[APEL ÎNCHIS] Voluntariat în Cehia, septembrie 2018 – septembrie 2019, SCENES Centre Kaprálův Mlýn. DDL: 1 august 2018

Publicat pe de Oana

Nume proiect: European Voluntary Service in SCENES Centre Kaprálův Mlýn

Perioada: septembrie 2018 – septembrie 2019

Locația: SCENES centre Kaprálův Mlýn, Cehia

Cine poate participa: persoane interesate de protecția mediului

Despre eveniment: Proiectul se desfășoară la centrul cercetășesc pentru educația mediului Kaprálův Mlýn, la 20 de minute de Brno, prin intermediul transportului public. Programul de voluntariat se desfășoară pe parcursul a 12 luni, începând cu luna septembrie 2018. Activitățile includ asistarea la programele educaționale de mediu, întreținerea centrului, curățenie și ajutor în bucătărie, lucru în grădină, proiecte de conservare a naturii, asistarea vizitatorilor, ajutor în cadrul grădiniței din pădure, lecții de limbă cehă, workshopuri și excursii educaționale.

Profilul participantului: Aceștia trebuie să fie deschiși, interesați de protecția mediului și conservarea naturii, să poată realiza muncă fizică și să cunoască limba engleză. Voluntarii aflați într-o situație personală dezavatanjată (situații sociale, economice, educaționale, culturale, dizabilități etc.) au prioritate.

Costuri: Prin intermediul proiectului Erasmus+, voluntarilor li se asigură cazarea, hrana, bani de cheltuială, cartelă SIM și li se acoperă costurile de transport. Singura taxă percepută este contribuția de 10 euro pentru Departamentul Internațional.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 1 august 2018. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro


International Work Party 2018 la KISC

Publicat pe de Administrativ

We didn’t live the dream, we just try it

Pot să spun că deja m-am obisnuit cu site-ul Departamentului Internațional și simt nevoia să-l verific cel puțin odată la două săptămâni. Sunt multe oportunități interesante, însă în urmă cu 2 luni una anume mi-a atras cel mai tare atenția, așa de tare încât am renunțat timp de o săptămână la facultate pentru a putea participa la International Work Party (eveniment organizat de Kandersteg International Scout Centre, din Elveția).

Primul gând pe care l-am avut în minte a fost reclama la ciocolata Milka (sau mai degrabă munții din fundalul reclamei) combinată cu culoarea roz. De ce roz? Datorită celebrilor Pinkies (staff-ul KISC) care își trăiesc visul și pe care mulți cercetași îi invidiază, inclusiv eu. Tocmai de aceea am aplicat la International Work Party, fiind ocazia perfectă să fi și tu acolo în visul roz pentru o săptămână. Ce presupune mai exact un Work Party? Presupune câteva zile de muncă cot la cot cu Pinkies și încă câteva zile libere în care te poți bucura de zonă și de activitățile organizare de KISC și nu numai.  

Cum am coborât din tren nu au trecut mai mult de 30 de secunde și am văzut indicatorul care ne arăta direcția în care trebuie să mergem. Ajunși pentru prima dată la centru nu știam unde să mergem, așa că norocul nostru e că văzusem un grup de oameni (vreo 15) într-o bucătărie de vară. Dintr-un oarecare motiv am simțit că acolo trebuie să mergem și noi. Zis și făcut! Am nimerit la prima seară în care participanții la IWP socializau și se distrau. Cred că în aceeași încăpere erau oameni din cel puțin 15 țări și este incredibil sentimentul pe care îl ai atunci când vezi cum oameni total diferiți reușesc să se simtă bine unu lângă altul având un singur numitor comun, cercetășia.

KISC-ul în sine ne-a surprins pe amândoi, cu atât mai mult cu cât este prima dată când pășim pe acest “pământ”. Am fost cazați în camera BSA (Boy Scouts of America), care este una dintre cele mai mari încăperi din Old Chalet. Aici toate camerele au nume de organizații cercetășești din diferite țări. Există inclusiv Romanian Room. 

