[APEL ÎNCHIS] CALL FOR PARTICIPANTS – European Youth Event 2020, Strasbourg, Franța

Publicat pe de Oana

Nume proiect European Youth Event (EYE)

Perioada şi Locaţia

Parlamentul European, Strasbourg, Franţa – 29 – 30 mai 2020

Cine poate participa 

Exploratori, seniori, lideri şi voluntari adulţi cu vârste cuprinse între 16 şi 30 de ani la momentul evenimentului

Despre eveniment

După succesul primelor trei ediţii ale European Youth Event în 2014, 2016 şi 2018, Parlamentul European îşi va deschide din nou porţile pentru 8000 de tineri proveniţi din toată Europa în 29 – 30 mai 2020. Evenimentul îşi propune să implice tinerii în societate și dezbateri politice, punând accentul pe probleme importante precum pace, democraţie, şomaj, muncă şi mediu

După activităţile desfăşurate la Parlamentul European se va organiza YO!Fest, un festival dedicat tinerilor organizat de European Youth Forum care va avea loc în faţa locurilor simbol pentru Uniunea europeană şi în faţa instituțiilor Uniunii Europene. YO!Fest combină desbaterile politice, atelierele tematice, activităţile educative şi muzica live într-o experienţă unică.

EYE 2020 va include o largă varietate de activităţi din domeniul politic, social şi cultural, activități desfăşurate sub motto-ul “The future is now!” Este o oportunitate ideală de a cunoaşte tineri din Europa şi de a îţi face ideile auzite.

WOSM caută 10 tineri care să facă parte din grupul care va merge la eveniment. Înscrie-te dacă vrei să ai oportunitatea de a discuta cu decision makers, de a veni cu idei pentru o Europă mai bună şi îți dorești să te distrezi și să faci lucruri care au impact, totodată.

WOSM s-a înscris cu un grup să ia parte la eveniment, iar pe lângă asta este şi organizaţie parteneră, ceea ce ne permite să cooperăm cu alte organizaţii în pregătirea programelor pentru YO!Fest. WOSM va dezvolta ateliere pe următoarele teme de discuție:

  • Get to Speak Up
  • Get Inspired
  • Get it Done
  • Get Moving
  • Get Connected
  • Get Skilled
  • Get Artistic
  • Get Institutional

Evenimentul de trei zile oferă:

  • O largă varietate de activităţi împreună cu personalităţi din politică şi decision makers la nivel european
  • Concerte şi alte acte artistice
  • YO!Fest, organizat de European Youth Forum

WOSM te încurajează să ajuţi la pregătirea acestor activităţi, să te bucuri de eveniment, să participi la ateliere şi dezbaterile organizate de Parlamentul European şi nu în ultimul rând să te distrezi! Dacă vrei să-ţi asumi un rol în pregătirea activităţilor acesta ar putea fi unul dintre următoarele:

  • Facilitarea activităţilor descrise mai sus (în funcţie şi de pregătirea ta)
  • Ajutat la logistică
  • Ajutat pe partea de media: făcut poze, creat de conţinut pentru paginile de social media ale WOSM-ului

Delegaţia WOSM acceptă numai din 10 persoane şi maxim o persoană dintr-o organizaţie națională. Dacă totuşi sunteţi un grup şi vreţi să participaţi la EYE puteţi să vă înscrieţi ca o proprie delegaţie (în acest caz vă asiguraţi singuri cazarea, transportul, masa iar accesul la EYE va fi gratuit). Vă rog să menţionaţi în formular dacă optaţi pentru a merge ca o proprie delegaţie.

Profilul participantului

Pentru a participa la acest eveniment trebuie:

  • să ai între 16 şi 30 de ani,
  • să dai dovadă de implicare civică şi să fii motivat să participi la dezbateri politice pe subiecte precum tineret, democraţie, mediu etc.

Costuri

Taxa este de 150 EUR şi include:

  • Cazare 3 nopţi în Strasbourg în camere comune de câte două persoane
  • Toate mesele
  • Participarea la European Youth Event şi la YO!Fest 2020

Participanţii vor primi 0.045 EUR / km (bazat pe cea mai directă distanța rutieră dus-întors între oraşul de reşedinţă şi Strasbourg) pentru a-şi asigura costul de transport. De exemplu din Bucureşti până în Strasbourg sunt 1838 km (conform Google Maps), iar asta înseamnă că poţi primi 1838 * 2 = 3676 km * 0.045 EUR = 165 EUR pentru transport

*Contribuția de 10 euro către Departamentul Internațional este cerută atunci când se participă la evenimente internaționale care se desfășoară prin intermediul parteneriatelor realizate de către ONCR. Pentru evenimentele menționate echipa lucrează pe parcursul anului să încheie aceste parteneriate sau să construiască relații care să ne aducă diverse beneficii (taxe reduse, deconturi de transport, locuri gratuite sau suplimentarea locurilor alocate pentru ONCR, grupuri de cercetași străini în țară cu care CL să poată colabora). Contribuția colectată se folosește pentru activitatea periodică a departamentului, în special pentru costurile impuse de materialele de protocol, comisioane bancare, întâlniri ale echipei și participarea la evenimente de networking.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 08.02.2020. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont atât de motivaţia de a participa la eveniment, cât și de vechimea (minim 6 luni), experiența și implicarea activă în cadrul organizației.

Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, să fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.


[APEL ÎNCHIS] World Scout Moot 2021 – Echipa de management a contingentului (CMT) – Dublin, Irlanda, 19-28 iulie 2021 [DL: 10 februarie 2020]

Publicat pe de Oana

Nume proiect: World Scout Moot 2021

Perioada: 19 – 28 iulie 2021

Locația: Dublin, Irlanda

Cine poate participa: Lideri (cu vârsta minimă de 21 ani). 

Profilul, responsabilitățile și rolul Echipei de management a contingentului se regăsesc în josul paginii, la secțiunea Rolul Echipei de management a contingentului.

Despre eveniment: World Scout Moot este un eveniment internațional organizat la fiecare patru ani, prima ediție desfășurându-se în 1931, în Elveția.

Cea de-a 16-a ediție va avea loc în Irlanda, între 19 și 28 iulie 2021, reunind aproximativ 6000 cercetași din toată lumea (5000 participanți și 1000 IST).

Participanții vor fi împărțiți în patrule, zece cercetași formând o patrulă, iar patru patrule un trib. Membrii tribului trăiesc împreună experiența unui Moot, atât pe rute, cât și în campul central, legând relații de prietenie și împărțindu-și responsabilitățile echitabil. Împreună cu tribul, cercetașii vor cunoaște comunități, vor implementa proiecte locale, se vor bucura de natură și vor crea noi aventuri și amintiri.

Punctul de intrare și ieșire pentru eveniment este Dublin, unde vor avea loc ceremonia de deschidere/închidere. În următoarele 5 zile, participanții vor forma patrule internaționale, alături de care vor lua parte la program și activități, împărțite pe 36 de rute ce vor străbate întreg teritoriul Irlandei. Fiecare traseu este construit astfel încât să ofere oportunități de aventură, interacțiune și explorare a culturii locale. Un element central al fiecărui traseu este reprezentat de proiectele sociale locale, când patrulele vor lucra împreună cu un grup de cercetași irlandezi, contribuind astfel la a lăsa lumea un pic mai bună. 

Ultimele zile ale evenimentului găsește participanții înapoi în campul central, la Malahide Castle, în apropiere de Dublin, unde vor sărbători împreună cu ceilalți participanți un festival al interculturalității, vor descoperi Dublin și împrejurimile și vor lua parte la activități construite în jurul programelor WOSM (SDG, Dialogue for Peace, Global Citizenship etc) sau în colaborare cu alte organizații partenere. 

În timp ce rolul echipei de management al contingentului este unul critic în faza de planificare și construire a contingentului, înainte de eveniment, responsabilitățile acestora în timpul evenimentului sunt restrânse. Așadar, pe perioada evenimentului, aceștia pot alege să fie participanți (cu condiția să îndeplinească criteriile de vârstă) sau să își asume un nou rol (IST), rămânând în continuare partea din echipa de management al contingentului. Membrii care nu sunt participanți sau IST, vor fi cazați pe toată perioada evenimentului la Castelul Malahide. 

Membrii ai echipei de management al contingentului vor avea oportunitatea de a face excursii de o zi, dar costul acestora nu este inclus în taxa de participare. 

Limite de vârstă:

  • Șef de contingent și CMT: Minimum 21 ani;
  • IST: Minimum 26 ani;
  • Participant: Între 18 și 26 ani (născut/ă între 18 iulie 1995 și 19 iulie 2003).

Taxe de participare:

  • Șef de contingent și CMT: TBD

Taxa de participare acoperă costurile evenimentului din momentul ceremoniei de deschidere (19 iulie 2021) și până la închidere (29 iulie 2021), ceea ce va include: transportul pe teritoriul Irlandei pe parcursul evenimentului, mesele zilnice, cazarea și elementele programului. Totodată, taxa de participare include asigurarea medicală.

Triburile și patrulele vor primi ustensilele necesare pentru gătit, mese, adăposturi pentru mese și echipament de bază pentru prim-ajutor.

Taxa de participare NU include costuri de deplasare, activități pre sau post Moot.

Rolul Echipei de management a contingentului

Profil general: Membrii CMT vor avea nevoie de abilități și experiență dintr-o gamă largă de domenii. Cu toate acestea, încurajăm aplicațiile din partea liderilor ce posedă oricare dintre competențele descrise mai jos, dorind să formăm o echipă cât mai diversă. Condiția obligatorie este ca aplicantul să aibă minimum 18 ani la momentul înscrierii.

Scop: Alături de Șeful de contingent, echipa de management a contingentului va avea responsabilitatea de a livra această experiență internațională tinerilor cercetași cu vârste cuprinse între 18 și 26 ani, care vor alcătui contingentul ONCR la World Scout Moot 2021. 

Numit de către: Șeful de Contingent alături de Comisarul Internațional.

Responsabil în fața: Șefului de contingent și a Comisarului Internațional.

Responsabil pentru: Membrii contingentului, inclusiv IST.

Cum aplici:

Detalii privind rolul și atribuțiile echipei de management a contingentului se regăsesc aici, alături de formularul necesar pentru a aplica pe această poziție.

Etape cheie:

  1. Aplică până la data de 10 februarie 2020. Ai grijă să specifici care sunt competențele și abilitățile care te recomandă pentru acest rol, dar și experiențele similare de care ai avut parte până în prezent;
  2. Verifică-ți e-mailul după această dată, pentru a afla dacă ai fost sau nu selectat. Dacă da, felicitări, urmează interviul alături de Șeful de contingent și Comisarul Internațional;
  3. Începe, alături de Șeful de contingent, promovarea evenimentului în cadrul organizației;
  4. Formați împreună un contingent, obțineți validarea Consiliului Director pentru componența acestuia și participați la World Scout Moot 2021.

Din momentul în care un cercetaș este numit în Echipa de management a contingentului pentru un eveniment internațional, întreaga echipă va avea parte de sprijin constant din partea unui membru al echipei Departamentului Internațional. 

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 10 februarie 2020. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minimum trei ani) și de motivaţia de a participa la eveniment. Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, să fie membri activi în cadrul organizaţiei, să aibă cotizaţia plătită la zi și să fi participat deja la cel puțin un eveniment internațional.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate. În cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.


[APEL ÎNCHIS] International Work Party – Kandersteg International Scout Centre, Elveția

Publicat pe de

Nume proiect: International Work Party
Perioada:  11 aprilie – 19 aprilie 2020
Locația:  Kandersteg International Scout Center, Elveția
Cine poate participa: seniori și lideri (cercetași cu vârsta de peste 18 ani)

Despre eveniment: Între 11 aprilie și 19 aprilie, la KISC, se desfășoară evenimentul anual International Work Party. Evenimentul aduce împreună cercetași majori din diferite țări pentru a contribui la bunul mers al Mini Jamboreei Permanente – acesta fiind visul lordului Baden Powell. Astfel, cercetașii care își doresc să dea o mână de ajutor și să se aventureze în Alpii Elvețieni, vor avea ocazia să lege prietenii internaționale și să trăiască o săptămână cercetășească intensă. Pe parcursul evenimentului se va lucra în echipă în diverse departamente, acestea fiind coordonate de către faimoșii voluntari ai centrului, The Pinkies. Mai multe detalii despre eveniment găsești aici, iar un testimonial aici.

Profilul participanţilor: Seniori sau lideri cu vârsta de peste 18 ani.
Participanţii trebuie să aibă cunoştinţe de limba engleză, deoarece aceasta va fi limba oficiala a evenimentului.

Costuri: Contribuția de participare este 15 franci elvețieni, în care sunt incluse cazarea, mesele și costul activităților planificate de către organizatori. Transportul și activitățile opționale trebuie asigurate de către participant. Contribuției de 15 franci i se adaugă suma de 10 euro* pentru Departamentul Internațional.

*Contribuția de 10 euro către Departamentul Internațional este cerută atunci când se participă la evenimente internaționale care se desfășoară prin intermediul parteneriatelor realizate de către ONCR. Pentru evenimentele menționate echipa lucrează pe parcursul anului să încheie aceste parteneriate sau să construiască relații care să ne aducă diverse beneficii (taxe reduse, deconturi de transport, locuri gratuite sau suplimentarea locurilor alocate pentru ONCR, grupuri de cercetași străini în țară cu care CL să poată colabora). Contribuția colectată se folosește pentru activitatea periodică a departamentului, în special pentru costurile impuse de materialele de protocol, comisioane bancare, întâlniri ale echipei și participarea la evenimente de networking.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până pe 1 februarie 2020. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. De asemenea, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, să fie membru activ în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi in cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfă naţională şi cămaşa bej).

Pentu informaţii suplimentare îi poţi scrie direct Mariei, Ambasador KISC al ONCR, kisc@scout.ro.


[APEL ÎNCHIS] Scouts for Gender Equality 2020

Publicat pe de Oana

Nume proiect Scouts for Gender Equality 2020

Perioada şi Locaţia

Pe parcursul anului 2020 evenimentul va avea 3 activităţi:

  • 26.02.2019 – 01.03.2019 – Porto, Portugalia
  • 10.09.2020 – 13.09.2020 – locaţie în curs de confirmare
  • Octombrie / noiembrie 2020, perioada şi locaţia în curs de confirmare

Cine poate participa

Seniori, lideri şi voluntari adulţi cu vârste cuprinse între 18 şi 30 de ani, de preferabil implicaţi şi la nivel naţional.

Despre eveniment

Proiectul “Scouts for Gender Equality” îşi propune formarea şi suportul tinerilor în domeniul egalității de gen, prin sesiuni de formare locale menite crească nivelul de conştientizare în rândul participanţilor, cu scopul final de a crea 30 de ambasadori ai egalităţii de gen în interiorul Regiunii Scout Europene.

Implementarea va avea loc în perioada februarie – noiembrie 2020, iar participanţii vor fi introduşi în subiecte precum istorie şi expertiză externă sau importanţa egalităţii de gen în cercetăşie.

Obiectivele generale ale proiectului sunt:

  • Formarea unui număr de 30 de ambasadori în subiecte referitoare la egalitatea de gen,
  • Crearea unui set de ghiduri şi a unui pachet de instrumente care să sprijine egalitatea de gen în toate aspectele politicilor din mediul organizaţiilor non-guvernamentale,
  • Formarea de liderilor care să înțeleagă importanța egalităţii de gen şi rolul acesteia în cercetăşie.

Programul este susţinut de către parteneriatul global HeForShe/WOSM şi de către Consiliul Europei. Programul este structurat în 3 activităţi principale, care vor fi susţinute în limba engleză. Pe parcursul anului participanţii vor fi formaţi şi vor fi susţinuţi să dezvolte resurse importante pentru ONG-ul din care provin.

Prima activitate este o “Introducere în egalitatea de gen şi campania HeForShe”. La finalul acestei activităţi participanţii vor fi susţinuţi să realizeze un proiect de egalitate de gen pentru organizația din care provin, proiect care va primi un grant de 250 de euro.

A doua activitate are ca tematică “împărtăşirea de bune practici pentru crearea de ghiduri şi pachete de instrumente pentru a încuraja egalitatea de gen în organizațiile membre ale Regiunii Europene Scout.

A treia activitate este dedicată promovării ghidurilor și a instrumentelor create.

Profilul participantului

Pentru a participa la acest program trebuie:

  • să ai între 18 şi 30 de ani,
  • să fii implicat la nivel naţional într-o echipă sau să ai posibilitatea din poziţia ta să creezi un impact asupra egalităţii de gen în interiorul organizaţiei,
  • să poţi participa la primele două activităţi din proiect,
  • să ai motivaţia necesară pentru a contribui la atingerea obiectivelor de egalitate de gen prin intermediul proiectelor dintre sesiunile de formare.

Costuri

50 EUR/ activitate

Mâncarea, cazarea şi materialele pentru activităţi sunt asigurate în totalitate de către Regiunea Europeană Scout, iar transportul este decontat în limita a 150 EUR pentru fiecare activitate. La această sumă se adaugă taxa de 10 EUR* pentru Departamentul Internațional.

*Contribuția de 10 euro către Departamentul Internațional este cerută atunci când se participă la evenimente internaționale care se desfășoară prin intermediul parteneriatelor realizate de către ONCR. Pentru evenimentele menționate echipa lucrează pe parcursul anului să încheie aceste parteneriate sau să construiască relații care să ne aducă diverse beneficii (taxe reduse, deconturi de transport, locuri gratuite sau suplimentarea locurilor alocate pentru ONCR, grupuri de cercetași străini în țară cu care CL să poată colabora). Contribuția colectată se folosește pentru activitatea periodică a departamentului, în special pentru costurile impuse de materialele de protocol, comisioane bancare, întâlniri ale echipei și participarea la evenimente de networking.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 25/12/2019. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont atât de motivaţia de a participa la eveniment, cât și de vechimea (minim 6 luni), experiența și implicarea activă în cadrul organizației.

Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, să fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.


[APEL ÎNCHIS] Volunteer Translators and Interpreters

Publicat pe de Oana

Nume proiect

Volunteer Translators and Interpreters

Cine poate aplica

Seniori, lideri şi voluntari adulţi care lucrează deja ca traducători / interpreți sau care studiază spre a deveni traducători / interpreți.

Despre oportunitate

Echipa de traducători ai Organizaţiei Mondiale a Mişcării Scout (OMMS / WOSM) se va compune din voluntari care vorbesc fluent şi deţin abilitatea de a traduce şi interpreta una sau mai multe dintre limbile oficiale WOSM (engleză, franceză, spaniolă, arabă, rusă). Lucrând îndeaproape pe regiuni şi interacţionând cu echipa de comunicare al Biroului Mondial, membrii echipei vor facilita traducerea de materiale importante destinate Organizaţiilor Naţionale de Cercetaşi din diferite ţări şi vor contribui cu succes la pregătirea celei de a 42-a Conferințe Mondiale și cel de al 14-lea Forum Mondial al Tinerilor Cercetași.

Profilul participantului

Candidaţii interesaţi trebuie să lucreze deja ca traducători / interpreți sau să studieze spre a deveni traducători / interpreți. Pe lângă aceasta, candidaţii mai trebuie:

  • să poată lucra de la distanţă şi să contribuie ca membru în echipa de translatori sau de interpreți,
  • să faciliteze traduceri sau interpretări în mod constant,
  • să ofere consultanţă şi sfaturi în cele mai bune practici de traducere / interpretare,
  • să contribuie la dezvoltarea și implementarea terminologiei Scout,
  • să ştie să folosească soft-uri pentru traducere precum Smartcat.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până în data de 17/12/2019. În procesul de selecţie se va ţine cont atât de motivaţia de a participa la eveniment, cât și de vechimea (minim 6 luni), experiența și implicarea activă în cadrul organizației.

Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul din partea Consiliului Centrului Local, să fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.


[APEL ÎNCHIS] Icelandic National Jamboree 2020 – Akureyri, Islanda

Publicat pe de Oana

Icelandic National Jamboree 2020 – Akureyri, Islanda

Nume proiect

Icelandic National Jamboree 2020

Perioada

8 -14 iulie 2020

Locația

Hamrar Scout Centre, Akureyri, Islanda

Cine poate participa

Temerari, eXploratori, seniori, lideri.

Copii cu vârsta cuprinsă între 10 și 18 ani, alături de liderii însoțitori ai patrulelor.

Despre eveniment

Având loc în Hamrar Scout Centre, un centru cercetăşesc situat în partea de nord a Islandei, evenimentul îşi propune să dezvolte activităţi pe baza motto-ului “building a better world”, inspirate din Obiectivele de Dezvoltare Durabilă create de către Naţiunile Unite (SDG). Participanţii vor învăţa noi moduri de a lăsa lumea puţin mai bună decât au găsit-o, vor experimenta lucruri noi şi îşi vor face prieteni de peste mări şi țări.

Profilul participantului

Copii cu vârsta cuprinsă între 10 și 18 ani, alături de liderii însoțitori ai patrulelor. Cercetașii de peste 18 ani se pot înscrie ca voluntari în echipa International Service Team (IST). Fiecare participant trebuie să cunoască limba engleză și să fie un membru activ al organizației, cu cotizația plătită la zi.

Costuri

  • Participanți –  55,000 ISK (aproximativ € 400)
  • International Service Team – 40,000 ISK (aproximativ € 290)

Contribuția de participare include cazarea, mesele zilnice, materialele și activitățile. NU include transportul până și de la locul de campare sau costurile oricăror excursii în afara programului. La această sumă se adaugă 10 EUR* pentru Departamentul Internațional.

*Contribuția de 10 euro către Departamentul Internațional este cerută atunci când se participă la evenimente internaționale care se desfășoară prin intermediul parteneriatelor realizate de către ONCR. Pentru evenimentele menționate echipa lucrează pe parcursul anului să încheie aceste parteneriate sau să construiască relații care să ne aducă diverse beneficii (taxe reduse, deconturi de transport, locuri gratuite sau suplimentarea locurilor alocate pentru ONCR, grupuri de cercetași străini în țară cu care CL să poată colabora). Contribuția colectată se folosește pentru activitatea periodică a departamentului, în special pentru costurile impuse de materialele de protocol, comisioane bancare, întâlniri ale echipei și participarea la evenimente de networking.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 15/01/2020. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont atât de motivaţia de a participa la eveniment, cât și de vechimea (minim 6 luni), experiența și implicarea activă în cadrul organizației.

Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, să fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.


[APEL ANULAT] FarbenmEEHr 2020 – Königseggwald, Germania

Publicat pe de Oana

Nume proiect FarbenmEEHr 2020

Perioada 3 – 13 august 2020

Locația Königseggwald, Baden-Württemberg, Germania

Cine poate participa copii și tineri cu vârsta cuprinsă între 7 și 21 de ani, alături de liderii însoțitori ai patrulelor

Despre Eveniment

Organizat de Ringen deutscher Pfadfinderinnen- und Pfadfinderverbände Baden-Württemberg e.V. (rdp), FarbenmEEHr 2020 este un punct de întâlnire al unor culturi, idei și experiențe diferite. Ideea campului este să contribuim cu toții într-un fel anume, cu toții să luăm cu noi acasă ceva și cu toții să dăm mai departe câte ceva. Evenimentul este un microcosmos variat, colorat și uriaș, cu mai mult de 6000 de participanți din regiunea Baden-Württemberg și restul lumii!

De ce FarbenmEEHr?

Mai multă culoare (Farben mehr) înseamnă

  • Cercetășia este mai mult decât stereotipurile des întâlnite
  • Cercetășia în Baden-Württemberg presupune mai mult decât o singură organizație Sunt mai multe organizații cu diferite scopuri
  • În zona de campare, va fi foarte multă culoare dată de diferitele uniforme cercetășești (eșarfe și cămăși)

Marea de culoarea (Farbenmeer) înseamnă

  • Marea subliniază atenția pe care o oferă Cercetășia asupra mării/oceanului și mediului înconjurător în general

Multitudinea de cercetași care vor participa la camp

Profilul participantului

Fiecare patrulă înscrisă va fi înfrățită cu o patrulă de cercetași germani.

Cercetașii de peste 18 ani se pot înscrie ca voluntari în echipa International Service Team (IST).

Fiecare participant trebuie să cunoască limba engleză și să fie un membru activ al organizației, cu cotizația plătită la zi.

Costuri

Participanți și lideri –  € 240 

International Service Team –  € 100

Contribuția de participare include cazarea, mesele zilnice, materialele și activitățile. NU include transportul până și de la locul de campare sau costurile oricăror excursii în afara programului. La această sumă se adaugă 10 EUR* pentru Departamentul Internațional.

*Contribuția de 10 euro către Departamentul Internațional este cerută atunci când se participă la evenimente internaționale care se desfășoară prin intermediul parteneriatelor realizate de către ONCR. Pentru evenimentele menționate echipa lucrează pe parcursul anului să încheie aceste parteneriate sau să construiască relații care să ne aducă diverse beneficii (taxe reduse, deconturi de transport, locuri gratuite sau suplimentarea locurilor alocate pentru ONCR, grupuri de cercetași străini în țară cu care CL să poată colabora). Contribuția colectată se folosește pentru activitatea periodică a departamentului, în special pentru costurile impuse de materialele de protocol, comisioane bancare, întâlniri ale echipei și participarea la evenimente de networking.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 10 aprilie 2020. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont atât de motivaţia de a participa la eveniment, cât și de vechimea (minimum 6 luni), experiența și implicarea activă în cadrul organizației.

Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, să fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro


[APEL ÎNCHIS] My Europe, My Say! – Bruxelles, Belgia

Publicat pe de Oana

Nume proiect My Europe, My Say! Conferința finală

Perioada 4 decembrie 2019

Locația Bruxelles, Belgia

Cine poate participa seniori, membri ai organizației interesați de domeniul politicilor de tineret sau funcționarea instituțiilor europene

Despre eveniment

Evenimentul constă într-o conferință ce va avea loc în Parlamentul European, găzduită de Niklas Nienass, membru al Parlamentului European.

Conferința face parte din Lifelong Learning Week 2019, fiind organizată de Platforma Lifelong Learning și se va concentra pe Deprinderea Democrației, a Valorilor și a Participării.

Obiectivele evenimentului

  • Discutarea rezultatelor alegerilor europene și importanța participării continue a tinerilor în procesele europene
  • Colaborarea cu persoane-cheie în luarea de decizii și parteneri ai societății civile din Regiunea Cercetășească Europeană. Creșterea vizibilității rolului Cercetășiei în dezvoltarea cetățenilor activi și responsabili
  • Evaluarea proiectului My Europe, My Say! și identificarea rezultatelor procesului de învățare pentru alte proiecte asemănătoare viitoare
  • Prezentarea activităților și evenimentelor din cadrul proiectului My Europe, My Say!
  • Prezentarea Evenimentului Tinerii Europeni 2020 (European Youth Event 2020), organizat de Parlamentul European

Evenimentul permite participarea a 2 participanți/organizație.

Profilul participantului

Regiunea Europeană încurajează participarea la Conferința Finală a oricărui voluntar în cercetășie, senior sau membru al organizației interesat de domeniul politicilor de tineret sau funcționarea instituțiilor europene.

Limba folosită în timpul evenimentului este engleza, astfel se cere cel puțin un nivel mediu al cunoștințelor de înțelegere și utilizare.

Costuri

Taxa de participare la Conferința Finală este 50 EUR / persoană

La această sumă se adaugă 10 EUR* pentru Departamentul Internațional.

*Contribuția de 10 euro către Departamentul Internațional este cerută atunci când se participă la evenimente internaționale care se desfășoară prin intermediul parteneriatelor realizate de către ONCR. Pentru evenimentele menționate echipa lucrează pe parcursul anului să încheie aceste parteneriate sau să construiască relații care să ne aducă diverse beneficii (taxe reduse, deconturi de transport, locuri gratuite sau suplimentarea locurilor alocate pentru ONCR, grupuri de cercetași străini în țară cu care CL să poată colabora). Contribuția colectată se folosește pentru activitatea periodică a departamentului, în special pentru costurile impuse de materialele de protocol, comisioane bancare, întâlniri ale echipei și participarea la evenimente de networking.

Regiunea Europeană va rambursa 80% din costurile reale ale transportului plătite pentru a ajunge la eveniment, numai după depunerea documentelor relevante. Asemenea normelor impuse de Erasmus+, sunt preferate opțiunile economice de călătorie și niciun bilet la clasa I nu va fi rambursat.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 17 noiembrie 2019. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont atât de motivaţia de a participa la eveniment, cât și de vechimea, experiența și implicarea activă în cadrul organizației.

Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, să fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro


[APEL ÎNCHIS] Apel Șef Contingent: European Jamboree 2020, 27 iulie – 6 august 2020, Gdansk, Polonia [DDL: 27 octombrie 2019]

Publicat pe de Oana

Nume proiect: European Jamboree 2020

Perioada: 27 iulie – 6 august 2020

Locația: Gdansk, Polonia

Cine poate participa: Lideri (cu vârsta minimă de 21 ani)

Profilul, responsabilitățile și rolul Șefului de contingent se regăsesc în josul paginii, la secțiunea Rolul Șefului de contingent.

Despre eveniment: Evenimentul adună tinerii din toată Europa pentru a celebra Valorile Cercetășiei, pentru a se întâlni și pentru a învăța unii de la alții. Sub motto-ul ”ACT”, se consideră că fiecare cercetaș deține potențialul de a deveni un pol al schimbării în societate.

Jamboreea își propune ca prin interACTiune, cercetașii din diferite culturi și țări să se aventureze în activități, să participe la workshopuri și inițieze discuții care să le deschidă perspectiva asupra lumii, identificând metodele prin care pot ajuta comunitatea și abilitățile necesare pentru a realiza acest lucru.

Rolul Șefului de contingent

Profil general: Trebuie să aibă vârsta minimă de 21 de ani și să fi participat în proiecte internaționale. Limba de lucru a evenimentului va fi engleza, astfel că Șeful de contingent trebuie să o cunoască la nivel mediu sau avansat.

Scop: Șeful de contingent va avea responsabilitatea de a livra această experiență internațională tinerilor cercetași cu vârste cuprinse între 13 și 18 ani, care vor alcătui contingentul ONCR la Jamboreea Europeană 2020.

Numit de către: Comisarul Internațional, în urma unei Decizii de Consiliu Director.

Responsabil în fața: Comisarului Internațional și a Directorului Executiv.

Responsabil pentru: Echipa de Management a Contingentului (CMT) și membrii contingentului, inclusiv IST.

Cum aplici:

Detalii privind rolul și atribuțiile Șefului de Contingent se regăsesc aici, alături de formularul necesar pentru a aplica pe această poziție.

Etape cheie:

  1. Aplică până la data de 27 octombrie 2019. Ai grijă să specifici care sunt competențele și abilitățile care te recomandă pentru acest rol, dar și experiențele similare de care ai avut parte până în prezent;
  2. Verifică-ți e-mailul după această dată, pentru a afla dacă ai fost sau nu selectat. Dacă da, felicitări, urmează interviul alături de Comisarul Internațional și membrii echipei Departamentului Internațional;
  3. Cunoaște Echipa de Management a Contingentului și recrutează membri adiționali pentru a lucra și promovarea alături de aceștia evenimentul în cadrul organizației;
  4. Finalizează componența contingentului, obține validarea Consiliului Director pentru aceasta și participă la Jamboreea Europeană 2020.

Din momentul în care un cercetaș este numit Șef de contingent pentru un eveniment internațional, va avea parte de sprijin constant din partea unui membru al echipei Departamentului Internațional. Împreună cu acesta/aceasta, Șeful de contingent va construi și propune un buget și un plan de acțiune, care vor fi validate de către Comisarul Internațional și Directorul Executiv.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 27 octombrie 2019. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minimum trei ani), de motivaţia de a participa la eveniment și de criteriile de selecție a voluntarilor adoptate de către Consiliul Director. Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate. În cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.


[APEL ÎNCHIS] JOTA JOTI 2019, 18-20 octombrie 2019

Publicat pe de Oana

Nume proiect: JOTA-JOTI 2019

Perioada: 18-20 octombrie 2019

Locația:

Cine poate participa:  orice membru ONCR

Despre eveniment:

JOTA-JOTI este cel mai mare  eveniment digital care are loc online și prin radio. Acest eveniment educațional aduce împreună mai mult de 2.5 milioane de cercetași în fiecare an în luna octombrie pentru un weekend întreg de cercetășie. Tinerii pot învăța despre tehnologie și comunicare, conectându-se cu alți cercetași din peste 170 de țări.

JOTA-JOTI este despre aptitudinile secolului 21 pe care le poți învăța la cercetași și despre valoarea cetățeniei mondiale. Evenimentul este deschis oricărui cercetaș din lume, oferindu-le posibilitatea tinerilor să creeze legături și să comunice unii cu ceilalți folosind Internetul și comunicarea radio. JOTA-JOTI oferă activități educaționale care ajută la formarea spiritului de echipă, o nouă perspectivă asupra culturilor lumii și noi abilități pentru viitor.

CUM PARTICIP?

Cel mai bun mod de a participa este de a găsi un grup de cercetași care participă la JOTA-JOTI.

  1. Contactează cercetașii din centrul local pentru a afla dacă vor să participe la evenimentul de anul acesta.
  2. Înregistrează-te pe site-ul JOTA-JOTI (este necesar un cont scout.ro).
  3. Loghează-te și verifică programul JOTA-JOTI pentru a te înregistra în cadrul evenimentului.
  4. Dacă alăturarea la un grup nu este posibilă, poți utiliza ScoutLink în mod individual pentru a afla mai multe despre dimensiunea internațională a cercetășiei.

Materiale de promovare sunt acum disponibile pe pagina oficială a evenimentului, iar pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.