[APEL ÎNCHIS] Scouts&Guides I/O 2018, 5 – 8 aprilie 2018, Varșovia, Polonia. DL: 15 martie 2018

Publicat pe de Oana

Nume proiect: Scouts&Guides I/O 2018

Perioada: 5 – 8 aprilie 2018

Locația: Varșovia, Polonia

Cine poate participa: seniori și lideri: persoane aparținând structurilor naționale și persoane interesate de comunicare și de relațiile parteneriale între asociații

Despre eveniment:

Evenimentul își propune să pună în discuție probleme legate de informație și comunicare, de modul în care acestea sunt transmise, de cum sunt influențate de tehnologie și cum le putem utiliza în cadrul organizației. Temele majore sunt comunicarea, tehnologia și managementul.

Scopul evenimentului este schimbul de informații, contacte și oportunități de colaborare la nivel european.

Profilul participantului:

Acesta trebuie să fie la curent cu problemele organizației în materie de comunicare și să cunoască limba engleză, aceasta fiind limba oficială a evenimentului.

Costuri:

Taxa de participare este de 200 EUR, iar acesteia i se adaugă suma de 10 euro pentru Departamentul Internațional. Taxa de participare acoperă costurile activităților, meselor zilnice și cazării.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 15 martie 2018. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, să fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate. În cadrul acestora, se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro


[APEL ÎNCHIS] International Rover Week: Centenary Edition! Kandersteg International Scout Center – Elveția, 5 august – 14 august 2018 [DL 15 aprilie 2018 ]

Publicat pe de Administrativ

Nume proiect: International Rover Week – CENTENARY EDITION
Perioada:  5 august 2018 – 14 august 2018
Locația:  Kandersteg International Scout Center, Elveția
Cine poate participa: seniori și lideri (cercetași cu vârste cuprinse între 18-26 ani)

Despre eveniment: Între 5 august şi 14 august, la KISC, se desfășoară  International Rover Week, ediţie specială cu ocazia centenarului seniorilor (rovers). Astfel, cercetașii care își doresc să ia parte la zile pline de aventură în Alpii Elvețieni vor avea ocazia și să lege prietenii strânse, făcând schimb de experiență și bune practici atât cu voluntarii Centrului (Pinkies), dar și cu ceilalți participanți.

Mai mult, seniorii vor trăi experiența internațională și prin schimbul reciproc de rețete, tradiții și obiceiuri. De asemenea, programul include un hike în Alpi, workshop-uri și activități facilitate de organizatori, marea festivitate cu ocazia centenarului seniorilor, dar și suficient timp liber în care participanții pot alege să încerce o sesiune de cățărat, să exploreze valea din apropierea Kandersteg sau chiar să se relaxeze dimineața la lacul glaciar Oeschinensee.

Profilul participanţilor: Seniori sau lideri cu vârste cuprinse între 18 și 26 ani. Aceștia sunt rugați să aducă mâncăruri și băuturi specifice țării lor, dar și să pregătească un joc sau o activitate practicată în zona din care vin.
Participanţii trebuie să aibă cunoştinţe de limba engleză, deoarece aceasta va fi limba oficială a evenimentului.

Costuri: Taxa de participare este 250 CHF (franc elvețian), în care sunt incluse cazarea în camping, mesele și costul activităților din program, căreia i se adaugă suma de 10 euro pentru Departamentul Internațional. Transportul și activitățile opționale trebuie asigurate de către participant.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până pe 15 aprilie 2018. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. De asemenea, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie mebru activ în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfă naţională şi cămaşa bej).

Pentu informaţii suplimentare ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.


[APEL ÎNCHIS] Forumul European de Metode Educative, 30 mai – 3 iunie 2018, București, România. DDL: 15 martie 2018

Publicat pe de Oana

Nume proiect: Forumul European de Metode Educative

Perioada: 30 mai – 3 iunie 2018

Locația: București, România

Cine poate participa: două persoane implicate activ în echipele naționale. Acestea pot fi: Coordonatorul Național de Programe, Coordonatorul Național de Resurse Umane sau membrii Echipei Naționale de Programe și membrii Echipei Naționale de Resurse Umane

Despre eveniment:

Forumul este unul dintre cele mai populare evenimente care au loc în Europa, având o atmosferă specială datorită interesului comun pe care participanții îl au în domeniul metodelor educative și cum sunt ele aplicate în cercetășie. Participanții sunt persoane responsabile cu implementarea și adaptarea metodelor educaționale în organizațiile cercetășești din țările lor.

Profilul participantului:

Acesta trebuie să fie implicat direct în procesele decizionale la nivelul organizației cu privire la metoda scout, implementarea acesteia și să cunoască limba engleză.

