Apel închis: Aplica acum si poti face parte din cea mai tare echipa! [DL: 20.01.2014]

Publicat pe de

i-want-you-for-scouting

Mai ții minte cercetașii străini din campul de asta-vara? Acum ai șansa sa lucrezi cu ei!

Departamentul International mai are doar doua locuri libere! Aplica acum și poți face parte din cea mai TARE echipa!

Poți fi cel mai international din departament? Dovedește-ne fiind noul:

1. Scouts’ News Editor

2. Events Promoter

3

Iepurașul de Paste iți va aduce cadouri doar dacă iți faci treaba bine, amice!

Cum poți face asta? Citește mai jos…

Scout news editor:

  1. Vei posta apelurile pentru evenimente ( și răspund la comentariile de pe site);
  2. O sa scrii articolele despre evenimentele la care au fost participanți;
  3. Vei updata evenimentele care necesita asta;
  4. Pentru postarea evenimentelor care urmează sa aibă loc te informezi din diferite surse și ceri eventualele detalii, dacă este cazul.

Events Promoter:

1. Vei creea cel mai “jmecher” newsletter (nu-ți face griji, te vor ajuta News Editorii dacă ai întrebări legate de evenimente);

2. Vei promova apelurile deschise pe rețelele de socializare în grupurile de cercetași.

OK, si tu cu ce te alegi?

  1. Un tricou misto;
  2. Carti de vizita ca sa fii profi;
  3. Sansa de a reprezenta Romania la evenimente internationale
  4. Iti vei slefui diplomatia si calitatile lingvistice;
  5. Vei avea prieteni pe 6 din cele 7 continente.
  6. Daca te tii de treaba, vei primi un certificat oficial de recunoastere a contributiei tale;

 

Daca ai ajuns pana aici, apasa, apasaa, apasaaa pe următorul link si completează formularul de aplicatie, pana pe 20 ianuarie:

APASAAAAAAAAA PE MINEEEEE PENTRU FORMULAR! 

 


Apel închis: WURZL’14, Jamboreea Regionala a Cercetasilor din Salzburg (3-13 august 2014) [DL: ian 2014]

Publicat pe de scout.ro

logo_wurzl_14

 

WURZL’14, Jamboreea Regionala a Cercetasilor din Salzburg va alea loc intr 3 si 13 august 2014, in Bad Hofgastein, Austria.

Aplicatiile vor avea loc intre noiembrie 2013 si ianuarie 2014. Pana atunci puteti sa va pre-inregistrati.

From now on you can already pre-register.

The application will be possible from November 2013 to January 2014 . Until then, we need the exact dates of each participant!

Till the end of October 2013, we offer the opportunity to pre-regististration for the Wurzl’14on the website.

An accurate pre-registration is very important to us as it allows us to plan and prepare better. Pre-registration is easy: Just follow the link below and register your group. You’ll get an email instantly to activate your account. From there on you can enter your group data and the estimated members.

A small incentive to offer you to help us, we will be giving away under all pre-registered groups of 5 free-bearing participations – totaling € 1.650, –

Mai multe informatii puteti gasi aici: www.wurtz14.at


Apel închis: Mission Adventure Jamboree, Schumen, Bulgaria [DL: 15 ianuarie 2014]

Publicat pe de

mission adventure

 

Cercetașii bulgari ne invita la o noua jamboree!

Misiunea ta : Trăiește Aventura!

Detalii si provocari :

– Iti vei descoperi talentele necunoscute

– Vei invata si experimenta totul incpnjurat de 599 de prieteni

Sunt 550 de locuri disponibile pentru inscriere:

Taxele de inscriere sunt urmatoarele:

110 EUR – pentru participanti

100 EUR – pentru IST (International Staff Team)

*la taxele de mai sus se adauga 10EUR pentru Departamentul International pentru fiecare participant

Daca achitati taxa de inscriere pana la data de 28 februarie 2014 aveti 15% discount.

Pentru inscrierea in IST completati urmatorul formular:

https://docs.google.com/a/scout.ro/forms/d/1pjxNgGafBNkRtCWz6nFOc5OuijyJ8LsrjzEprDf4muk/viewform

Pentru a inscrie o patrula sau pentru informatii suplimentare te rugam sa ne contactezi la international@scout.ro printr-un mail cu subiectul: Mission Adventure 2014.

 

 


Apel închis: Central European Jamboree 2014, Cehia [DL: 25 decembrie]

Publicat pe de

CEJ2014-logo_claim-red-bg

 

 

In 2014 cercetasii din Republica Ceha ne invita la Jamboreea Europei Centrale!

Ei ne-au transmis invitatia la eveniment si ne-au spus:

Adventure, rainbow after the rain, international friendships, bumblebee in the shoe,exploring the unknown, tingling fingers after playing the guitar, unforgettable experience.

Such can be your Jamboree!”

[Aventura, curcubeu dupa ploaie, prietenii internationale,  bondari in pantofi, explorarea necunoscutului, degete obosite de la cantatul la chitara, o experienta de neuitat. Asa poate fi Jamboreea ta!]

Evenimentul va avea loc intre 3-8 August 2014, in Doksy, Republica Ceha.

Conforma datelor de pe site-ul evenimentelor taxa de participare va fi MAXIM 120EUR pentru participanti si pentru Staff va fi in jur de 75EUR.

Asteptam aplicatia ta pana la 25 decembrie 2013. Aplicatia nu presupune plata taxei de participare ci reprezinta faptul ca doresti sa participi. Inscrierile oficiale vor avea loc de pe 1 februarie 2014, dar e necesar sa transmitem un numar estimativ de participanti sau membrii in IST (International Staff Team).

Pentru aplicarea ca sef de contingent sau membru in IST te rugam sa accesezi urmatorul link:

https://docs.google.com/a/scout.ro/forms/d/1pjxNgGafBNkRtCWz6nFOc5OuijyJ8LsrjzEprDf4muk/viewform

Pentru a inscrie o patrula te rugam sa ne contactezi la international@scout.ro printr-un mail cu subiectul: CEJ 2014.

Mai multe informatii gasesti aici:

www.cej2014.cz

www.facebook.com/cej2014

 


Un om care a lasat lumea mai buna decat a gasit-o: Nelson Rolihlahla Mandela

Publicat pe de

mandela

„Educaţia este cea mai puternică armă pe care voi o puteţi folosi pentru a schimba lumea.”

Nelson Mandela ( 18 iulie 1918 – 5 decembrie 2013)

 

Nelson Mandela a recunoscut importanța educației în dezvoltarea oamenilor din Africa și totodată importanța cercetășiei în cadrul societății odată cu numirea sa în funcția de președinte al Africii de Sud în 1994, de altfel, primul președinte de culoare din istoria țării.

Nelson Rolihlahla Mandela, pe numelui său întreg, a fost, pe lângă un om politic important și patronul Asociației Naționale Cercetașii Africii de Sud (South African Scout Association ).

Madiba, așa cum il numeau cercetașii, a fost un om care a inspirat nu numai o națiune și multe generații, ci și un om care, toată viața sa, a pus accentul pe principiile de bază ale cercetașilor: datoria față de Dumnezeu, față de aproape și față de sine. El nu a șovăit niciodată în devotamentul său pentru democrație și egalitate, rămânând statornic și fidel convingerilor sale.

Sub patronajul său, mișcarea cercetășească din Africa de Sud a făcut progrese enorme, fiind la ora actuală una dintre cele mai mari și mai puternice organizații de tineret din această țară.

Ca recunoaștere a angajamentului său și pentru sprijinul acordat în dezvoltarea și educația tinerilor, Madiba a fost distins cu cel mai mare premiu cercetășesc de pe continentul african: Africa Elephant Award. Premiul i-a fost înmânat de catre fostul vice-președinte al asociației pe data de 23 aprilie 2004.

Nelson Mandela a considerat tot timpul că Mișcarea Cercetășească va deveni un lider mondial în educația tinerilor: „ Mișcarea internațională cercetășească este un lider mondial în domeniul educației tinerilor și are o relevanță deosebită atât în Africa cât și în democrațiile emergente din lumea întreagă. Sunt mulțumit de progresele înregistrate de cercetașii din Africa de Sud, precum și de etapele prin care trece asociația pentru a face acest program accesibil tuturor. Importanța unui cod moral ridicat, care se află la baza mișcării, nu poate fi accentuată suficient de mult.”

Organizația Națională Cercetașii României își exprimă regretele sincere Asociației Naționale Cercetașii Africii de Sud și poporului african pentru pierderea unui om unic, care lasă un gol imens în inimile a milioane de oameni de pe întregul glob.

Sursa: http://www.scouting.org.za/news/2013/mandela.php


Apel inchis: Regional European Alcohol Policy Youth Conference DL: 4 decembrie

Publicat pe de

youth empowerment

În virtutea parteneriatului pe care Consiliul Tineretului din România îl are cu Alcohol Policy Youth Network – APYN și Consiliul Național al Tineretului din Moldova – CNTM în cadrul acestui eveniment, publicăm următorul anunț:

CNTM în parteneriat cu APYN organizează prima conferință pe politici pe tineret sectorul alcool, din Europa de Est cu participarea reprezentanților din Rep. Moldova, Azerbaidjan, Armenia, Georgia, Belarus, Ucraina, România, Bulgaria și Turcia. Evenimentul va avea loc la Chișinău, în perioada 16-22 decembrie 2013.
Daca vrei să fii unul dintre cei 50 tineri participanți la eveniment, te poți înscrie la adresa: www.apyn.org/conference
Ești candidatul potrivit dacă:
  • ai vârsta cuprinsă între 18-30 ani
  • faci parte dintr-o organizație non-profit
  • cunoști limba engleză (scris și vorbit)
  • dorești să te implici în acțiuni de prevenire a efectelor nocive cauzate de consumul de acool.
La conferință vor fi invitați experți din domeniile:
  • Organizația Mondială a Sănătății
  • Comisia Europeană
  • Institututul Olandez pentru Politici Publice privind alcoolul
  • Institutul de Studii referitoare la Alcool
  • EUROCARE
  • Ministerul Sănătății Republica Moldova
  • Ministerul Tineretului și Sportului Republica Moldova
Cheltuieli asigurate:
  • Cazare și masă: 100% acoperite de organizatori
  • Transport internațional (rambursat 70%)
Taxa de participare: 30 EUR
Pentru detalii accesați www.apyn.org/conference !

Apel inchis: Academia Lucrătorului de Tineret DL: 4 decembrie

Publicat pe de
IMG_8009
Consiliul Național al Tineretului din Moldova (CNTM) în colaborare cu Ministerul Tineretului și Sportului din Republica Moldova (MTS) și Consiliul Tineretului din România (CTR) cu susținerea Departamentului Politici pentru Relația cu Românii de Pretutindeni (DPRRP) implementează proiectul Academia Lucrătorului de Tineret privind transferul de experiențe între lucrătorii de tineret din Republica Moldova și România. 
 
Obiectivul general al proiectului constă în diversificarea și sporirea calității serviciilor de tineret din Republica Moldova și România.
 
Pe termen mediu, proiectul își propune o sporire a calității serviciilor de tineret la nivel local prestate pe ambele maluri ale Prutului. Pentru aceasta, vor fi desfășurate două vizite de studiu și scurte sesiuni de training pentru lucrătorii de tineret din Republica Moldova și România. 
 
În acest context, CTR deschide apelul pentru selectarea a 15 lucrători de tineret din România care să participe la vizita de studiu în Republica Moldova, organizată în perioada 16 – 19 decembrie 2013.
Profilul participantului:
  • vârsta peste 18 ani
  • experiență relevantă în lucrul direct cu tinerii, la nivel local și/sau național, în special în contexte de educație non-formală
  • cunoașterea mediului asociativ de tineret din România
  • interes pentru colaborare/ parteneriate cu Republica Moldova în proiecte dedicate tinerilor
  • participarea la cursuri de formare pentru dezvoltarea profesională ca Lucrător de Tineret reprezintă un avantaj
Persoanele interesate sunt rugate să trimită următoarele documente la adresa office@ctr.ro (cc: corina.pirvulescu@ctr.ro) până la data de 1 decembrie 2013: 
  • CV actualizat cu accent pe experiența relevantă (max 3 pagini)
  • scrisoare de motivație, menționând interesul pentru parteneriatele cu Rep. Moldova și posibilitatea de follow-up în urma vizitei de studiu
  • copie scanată a Pașaportului valid. ATENȚIE!! Doar persoanele care dețin un pașaport valid la momentul aplicării sunt eligibile.

Apel Deschis InterNational Jamboree Iceland 20-27 Iul [DL:nespecificat inca]

Publicat pe de

landsmot

interNational Jamboree in Iceland 2014

Description:

In the summer of 2014, on July 20th through the 27th, Icelandic Scouts and Guides will host a interNational Jamboree at Hamrar Akureyri.  Hamrar is a Scout centre own by the city of Akureyri but operated by Icelandic scouts.

The centre is located just outside of Akureyri which is the major town of the northern part of Iceland.  Scouts and Guides aged 10 and older from all over the world are welcome to join the Jamboree and take part on In Tune With Time of our international atmosphere.  The camp fee is  €350. 

There are around 700 – 800 scouts / guides from abroad attending our interNational Jamboree in Iceland which is held regularly – and they have all had a time of their life!  So now it is your opportunity this time.  How many of your friends or family have been to Iceland?  You might be the first one!

Where: Hamrar Scout Centre Akureyri
Theme: In Tune with Time
Who for: 3,000, 10-22 years old
Cost: Euros 350, incl. food
Host: Bandalag íslenskra Skáta (The Icelandic
Boy and Girl Scout Association)

When: 2014 July 20-27

Details here

Or….

 

Wanna come as IST? Here is your place! 

International Service Team

Are you looking for an adventure of a lifetime ?  We are looking for positive and hard working staff that is willing to take a trip to Iceland and experience adventure of a lifetime !  If you are willing to assist us in preparing and run this interNational event, aimed to give the participating children a great camp, then please contact us!

 

Jamboree staff will sleep in tents and is requested to bring complete camping equipment, including tents, sleeping bags, etc. The Jamboree Staff Camps are situated at the main Camp area border. You are required to camp in the Staff Camp, even though you’re Group. Troops and Units camp at the participant sites. We expect you to be at the camp site no later than lunch time 18th of July, and until lunch time on the 29th of July.

The Staff fee is €275 pr. person. It includes: All meals during the Jamboree week and the working days before and after. (breakfast, lunch, dinner and hot soup before silence each night) Staff neckerchief and identification. We can not guarantee acceptance of staff applications after 1st of March 2014.

 

Staff fee of €275 is to be paid before 15th April 2014.

 

 

 


Apel închis: GOOSE 2014, Dorset, UK (26.07-2.08.2014) [DL: nu a fost inca stabilit]

Publicat pe de scout.ro

 

 

goose 2014

What is the participant programme going to be like?

The programme from Goose 2014 will be offering something for all ages, will be very different to other camps you may have been to before, keeping you entertained from the morning through to bedtime…

During the daytime participants will spend their time in programme zones where there will a range of unique activities many of which you will never have seen at Goose or Buddens before!

Adventure Zone – example activities include aerial runway, mini railway, hot air ballooning, skating, obstacle course, high ropes, backwards cooking, quiet adventure and much more…

Challenge Zone – example activities include piano smashing, mini golf, geocaching, strip a car, skate boarding, low ropes, laser quest, mini diggers, radio control cars, lego, inflatables, small challenges and much more…

Speed Zone – example activities include zip wire, ice climbing, segways, kites, roller sakting, BMX, hover craft, quads, speed for small people and much more…

Wet Zone – example activities include pedelos, water zorbs, inflatables, water obstacle course, model boat making, coracle making, island challenge, radio controlled boats and much more…

World Zone – example activities include Global Development, TV Studio, Scouting skills from around the world, Radio, conservation, crafts and much more…

During the daytime there will be other drop in activities available including our media centre, event newspaper, radio station, internet cafe and chill out lounge.

At Goose things do not stop in the evening! We are planning an exciting evening ranging from large arena events and discos to challenges and quieter activities!

Will there be anything for the adults?

Whilst our programme is primarily for young people, we also want our leaders and staff to have some fun too and we will have some activities from the programme zones available for adults to try during the evenings.

There will also be facilities to socialise, meet friends, chill out or partake in entertainment each evening in the staff sub camp.

When and where?

Goose 2014 takes place 26 July – 2 August 2014 at Budden’s Scout Centre near Wareham, Dorset. BH20 7NU

 

Who is it for?

Any Scout or Guide from anywhere in the World aged 8 to 18 and their leaders.

Over 18s can join in the fun as part of our volunteer staff.  There are a range of vacancies to suit everyone!

What is the price?

·         Participants  £140

·         Leaders  £30

·         Staff  £30

·         Staff Catering  £30

·         Beaver/ Brownie (Day Visit)  £10

·         Beaver Leader (Day Visit)  £5

What is included?

Participants

  • All activities
  • Camping
  • Scarf  and badge

 

Leaders & Staff

  • Access to the adult hub (over 18s)
  • Camping
  • Scarf and badge

Formular inscriere grupuri: http://dorsetscouts.org.uk/wp-content/uploads/sites/3/Reserve-my-place-at-Goose-2014-groups.pdf .

Formular pentru inscriere staff: http://dorsetscouts.org.uk/wp-content/uploads/sites/3/Reserve-my-place-at-Goose-2014-staff.pdf .


Apel închis: Red Rose 2014

Publicat pe de scout.ro

red rose 2014Taxa participanti: 150 lire sterline (e necesar un depozit de 15 lire pentru garantarea locului)

Taxa lideri/ Staff: 75 lire sterline

Red Rose 2014 is an international Scout and Guide camp organised by West Lancs Scouts. The next Red Rose

camp happens 26 July – 2 August 2014 at Westmorland County Showground on the edge of the beautiful
English Lake District and within easy reach of a wide range of activities.
Bring your Scout Troop or Explorer, Guide or Senior Section Unit for a fun-filled week of adventure in summer 2014 at Red Rose.
A wide range of on- and offsite activities plus evening entertainment is planned for Red Rose 2014 – get on the water with Splash, Explore what the Lake District has to offer and Challenge yourself in the onsite activity zones. At night there will be something for everyone, whether you want to catch up with your sub camp neighbours, go down to the coffee bar or party the night away.
Red Rose wouldn’t be possible without a team of fantastic volunteer staff and you could be part of it.We’re looking for adult Scouts and Guides to fill a huge variety of roles. Whether you have specific national governing body qualifications or think you have some of the other skills we’re looking for, getting involved in Red Rose 2014 will be a great experience.

Red Rose 2014 takes place 26 July – 2 August 2014. The camp takes place at Westmorland Showground, positioned as the perfect gateway to everything the Lake District has to offer. The site is used to handling large events like the Westmorland County Show and we’ll be kitting it out with everything needed to turn rolling fields into a vibrant Scout and Guide village for a week!

Any Scout or Guide from anywhere in the World aged 10 to 18 and their leaders.
Over 18s can join in the fun as part of our volunteer staff. There are a range of vacancies to suit everyone!

Red Rose 2014 costs £150 for participants including all activities, camping, sub camp polo shirt, necker and badge. Cost for leaders is £75 includes access to the adult hub, camping, sub camp polo shirt, necker and badge. Price for staff is £75 including food or £25 self catered. There are flexible options for those unable to volunteer for the full week.

Transportul DIN si IN Romania nu este acoperit!