Prima zi oficială de Work Party a fost și prima zi liberă, așa că am luat-o la pas spre lacul Oeschinensee. Cu toate că diferența de altitudine a fost destul de mare, hike-ul a fost unul ușor și a avut mai mult rolul să ne destindă. A fost o zi în care ne-am relaxat și am încercat sa spargem gheața. Să spargem gheața între noi, participanții, nu gheața de pe lac. Seara ne-am întors la centru și ne-am adunat cu toții în Main Hall, participanții IWP și Pinkies, pentru a ne cunoaște mai bine. A fost o sesiune de bonding foarte interesantă în care am aflat mai multe unii despre alții.

În sfârșit, am ajuns să facem lucrul pentru care am venit mai mult de 1000 de kilometri, și anume să muncim. Prima zi de lucru a fost afară, iar departamentul Grounds (cel care se ocupă de tot ce înseamnă infrastructură outdoor) s-a ocupat de organizarea noastră. Partea plăcută este că în toate zilele am fost acompaniați de Shorties (Pinkies care sunt short term staff). Ne-am împărțit în 3 grupe: una care a construit niște bănci, alta care a demontat și a mutat niște pavilioane mari și încă una care a cărat lemne din pădure. Următoarea zi am lucrat tot afară, iar sarcinile erau similare cu excepția faptului că nu am mai cărat lemne, ci am mutat niște mobilă. După două zile de lucrat afară și de arsuri solare, am avut oportunitatea să lucrăm și în interior, așa că în cea de-a treia zi muncitoare, cei din departamentul House ne-au coordonat și ne-au pus să facem curățenie, atât daily cleaning, cât și generală (deep cleaning). Este incredibil cât de fain poate să fie să freci rosturile între faianță cu o periuță dacă ai cercetași lângă tine! Ultima jumătate de zi de lucru am mers iarăși afară și am ajutat cu toții, de această dată, să mutăm lemnele din pădure. 

Am fost foarte energici când munceam pentru că eram acompaniați de muzica de la boxă, dar și de discuțiile pe care le aveam între noi. Programul nostru zilnic era următorul- 7:30 micul dejun. Apoi la 8:30 trebuia să fim pregătiți pentru muncă. La 12 era prânzul, iar la 13-14 reluam munca. La 18 era cina, iar apoi făceam activitățile planificate de către organizatori. Într-o seară am avut meciul de fotbal IWP vs Pinkies. Scorul nu este relevant, dar ce pot să spun este că ne-am distrat pe cinste. În altă seară s-a mers la saună. Dar în fiecare seară White Kitchen, locul destinat participanților IWP pentru socializare, era plină de oameni, muzică, voie bună și povești.

După ce am terminat ultima zi de muncă eram foarte bucuroși că urma să sărbătorim munca depusă organizând un party. Petrecerea a durat destul de mult, însă partea bună era că următoarea zi puteam să ne trezim la ce oră voiam. În penultima seară am avut o cină specială cu Pinkies în care am mâncat fondue, un fel de mâncare renumit în Elveția, apoi am ajutat la bucătărie.

În restul săptămânii am mai avut foarte multe activități, iar printre acestea s-ar număra: mini hike-ul până la o cascadă în apropiere, mai multe plimbări prin sat, dar și un concurs de hitchhiking până în Berna (o oră și 30 de minute pe Google Maps, cam 3 – 4 ore în cazul nostru).

Kandersteg ne așteaptă

KISC oferă anual foarte multe evenimente, iar staff-ul de acolo de-abia așteaptă să cunoască participanți din cât mai multe țări. Am aflat în timpul șederii noastre la KISC că este ceva normal ca țări precum Olanda, Spania, UK să își organizeze propriul work party și să vină cu un grup de cercetași timp de o săptămână în Kandersteg. Nu a durat mult până să îmi imaginez cât de tare ar fi ca și România să aibă propriul work party, așa că lansez acum provocarea: Oare reușim să avem propriul work party? Romanian Work Party la KISC?  Pe lângă asta, am aflat că este mult mai ușor să devii Pinkie decât se crede. Tot ceea ce trebuie să ai, pe lângă câteva acte și documente, este o motivație foarte bună și un CV cercetășesc. Dacă ești interesat să faci voluntariat în roz la KISC, găsești mai multe detalii aici. 

Acestea fiind spuse, suntem siguri că ne vom reîntoarce la KISC curând.

Maria Eremia – Centrul Local “Roșu” București

Mihai Borșu – Centrul Local “Licos” Timișoara


[APEL ÎNCHIS] Short Term Staff – Kandersteg International Scout Center

Publicat pe de Administrativ

Nume proiect: Short Term Staff at Kandersteg International Scout Center

Locația: Kandersteg International Scout Center, Elveția

Cine poate participa: seniori și lideri

Perioada/sezon: 

  • Autumn 2018:  September 2018 – December 2018 (Deadline for Applications 31 March 2018)
  • Winter 2019: December 2018 – March 2019 (Deadline for Applications 30 June 2018)

Despre eveniment: Kandersteg International Scout Center din Elveția a deschis aplicațiile pentru sezoanele de vară și toamnă 2019. Dacă vrei o nouă provocare care îți va oferi oportunitatea de a trăi timp de 3 luni în inima Alpilor, înconjurat de cercetași din toată lumea și de a petrece  într-un cadru feeric, aceasta e oportunitatea pentru tine!

Profilul participanţilor: Pentru a deveni staff este necesar să fii membru ONCR cu cotizația plătită la zi, să ai 18 ani împliniți, să cunoști limba engleză și să poți motiva ce abilități sau competențe te vor face să fii remarcat la Kandersteg. Foarte important: participanții trebuie să aibă disponibilitatea de a fi prezenți de la începutul și până la finalul sezonului.

Costuri: Participantul va suporta atât costul transportului, cât și al cheltuielilor personale de pe întreaga durată a șederii sale, căreia i se adaugă suma de 10 euro pentru Departamentul Internațional. Cazarea, mesele și orice alte necesități sunt asigurate de către organizatori.

IMPORTANT: Dacă eşti interesat(ă) de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici înainte de trimite aplicația ta organizatorilor. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. De asemenea, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La oportunitățile internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentu informaţii suplimentare poţi consulta site-ul KISC sau îi poţi scrie Andreei, Ambasador KISC al ONCR, la adresa de e-mail: andreea.anghelea@scout.ro.


[APEL ÎNCHIS] Continental Earthquake – Jamboreea Exploratorilor și Seniorilor din Letonia, 23 – 29 iulie 2018, Riga, Letonia. DDL: 30 mai 2018

Publicat pe de Oana

Nume proiect: Continental Earthquake (Jamboreea Exploratorilor și Seniorilor din Letonia)

Perioada: 23 – 29 iulie 2018

Locația: Lucavsala, Riga, Letonia

Cine poate participa: exploratori, seniori, lideri (tineri cu vârsta de cel puțin 16 ani)

Despre eveniment:

Jamboreea va avea loc pe insula numită Lucavsala, campul axându-se pe activități în natură. Exploratorii de minim 16 ani și seniorii sunt invitați să își aducă echipamentul de campare și să lase frâu liber imaginației în activitățile desfășurate acolo. Având în vedere că peste 50% din teritoriul Lituanei este acoperit de păduri, este casa perfectă pentru un camp de vară. Participanții vor fi împărțiți pe ”continente”, în subcampuri.

Profilul participantului:

Acesta trebuie să aibă minim 16 ani, să fie un membru activ al organizației, cu cotizația plătită la zi și să cunoască limba engleză.

Costuri:

Taxa de participare este de 104 EUR, căreia i se adaugă suma de 10 euro pentru Departamentul Internațional. Aceasta include cazarea, mesele zilnice, materialele și activitățile.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 30 mai 2018. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro


Agora 2018: Multiculturalism cercetășesc în Irlanda

Publicat pe de Oana

Ediția anului 2018 a Agorei s-a desfășurat în Irlanda, la aproximativ 30 km de Dublin. Centrul gazdă se află pe un deal de un verde ireal, de unde, când ceața se dă la o parte, se poate vedea panorama orașului, iar în vecinătate o turmă de oi imaculate și pufoase ca-n pozele stock.

Îndată ajunși ne-am primit ecusoanele cu numele și centrele și/sau organizația pe care le reprezentăm, ne-am cunoscut cu organizatorii și cu ceilalți participanți deopotrivă, am luat o cină copioasă – mulțumim, Jess – și am participat la ceremonia de deschidere.

Prima zi de activități a început cu niște jocuri energizante în curtea centrului Larch Hill. Ne-am distrat pe cinste, suficient cât să ni se așeze bucatele de la micul dejun, apoi am început în forță cu primul atelier.

Ni s-a vorbit de leadership, de calitățile pe care un lider trebuie să le aibă, ce face un lider să fie lider și cum ar trebui liderul să se comporte cu cei din jurul său. Fiecare atelier s-a încheiat cu o sesiune de evaluare, când organizatorii ne rugau să le evaluăm performanța și calitatea informațiilor împărtășite.

Apoi a urmat o plimbare împrejurul centrului, moment în care am aflat câte ceva despre utilitatea anexelor peste care am dat pe traseu. Că vor să cumpere stupi pentru albine, să construiască un hostel pentru animale și alte asemenea. Totuși, cireașa de pe tort a fost activitatea de teambuilding, când am fost împărțiți pe echipe și duși în proximitatea râului. Acolo, fiecare echipă a primit o foaie cu instrucțiuni, două tipuri de funie și pari de lungimi diferite. Provocarea a fost să construim un trepied cu care să transportăm, pe rând, fiecare membru al echipei pe partea cealaltă de râu.

Reîntorși la centru și după ce ne-am încălzit oscioarele, am discutat despre provocările cărora trebuie să le ții piept atunci când lucrezi pentru și într-o organizație națională cercetășească, apoi am fost grupați pe echipe – mereu cu componență diferită, dar aceleași pentru marele proiect – și am făcut o sesiune de brainstorming pe diferite teme. Scopul era să creăm în linii mari un eveniment care să-i integreze pe refugiați în comunitățile care îi primesc.

Următoarele sesiuni s-au axat pe identificarea diferențelor dintre youth empowerment, youth participation și youth involvement, care pleacă de la o rădăcină comună, unde a trebuit să lucrăm din nou pe echipe, să identificăm, să găsim proiecte care se bazează pe aceste subiecte și să ne raportăm la țările noastre.

Practic, pe tot parcursul Agorei am putut să discutăm liber despre problemele cu care se confruntă centrele fiecăruia dintre noi, iar, în a treia zi, tematica unei sesiuni a fost chiar asta: identificarea provocărilor în organizația de proveniență.

Seara am trăit o experiență cu adevărat irlandeză, când am vizitat un pub – no alcohol policy-  din apropierea centrului, unde am ascultat trupa locală cântând melodii mai mult sau mai puțin tradiționale și am fost fascinați de dansurile irlandeze.

Pentru marele proiect, echipele au trebuit să treacă printr-un număr de sesiuni: inițial ni s-a cerut să lucrăm în linii mari, apoi tot mai punctual, cu tot mai multe detalii, pe măsură ce aflam mai multe informații. Asemenea unor cercuri concentrice, la o adică. Marele nostru proiect a fost să căutăm soluții pentru ca responsabilitățile dintr-o organizație cercetășească să nu cadă mereu pe aceiași oameni.

Seara ne-am pregătit pentru seara internațională, când am gustat mâncăruri tradiționale și am încercat să învățăm unul dintre dansurile tradiționale irlandeze. Nu prea ne-a ieșit, dar asta e deja altă poveste.

În dimineața ultimei zile de activități, am fost duși la campsite, pe care a trebuit să-l estetizăm pentru ceremonia de închidere. Bonus, am construit o poartă care să-i întâmpine pe următorii vizitatori. Apoi am participat la un treasure hunt în jurul centrului ca parte din atelierul de „Creativitate și soluționarea problemelor”, după care am avut la dispoziție încă puțin timp să finalizăm marele proiect pentru a-l prezenta după cină. După prezentarea proiectelor am avut o sesiune de evaluare generală a Agorei, iar apoi am fost liberi să socializăm și să ne pregătim jocurile pentru ceremonia de închidere.

A fost frumos la Agora, dar mereu ce-i frumos trece. Da’ om mai mere!

Antonia Tomuș – Centrul Local Scouts Cluj

Geri Conțiu – Centrul Local „Axente Sever” Alba-Iulia


[APEL ÎNCHIS] Cea de-a 6a Jamboree a Cercetașilor din Cipru 2018, 21-25 iunie 2018, Troodos, Grecia. DDL: 16 aprilie 2018

Publicat pe de Oana

Nume proiect: Cea de-a 6a Jamboree a Cercetașilor din Cipru

Perioada: 21-25 iunie 2018

Locația: Troodos, Grecia

Cine poate participa: temerari, exploratori (tineri cu vârsta cuprinsă între 10 și 18 ani)

Despre eveniment:

Cea de-a 6a Jamboree a Cercetașilor din Cirpu va avea loc în locul de campare Troodos din Cipru, Grecia, în perioada 21-25 iunie. Troodos este cel mai mare lanț muntos din Cipru, locul de campare situându-se la 1700 m altitudine, iar activitățile urmând a avea loc la 1900 m. Zona are o abundență culturală dată de istoria geologică interesantă, de mănăstirile bizantine și minele de cupru, dar și a satelor cu țesut tradițional.

La eveniment pot participa temerari și exploratori cunoscători de limbă engleza, activitățile bazându-se pe aventură și mediu, incluzând activități de navigare. Activitățile includ hike-uri, tir cu arcul, cățărare, laser tag, pescuit, kayak, volei, muncă în serviciul comunității.

Profilul participantului:

Acesta trebuie să aibă între 10 și 18 de ani, să cunoască limba engleză și să fie un membru activ al organizației.

Costuri:

Taxa de participare este de 90 EUR de persoană, căreia i se adaugă suma de 10 euro pentru Departamentul Internațional. Aceasta include cazarea, mesele zilnice, materialele și activitățile.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 16 aprilie 2018. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro


[APEL ÎNCHIS] Apel Șef Contingent: Central European Jamboree 2018, 28 iulie – 4 august 2018, Szalki-Sziget, Ungaria [DDL: 1 aprilie 2018]

Publicat pe de Oana

Nume proiect: Central European Jamboree 2018

Perioada: 28 iulie – 4 august 2018

Locația: Szalki-Sziget, Ungaria

Cine poate participa: lideri (cu vârsta minimă de 21 ani)

Despre eveniment: Jamboreea Central Europeană are loc în Szalki – Sziget, în centrul Ungariei, de-a lungul Dunării, într-un mediu prielnic cercetașilor: 28 000 mp spațiu de campare în apropierea plajei. La Jamboree sunt așteptați participanți preponderent din Slovacia, Cehia, Polonia și Ungaria. Sub sloganul ”Scouting on new waves!”, evenimentul promite aventură din belșug, așa cum numai cercetașii pot oferi.

Profilul participanţilor: Trebuie să aibă vârsta minimă de 18 de ani și să fi participat în proiecte internaționale. Limba de lucru a evenimentului va fi engleza, astfel că participanții trebuie să o cunoască la nivel conversațional.

Rolul și atribuțiile Șefului de Contingent se regăsesc aici, alături de formularul necesar pentru a aplica pentru această poziție.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 1 aprilie 2018. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.


[APEL ÎNCHIS] SMOTRA 2018, 27 iulie – 5 august 2018, Belgrad, Serbia. DL: 30 martie 2018

Publicat pe de Oana

Nume proiect: SMOTRA 2018

Perioada: 27 iulie – 5 august 2018

Locația: Belgrad, Serbia

Cine poate participa: lupișori, temerari, exploratori (tineri cu vârsta cuprinsă între 7 și 19 ani) însoțiți de lideri (minim 19 ani)

Despre eveniment:

Planificată pe malul Lacului Ada Ciganlija, la 5 km de centrul Belgradului, cea de-a 10a Jamboree Națională a Serbiei așteaptă cu entuziasm cercetași pasionați de Știință, Istoria și Tradiția Serbiei, Artă, Protecția Mediului, teme nelipsite de activități pe lac, aventură și joc.

Profilul participantului:

Participanții trebuie să se înscrie (pe patrule), însoțiți de un lider. Cel puțin un membru al patrulei trebuie să cunoască limba engleză.

Înscrierea este deschisă și pentru IST, aceștia trebuind să aibă vârsta minimă de 19 ani și să cunoască limba engleză.

Costuri:

Taxa de participare este de

  • 190 EUR pentru participanți
  • 90 EUR pentru IST

Taxei i se adaugă suma de 10 euro pentru Departamentul Internațional. Aceasta include locul de camp, transportul până la acesta de la aeroport, mesele zilnice, materialele și activitățile.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 30 martie 2018. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro


[APEL ÎNCHIS] Eurotransit Network Funboree, 27 aprilie – 1 mai 2018, Kiev, Ucraina. DDL: 15 martie 2018

Publicat pe de Oana

Nume proiect: Eurotransit Network Funboree 2018

Perioada: 27 aprilie – 1 mai 2018

Locația: Kiev, Ucraina

Cine poate participa: lideri de centru local, membri ai DI, persoane interesate de dimensiunea internațională a cercetășiei

Despre eveniment:

Evenimentul reunește sub umbrela sa voluntari cercetași ai Europei de Est și de Vest în scopul asigurării implementării de parteneriate, proiecte și schimbului de contacte și informațiilor generale, care ar putea servi drept sprijin în dezvoltarea organizației. Activitățile evenimentului sunt gândite ca parte complementară a structurilor naționale deja existente, oferind acces direct tuturor grupurilor la activități internaționale. Prin proiectele precedente, Rețeaua s-a specializat în schimburile dintre est și vest, și-a creat o bază de date în ceea ce privește contactele care să sprijine campurile de vară, parteneriatele și experiențele inter-culturale. Una dintre intenții este aceea ca grupurile de cercetași care călătoresc în alte țări să nu o facă fără a întâlni cercetași din țara respectivă.

Profilul participantului:

Acesta trebuie să fie interesat de latura internațională a cercetășiei, să cunoască limba engleză și de preferință să fie implicat în procesul decizional de la nivelul centrului local.

Costuri:

Taxa de participare este de 60 EUR, căreia i se adaugă suma de 10 euro pentru Departamentul Internațional. Aceasta include cazarea, mesele zilnice, materialele și activitățile.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 15 martie 2018. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro


[APEL ÎNCHIS] Partnerships Event 2018, 12 – 15 aprilie 2018, Copenhaga, Danemarca. DL: 10 martie 2018

Publicat pe de Oana

Nume proiect: Partnerships Event 2018

Perioada: 12 – 15 aprilie 2018

Locația: Copenhaga, Danemarca

Cine poate participa: două persoane: Comisarul Internațional, membri ai Departamentului Internațional, membri ai Consiliului Director, personare aparținând structurilor naționale, direct interesate de comunicarea și relațiile parteneriale între asociații

Despre eveniment:

Evenimentul își propune să pună în legătură organizațiile și asociațiile interesate de realizarea de parteneriate cu asociațiile celorlalte regiuni. Scopul evenimentului este schimbul de informații, contacte și oportunități de colaborare la nivel european.

Se pune accent pe reflectarea asupra relevanței parteneriatelor și promovarea înțelegerii interculturale, alături de respectul reciproc. Mai mult, se vizează și dezvoltarea calitativă a acestor legături în vederea obținerii unui mai mare impact asupra tinerilor.

Profilul participantului:

Proiectul se adresează în special persoanelor deja implicate în activități parteneriale sau care sunt motivate să creeze noi parteneriate. De asemenea, sunt vizate persoanele aflate în funcții strategice. Acestea trebuie să cunoască limba engleză, fiind limba oficială a evenimentului.

Costuri:

Taxa de participare la eveniment este redusă prin intermediul unui grant Erasmus+ până la suma de 200 EUR. Transportul poate fi subvenționat în limita a 275 EUR de persoană (limitat la 2 persoane). Taxei i se adaugă suma de 10 euro pentru Departamentul Internațional.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 10 martie 2018. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, să fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate. În cadrul acestora, se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro