb de experiență, cunoștințe și idei, schimb încurajat prin cele trei obiective educaționale ale proiectului, centrate pe societate și pe schimbul intercultural.

O societate în continuă schimbare se confruntă cu tensiuni din interior. Știm deja că este ușor să alegi calea cea mai ușoară, însă această ediție a Roverway va dovedi că ceea ce ne atrage este, de fapt, ceea ce nu cunoaștem încă și ceea ce necesită efort pentru a afla. Organizatorii Roverway 2018 îi provoacă pe seniori să exploreze cărările ascunse și mai puțin bătătorite alături de ei, dezvoltând, totodată, o perspectivă critică și constructivă asupra rolului lor în societate. Ei ne invită să ne cunoaștem în cadrul unei dezbateri deschise și sincere. Acceptați provocarea?

Profilul participanţilor: Trebuie să aibă vârsta minimă de 21 de ani și să fi participat în proiecte internaționale. Limba de lucru a evenimentului va fi engleza, astfel că participanții trebuie să dețină cunoștințe asupra acesteia.

Rolul și atribuțiile Șefului de Contingent se regăsesc aici, alături de formularul necesar pentru a aplica pe această poziție.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până pe 15 ianuarie 2017. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.


Make the experiences of your volunteers count!

Publicat pe de scout.ro

Facem volunt15032406_1303925916294032_1022343312_nariat. În timpul nostru liber sau în pauzele de la job organizăm evenimente, fi că sunt cercetășești sau nu, pentru copii sau pentru adulți. Lucrăm cu tinerii și îi asistăm pe parcursul formării lor, îi ghidăm spre o dezvoltare armonioasă și îi încurajăm să se afirme. Pe scurt, facem voluntariat.
Cum facem însă ca această muncă să fie recunoscută ca și experință în ochii angajatorului?

În această toamnă am participat la un eveniment dedicat proiectului GR-EAT Guidelines for Recognition- European Advanced Tool în Bruxelles, Belgia și care vine în ajutorul ONG-urilor care desfășoară activități de voluntariat.

14975934_1303925932960697_264850293_oAm avut oportunitatea de a lucra pe parcursul a cinci zile cu oameni din 11 țări, membrii ai unor ONG-uri mari din Europa: AEGEE / European Students’ Forum, Youth for Exchange and Understanding International, La Ligue de l’enseignement și World Organization of the Scout Movement – WOSM. Împreună am consultat publicația proiectului, am cunoscut și ascultat oameni cu experiență, am realizat încă o dată cât este de important să știi să te ”vinzi” când vânezi joburi.

În societatea actuală organizațiile de tineret au un rol important în dezvoltarea personală a tinerilor cu care lucrează, dezvoltând aptitudini și încurajând atitudini proactive. Organizațiile nu doar că oferă contextul de învățare acestor tineri, ci mai mult, îi ajută să dobandească aptitudinile esențiale îmbunătățindu-le astfel, perspectivele de angajare.

Am avut ocazia în cadrul unei sesiuni să aflăm și perspectiva unui angajator. Nu este suficient să spunem cu entuziasm că experiența ca voluntar ne-a schimbat viața și că am rămas cu prietenii pe viață. Acestea s-ar putea să nu conteze în fața angajatorului și să nu te deosebească de restul aplicanților. Am aflat că sunt de fapt patru mari elemente pe care angajatorii le cer de la aplicanți: credibilitate, precizie, învățare continuă și conștiință de sine.

Ce ne dorim să facem mai departe?

Am împărtășit experiențe în cadrul celor cinci zile de training cu oameni din diferite organizații. Am descoperit că e nevoie de recunoștință, e nevoie să avem un instrument care să ne ”garanteze” ceea ce dobândim prin activitățile de voluntariat. Am început încă de anul trecut formarea unui grup de lucru la nivel național pe acest domeniu și chiar dacă lucrurile au stagnat ușor, este momentul să ne apucăm de treabă. Cred în cercetășie și în eduația pe care le-o oferă tinerilor și mai cred că putem să le oferim acestora șansa de a fi recunoscuți ca plusuri valoroase pentru angajatorii actuali.

15032611_1303925922960698_1551227112_n

Experiență împărtășită de Carmen Pauleti

 


[APEL ÎNCHIS] International Training on Social Entrepreneurship in Guiding and Scouting, 1-4 decembrie 2016, Danemarca [DL: 14 octombrie 2016]

Publicat pe de scout.ro

Nume proiect: International Training on Social Entrepreneurship in Guiding and Scouting
Perioada: 1-4 decembrie 2016
Locația: Billund și Hostelbro, Danemarca
Cine poate participa: seniori și lideri (cu vârsta sub 30 de ani)

Despre proiect: Acest training va avea ca focus „datoria față de ceilalți” și punerea acesteia într-o nouă perspectivă prin încercarea de a crea valori sustenabile în comunitatea locală. Scopul proiectului este de a obține experiență în domeniul antreprenoriatului social.

Alte obiective ale trainingului:anteprenoriat

  • învățarea despre „Design for Change”, o metodă de lucru cu tineri și copii în antreprenoriatul social
  • cunoașterea a noi cercetași și ghide din Europa
  • crearea propriului plan de implementare a antreprenoriatului social pe baza unor proiecte pentru comunitate

Prima parte a programului va avea loc în Billund, iar a doua parte în Hostelbro, la Danhostel – Sysselting 2, 7500 (aici va fi cazarea pentru a doua parte, dar și activitățile efective).

Profilul participanţilor: Participanții trebuie să aibă între 18 și 30 de ani și să cunoască limba engleză. Se vor accepta câte doi participanți din fiecare organizație.

Costuri: Taxa de participare este în valoare de 10 euro şi reprezintă contribuţia către Departamentul Internațional. Cazarea, masa şi materialele pentru activităţi vor fi acoperită de către Asociația Ghidelor din Danemarca. Participanții își vor achita singuri costurile de transport până la Billund, iar cel până la Hostelbro, considerându-se ca parte a trainingului, va fi acoperite tot de către organizatori.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până pe 14 octombrie 2016. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea şi implicarea în organizaţie, și de motivaţia de a participa la eveniment. Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.

 


Jamboree on the Air-Jamboree on the Internet 2016, 14-16 octombrie 2016

Publicat pe de scout.ro

Nume proiect: Jamboree on the Air-Jamboree on the Internet 2016
Perioada: 14-16 octombrie 2016

fp-post-jotajoti10102016

Despre proiect: Deși acest eveniment va avea loc pe toată perioada weekend-ului 14-16 octombrie, rămâne la latitudinea fiecărei locații JOTA-JOTI să decidă când anume va fi operațională.

Scopul JOTA-JOTI este de a încuraja cercetașii și ghidele din întreaga lume să comunice unii cu alții prin intermediul radioului și internetului, aceasta dovedindu-se o experiență interesantă și distractivă. De asemenea, aceasta consolidează sentimentul de apartenență la o mișcare mondială.

Tema de anul acesta este „Discover Our World” și are ca focus descoperirea nenumăratelor oportunități pe care lumea ni le oferă, prin intermediul conversației, dar și descoperirea diferențelor și similarităților dintre noi.

Mai multe informații despre ceea ce JOTA-JOTI oferă anul acesta găsiți aici sau ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.