Costuri:

Taxa de participare este de 300 EUR, căreia i se adaugă contribuția de 10 euro pentru Departamentul Internațional. Aceasta include cazarea, mesele zilnice, materialele și activitățile.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 15 martie 2018. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, să fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate. În cadrul acestora, se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro


[APEL ÎNCHIS] Autumn 2018 Short Term Staff – Kandersteg International Scout Center; [DL: 23 martie 2018]

Nume proiect: Short Term Staff at Kandersteg International Scout Center

Perioada: 9 septembrie 2018 – 7 decembrie 2018

Locația: Kandersteg International Scout Center, Elveția

Cine poate participa: seniori și lideri

 

Despre eveniment: Kandersteg International Scout Center din Elveția a deschis aplicațiile pentru sezonul de toamnă, Autumn 2018. Dacă vrei o nouă provocare care îți va oferi oportunitatea de a trăi timp de 3 luni în inima Alpilor, înconjurat de cercetași din toată lumea și de a petrece  într-un cadru feeric, aceasta e oportunitatea pentru tine!

Profilul participanţilor: Pentru a deveni staff este necesar să fii membru ONCR cu cotizația plătită la zi, să ai 18 ani împliniți, să cunoști limba engleză și să poți motiva ce abilități sau competențe te vor face să fii remarcat la Kandersteg. Foarte important: participanții trebuie să aibă disponibilitatea de a fi prezenți de la începutul și până la finalul stagiului.

Costuri: Participantul va suporta atât costul transportului, cât și al cheltuielilor personale de pe întreaga durată a șederii sale, căreia i se adaugă suma de 10 euro pentru Departamentul Internațional. Cazarea, mesele și orice alte necesități sunt asigurate de către organizatori.

Dacă eşti interesat(ă) de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până pe 23 martie 2018. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. De asemenea, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentu informaţii suplimentare poţi consulta site-ul KISC sau ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.


[APEL ÎNCHIS] International Work Party, 14-22 aprilie 2018, Kandersteg International Scout Centre, Elveția [DL 27 februarie 2018]

Nume proiect: International Work Party
Perioada: 14 aprilie – 22 aprilie 2018
Locația:  Kandersteg International Scout Center, Elveția
Cine poate participa: seniori și lideri (cercetași cu vârsta de peste 18 ani)

Despre eveniment: Între 14 aprilie și 22 aprilie, la KISC, se desfășoară anual International Work Party. Evenimentul aduce împreună cercetași majori din diferite țări pentru a contribui la bunul mers al Mini Jamboreei Permanente – acesta fiind visul lordului Baden Powell. Astfel, cercetașii care își doresc să dea o mână de ajutor și să se aventureze în Alpii Elvețieni, vor avea ocazia să lege prietenii internaționale și să trăiască o săptămână cercetășească intensă. Pe parcursul evenimentului se va lucra în echipă în diverse departamente, aceastea fiind coordonate de către faimoșii voluntari ai centrului, The Pinkies. Mai multe detalii despre eveniment găsești aici.

Profilul participanţilor: Seniori sau lideri cu vârsta de peste 18 ani.
Participanţii trebuie să aibă cunoştinţe de limba engleză, deoarece aceasta va fi limba oficiala a evenimentului.

Costuri: Taxa de participare este 15 euro, în care sunt incluse cazarea, mesele și costul activităților planificate de către organizatori. Transportul și activitățile opționale trebuie asigurate de către participant.

©KISC

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până pe 26 februarie 2018. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. De asemenea, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, să fie membru activ în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi in cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfă naţională şi cămaşa bej).

Pentu informaţii suplimentare ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.


[APEL ÎNCHIS] CEJ 2018, 28 iulie-4 august 2018, Szalki-Sziget, Ungaria. DL: 16 februarie 2018

Publicat pe de Oana

Nume proiect: Jamboreea Central Europeană 2018

Perioada: 28 iulie – 4 august 2018

Locația: Szalki – Sziget, Ungaria

Cine poate participa: exploratori (tineri cu vârsta cuprinsă între 14 și 18 ani) acompaniați de lideri

Despre eveniment:

Jamboreea Central Europeană are loc în Szalki – Sziget, în centrul Ungariei, de-a lungul Dunării, într-un mediu prielnic cercetașilor: 28 000 mp spațiu de campare în apropierea plajei.

La Jamboree sunt așteptați participanți preponderent din Slovacia, Cehia, Polonia și Ungaria. Înscrierea se face pe patrule formate din participanți cu vârsta între 14 și 18 ani.

Profilul participantului:

Participanții trebuie să se înscrie pe patrule de 9 persoane însoțite de un lider. Membrii patrulei trebuie să aibă între 14 și 18 ani. Pentru a participa la eveniment este necesară cunoașterea limbii engleze.

Înscrierea este deschisă și pentru IST, aceștia trebuind să aibă vârsta minimă de 18 ani și să cunoască limba engleză.

Costuri:

Taxa de participare este de:

  • 200 EUR pentru participanți
  • 100 EUR pentru IST

Taxei i se adaugă suma de 10 euro pentru Departamentul Internațional. Aceasta include locul de camp, mesele zilnice, materialele și activitățile.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 16 februarie 2018. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro


[APEL ÎNCHIS] AGORA 2018, 11-15 aprilie, Larch Hill, Dublin, Irlanda. DL: 1 martie 2018

Publicat pe de Oana

Nume proiect: Agora 2018

Perioada: 11-15 aprilie 2018

Locația: Larch Hill, Dublin, Irlanda

Cine poate participa: două persoane: exploratori, seniori (tineri cu vârsta cuprinsă între 16 și 24 ani)

Despre eveniment:

Cea de-a 11a Agora a Cercetașilor va avea loc în Larch Hill, centrul cercetășesc din preajma Dublinului, în partea de est a Irlandei, în apropierea Parcului Național Munții Wicklow și a plajelor Mării Irlandei.

Agora are loc sub motto-ul “Take action!” (“Acționează!”) și își propune crearea unui spațiu în care să se pună în discuție diverse probleme sociale cu care se confruntă participanții acasă și împărtășirea de bune practici ce pot fi implementate pentru diminuarea acestor probleme. Formarea tinerilor în acest sens și dezvoltarea capacității proactive a fiecărui senior sau viitor senior în parte constituie unul dintre obiectivele acestui eveniment.

Profilul participantului:

Acesta trebuie să aibă între 16 și 24 de ani, să cunoască limba engleză și să nu aibă prea multă experiență în rolurile de mare responsabilitate ale organizației, dar să își dorească să își dezvolte abilitățile de leadership. Înscrierea este deschisă către 4 participanți la nivel de  organizație.

Costuri:

Taxa de participare este de 75 EUR, căreia i se adaugă suma de 10 euro pentru Departamentul Internațional. Aceasta include cazarea, mesele zilnice, materialele și activitățile. De asemenea, o parte din transport este subvenționat.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 1 martie 2018. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro


[APEL ÎNCHIS] ACNAC – Jamboreea Națională a Cercetașilor Portughezi, 29 iulie-4 august 2018, Barosa, Portugalia. DL: 15 martie 2018

Publicat pe de Oana

Nume proiect: ACNAC – a 25-a Jamboree Națională a Cercetașilor Polonezi

Perioada: 29 iulie-4 august 2018

Locația: Barosa, Portugalia

Cine poate participa: lupișori, temerari, eXploratori (grupați pe patrule și acompaniați de un lider), seniori (cu vârsta de până la 21 ani)

Despre eveniment:

Cea de-a 25-a Jamboree Națională a Cercetașilor Portughezi va avea loc în Barosa, un sat din provincia Leira, în centrul Portugaliei. Este înconjurat de pini plantați în secolul al XIII-lea și se află în apropierea plajelor, munților și a Castelului din Leira.

Jamboreea are ca temă „The Difference is Me” – Diferența sunt Eu și își propune celebrarea unui spațiu și mediu multicultural. Astfel, ea se împarte în 5 subcampuri, numite după cele 5 continente:

  • Asia – pentru lupișori: continentul pe care a luat naștere povestea lui Mowgli, cadrul simbolic al Haiticului;
  • Africa – pentru temerari: aici Baden Powell a început să se gândească la bazele Mișcării Scout și tot aici comunitatea era alcătuită din triburi;
  • Europa – pentru eXploratori: continentul unde marii cercetători și descoperitori și-au început voiajele în jurul lumii;
  • America – pentru seniori: tărâmul tuturor posibilităților, al noilor începuturi, al vechilor civilizații;
  • Oceania – pentru lideri: printre insule izolate și natură sălbatică, liderii vor trebui să înfrunte obstacolele și să îi sprijine pe ceilalți în luarea deciziilor.

Profilul participantului:

Acesta trebuie să aibă între 7 și 21 de ani și să cunoască limba engleză. Înscrierea se face pe patrule, de către liderul însoțitor.

Costuri:

Taxa de participare este de 160 EUR, căreia i se adaugă suma de 10 euro pentru Departamentul Internațional. Aceasta include costurile de transport de la aeroport (Lisabona sau Porto) până la zona de camp, mesele zilnce, locul de campare, activitățile și o săptămână petrecută în oricare din centrele scout portugheze.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 15 martie 2018. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro


[APEL ÎNCHIS]Dialogue for Peace in Europe: Through Intercultural, Interreligious Dialogue and Spiritual Development, 2-7 martie 2018, Viena, Austria. DL: 21 ianuarie

Publicat pe de Oana

Nume proiect: Dialogue for Peace in Europe: Through Intercultural, Interreligious Dialogue and Spiritual Development

Perioada: 2-7 martie 2018

Locația: Viena, Austria

Cine poate participa: seniori și lideri

Despre eveniment:

Proiectul acesta vine în completarea Planului Regional 2016-2019 și este co-finanțat de către Consiliul Europei – Fundația Europeană de Tineret. Are ca obiectiv formarea tinerilor lideri ce își doresc să sprijine misiunea European Scout Interreligious Forum (ESIF), a Spiriteco Network și Overture Network ca facilitatori ai Dialogului pentru Pace, dar și dezvoltarea și îmbunătățirea manualului proiectului prin adăugarea de documente și activități pe tema dialogului interreligios și interspiritual. De asemenea, evenimentul oferă un spațiu sigur pentru networking și schimb de experiență între cercetași și experți în ceea ce privește educația pentru pace.

Profilul participantului:

Acesta trebuie să fie activ și interesat să lucreze ca formator la nivel regional sau național pe tema dialogului interreligios și dezvoltării spirituale. Participanții acceptați sunt rugați să ofere o scrisoare de intenție prin intermediul căreia să descrie experiența lor în ceea ce privește educația pentru pace și acțiunile pe care doresc să le implementeze în interiorul organizației lor.

Costuri:

Taxa de participare este de 30 EUR, căreia i se adaugă suma de 10 euro pentru Departamentul Internațional. Aceasta include costurile de cazare, mesele și activitățile. Costurile de transport până în Viena și retur vor fi decontate până la 70%.

Evenimentul va avea loc la Centrul Scout Wassergspreng (Wassergspreng 1, A-2371 Hinterbrühl-Weissenbach, aproape de Viena).

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 21 ianuarie 2018. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro


[APEL ÎNCHIS]Jamboreea Națională a Cercetașilor Polonezi: GDANSK 2018: 6-16 august 2018, Gdansk, Polonia. DL: 23 ianuarie/1 martie

Publicat pe de Oana

Nume proiect: Jamboreea Națională a Cercetașilor Polonezi: GDANSK 2018

Perioada: 6-16 august 2018

Locația: Gdansk, Polonia

Cine poate participa: temerari (cu o vârstă de minim 13 ani), eXploratori, seniori și lideri

Despre eveniment:

GDANSK 2018 va avea loc lângă orașul polonez cu același nume și își propune să aducă împreună 12000 tineri cu vârste cuprinse între 13 și 21 de ani. Având ca motto „Viitorul începe azi, nu mâine” (Future starts today, not tomorrow), evenimentul oferă 6 categorii de activități: acvatice (waterbike, bărci, kayak și alte sporturi acvatice), în sprijinul comunității (active citizenship, tradiții, centrate pe comunitatea locală), cu focus pe civilizație (știință, noi tehnologii, economie, antreprenoriat, etc.). dezvoltare (chestiuni globale, pace, mediu înconjurător, cooperare), natură (descoperind bogăția naturală a insulei Sobieszwo) și patrimoniu (descoperind orașul Gdansk și conexiunea sa cu historia Poloniei și a Europei).

Jamboreea oferă și alte activități tematice precum Regions’ Day, Regional Market sau Centrul Spiritual.

Profilul participantului:

Aceștia trebuie să se înscrie pe patrule, însoțite de un lider. O patrulă poate fi compusă din 9 tineri, preferabil de vârste apropiate. Fiecare patrulă va fi grupată cu una alcătuită din cercetași polonezi, pentru a asigura schimbul cultural și adaptarea la tradițiile și normele poloneze.

Înscrierile sunt deschise și pentru IST – International Service Team. Aceștia trebuie să aibă peste 18 ani și să stăpânească bine limba engleză.

Costuri: Taxele sunt în valoare de 250 EUR pentru lideri și participanți și de 25 EUR IST. Acestora se adaugă suma de 10 EUR pentru Departamentul Internațional. Taxele acoperă costul meselor zilnice, activităților, kit-ului de participare (tricou, badge, etc.), transportului de la aeroport către camp. Fiecare patrulă trebuie să își aducă propriile corturi și echipament personal (sac de dormit, izopren, instrumente de mâncat).

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 23 ianuarie 2018 pentru IST și 1 martie 2018 pentru patrule. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro