[APEL ÎNCHIS] Network Meeting for Guide and Scout External Representatives: Study Session 2016, Budapesta – Ungaria, 7-10 noiembrie 2016 [DL 23 septembrie 2016]

Publicat pe de scout.ro

Nume proiect: Network Meeting for Guide and Scout External Representatives: Study Session 2016
Perioada: 7-10 noiembrie 2016
Locatia: Budapesta, Ungaria
Cine poate participa : seniori şi lideri, persoane care reprezintă ONCR în plan extern

Despre proiect:

The Network Meeting este un eveniment anual, organizat de către Regiunile Europene WAGGGS și WOSM, aducând împreună cercetași și ghide ce își reprezintă organizațiile în diverse platforme externe, aici fiind incluse și Consiliile Naționale de Tineret.

duvScopul acestei întâlniri este de a maximiza impactul membrilor noștri în societate. În acest fel, Network Meeting își propune să le ofere participanților sprijinul de care au nevoie în domeniul Relațiilor Externe.

Participanții sunt așteptați la Youth Centre din cadrul Consiliului Europei din Budapesta, luni, 7 noiembrie 2016 și vor desfășura activități până joi, 10 noiembrie 2016, după-amiaza. Organizatorii preferă ca aceștia să ajungă duminică, 6 noiembrie și să plece vineri, 11 noiembrie.

Profilul participanţilor: Participanții trebuie să fie membri ai forumurilor sau consiliilor externe, prin intermediul cărora să reprezinte ONCR. Ei trebuie să cunoască bine limba engleză, aceasta fiind limba de lucru a evenimentului.

Costuri: Taxa de participare pentru eveniment este de 50 euro. Ea include 4 nopți de cazare și mese, alături de costurile celor 4 zile de activități. Acestei taxe i se adaugă suma de 10 euro, reprezentând contribuţia către Departamentul Internațional. Costurile de transport vor fi rambursate direct participanților de către Consiliul Europei, în momentul sosirii.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până pe 23 septembrie 2016. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea şi implicarea în organizaţie, și de motivaţia de a participa la eveniment. Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.

 


[APEL ÎNCHIS] InFormal Quality assessment, Hradec Kralove -Cehia, 4-12 Decembrie 2016. (DL: 1 Octombire 2016)

Publicat pe de scout.ro

Nume proiect:  “InFormal – Quality assessment”
Perioada: 4-12 Decembrie, 2016
Locația:  Hradec  Kralove, Cehia
Cine poate participa: seniori, lideri

Despre eveniment:  Acest curs vine în continuarea celui din Rostov, de data aceasta cu obiective mai precise ce se adresează lucrătorilor de tineret, formatorilor  și educatorilor  interesați de dezvoltarea abilităților profesionale atât în cadrul formal cât şi cel non-formal, de a încorpora principiile educației non-formale şi metodologia sa , în scopul de a crea un mediu prietenos și sigur pentru abilitarea tinerilor și creșterea participării tinerilor la nivel local.

Cursul are stabilite 3 obiective strategice:

1.Evaluarea dezvoltării personale și profesionale
2.Evaluarea stilului de formare personală și de exprimare personală
3.Dezvoltarea planului personal de învățare

Profilul participanţilor: Cursul se adresează educatorilor din mediul formal cât şi cel non-formal (traineri, formatori, profesori) , lucrătorilor de tineret, interesaţi sau implicaţi în dezvoltarea unui plan de lucru cu privire la aceste domeniu, cu angajamentul că vor trece prin întregul proces de învăţare. Un criteriu de selecție important  este experiența în domeniul educației și o motivație ridicată pentru a explora subiectele propuse.

informal

Costuri:  Taxa de participare este de 50 de euro și include cazarea și mesele. De asemena, organizatorii vor rambursa până în 275 de euro din costurile de transport, la finalul evenimentului.  Acestei taxe i se adaugă suma de 10 euro, reprezentând contribuţia către Departamentul Internațional.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până pe 01 octombrie 2016. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.

 


Europe-Asia Partnership meeting

Publicat pe de scout.ro

14269635_973033729509007_828797322_nUltimii pasageri urcă în avionul Atena-Tibilisi, printre ei avansează pe coridor doi băieți cu eșasfe la gât. Entuziasmul e instantaneu, familia se reunește încet dar sigur; marea familie internațională a cercetașilor.

Luăm contact la aterizare, sunt din Serbia. Curând ni se alătură și doi reprezentanți polonezi și suntem recuperați de la aeroport în scurt timp de către gazdele noastre, cercetașii georgieni.

În prima dimineață toată lumea își poartă uniformele. Întâlnirea de parteneriat Europa-Asia e colorată pestriț în cămăși bej, roșii, albastre, verzi și eșarfe în toată gama, de la multi-color la movul simplu al eșarfelor WOSM. Câțiva se îmbrățișează călduros în timp ce alții se cunosc pentru prima dată.
De fapt și  ziua a doua a început tot la ținută oficială, de data asta afișată pentru a asista la semnarea înțelegerii de colaborare între organizațiile de cercetași din regiunile Europa și Asia. În fine, semnarea unui astfel de document ar fi putut constitui în sine un motiv pentru o reuniune internațională dar evenimentul a aspirat către mai mult de atât.

14215623_973035119508868_1838622936_oPe de o parte și-a propus dezbaterea noului model de leadership WOSM (*), a componentelor sale și a felului în care acestea pot fi puse în practică iar la final s-au discutat metode de evaluare a abilităților aferente unui lider(**). Pe de alt parte s-a adus în discuție tema parteneriatelor internaționale. Sub îndrumarea atentă a facilitatorilor de la ateliere, în ultima zi s-au resimțit chiar planuri ambițioase și s-au discutat oportunitățile de finanțare pentru toate ideile aduse pe masă (***).

Per total, s-a creat cadrul necesar pentru ca organizațiile naționale ale fiecărei țări prezente să poată identifica noi oportunități, să-și întărească parteneriatele deja existente și să inițieze unele noi. Dar mai mult de atât, s-au creat legături între oameni. Chiar dacă întâlnirea a fost de numai patru zile, s-a creat o sinergie care s-a simțit în cursul activităților și cu puțin noroc se va resimți și pe viitor, pentru cât mai multe persoane, prin evenimente și parteneriate sădite la această întâlnire.

14256324_973033756175671_1076511873_n


APEL ÎNCHIS: 15th World Scout Moot, Iceland, 25 iulie – 2 august 2017 (DL: 10 decembrie 2016)

Publicat pe de

logo_300px

Nume proiect: 15th World Scout Moot
Perioada: 25 iulie – 2 august 2017

Locatia: Reykjavík, Islandei
Cine poate participa : Seniori şi lideri

 

Despre proiect:
Se apropie o nouă oportunitate de a trăi dimensiunea internaţională  a mişcării cercetăşeşti alături de cercetaşi din peste 80 de ţari! Evenimentul este dedicat seniorilor şi liderilor cu vârsta cuprinsă între 18 şi 25 de ani, mai exact cei născuţi între 2 august 1991 şi 25 iulie 1999 . Cei născuţi înainte de 1 august 1991 se pot alatura echipei de staff, International Service Team (IST) sau echipei de coordonare a coningentului (CMT).

Programul este unul variat, ceremonia de deschidere va avea loc în dimineaţa zilei de 25 iulie chiar în capitala Islandei- Reykjavík, după care vor urma 4 zile de aventură în 10 campuri de pe coasta de sud a Islandei.  Ultima parte a evenimentului se va desfăşura în Úlfljótsvatn Scout Centre începând cu 29 iulie. Programul va cuprinde workshop-uri, provocări, activităţi în aer liber, foc de tabără, discuţii şi diverse activităţi culturale ce au ca scop apropierea participanţilor. Ceremonia de închidere va avea loc în după-amiaza zilei de 02 august.

moot

Costuri:  taxa de participare este de 650 USD (500 USD taxa de camp – include programul, transportul între cele 3 părţi ale campului, mâncarea, badge-ul evenimentului şi alte elemente de identitate, 150 USD taxa de contingent- include materialele de contingent, costurile de transferurilor bancare, înalnire de contingent şi contribuţia pentru Departamentul Internaţional al ONCR (10 euro)). Transportul până la Reykjavík va fi asigurat de fiecare participant.*

Taxa de participare se plăteşte în două tranşe: 10% în momentul finalizării înscrierilor oficiale şi diferenţa se plăteşte pâna la 1 aprilie 2017. În cazul în care un participant se retrage taxa nu mai poate fi recuperată. Pentru înscrierile realizate după 31 decembrie 2016 taxa de participare creşte cu 5%.

Taxa de participare este aceeaşi pentru participanţi, IST, CMT sau Şef de contingent. Pentru a reduce costurile au fost depuse mai multe proiecte prin intermediul Erasmus+.  În cazul în care aceste proiecte se vor materializa, costul transportului va fi acoperit, iar taxa de participare se va reduce cu 100 USD.

Așteptăm cu mare drag aplicaţiile voastre la link-ul de aici! Termenul limita pentru înscrieri este 10 decembrie 2016. 

Totodată, persoanele selectate au nevoie de acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, trebuie să fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă experienţă de participare în cadrul evenimentelor naţionale ale ONCR.

Între timp puteţi consulta ulimele ştiri legate de eveniment aici sau pe pagina de facebook a evenimentului.

Menţionăm faptul că numarul de persoane implicate ca IST nu poate depăşi numarul de participanţi seniori. De asemnea, pentru o mai buna gestionare a contingentului  ne propunem formarea unei echipe de coordonare a grupului, cei interesaţi să se implice în această echipă sunt rugaţi să ne contacteze pe adresa international@scout.ro pana pe data de 1 octombrie 2016. 

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.

Conditiile de intrare in Islanda: http://mae.ro/node/3709
*Costurile pot suferi modificari, iar acestea vor fi anuntate participantilor.


Cine, unde, când, de ce, ce, cum? – Roverway 2016

Publicat pe de scout.ro

#noilaroverway
Cine, unde, când, de ce, ce, cum?

Un grup de 15 tineri cercetaşi din România au participat în luna august la “Roverway”, un eveniment european găzduit de cercetaşii francezi, care a adunat peste 4000 de participanţi din 54 de tări ale lumii. În cadrul acestui eveniment participanţii, împărţiţi în grupuri de 50 de persoane şi răsfiraţi pe tot teritoriul Franţei, au avut 6 zile la dispoziţie să realizeze un proiect care putea avea una din următoarele teme: Mediu, Solidaritate, Pace şi Cultură. Românii noştri au făcut parte din trei grupuri şi au realizat împreună cu cercetaşi din alte ţări câte un proiect pe temele: solidaritate – “Green Action Is Now”, mediu – “Sea Route” şi pace – “European Route”.

IMG_3237În cadrul proiectului “Green Action Is Now” 47 de cercetaşi din 7 tări au colaborat pentru amenajarea unui spaţiu de primire şi un spaţiu verde într-un centru de refugiaţi din Paris. Aceştia au petrecut timp împreună pentru a se cunoaşte şi apoi au trecut la treabă, împreună cu reprezentaţi din partea organizaţiilor “Emaus” şi “Verges Urbane”. La faţa locului, cercetaşii au reuşit mai mult decât realizarea unor obiecte de mobilier şi plantarea unor flori. Au reuşit să interacţioneze activ cu locuitorii acelui centru prin muncă şi prin joc, au aflat povestea lor şi de ce şi-au părăsit ţările Afganistan, Sudan sau Eritreea.

Aproape de Bordeaux, pe malul mării, la gura estuarului Gironde, alt grup de români a luat parte la “Sea Route”, proiect  menit să crească cunoştinţele participanţilor legate de ecosistemul marin, dar şi despre comunităţile umane dezvoltate în simbioză cu marea. Proiectul a avut o componentă de explorare terestră împreună cu un ghid care le-a oferit cercetaşilor înformaţiile legate de flora şi fauna zonei şi modul tradiţional în care omul interacţionează cu natura. În partea a doua a proiectului cei de acolo au avut şansa să mânuiască singuri o velieră. Au învăţat noduri specifice, tehnicile de ridicare a velelor şi cum să mânuiască cârma.

13935130_1671973466457901_1923967103677101954_nRuta Europeană a însemnat pentru alţi 5 cercetaşi români o oportunitate unică de a aprofunda valorile europene chiar acolo unde acestea sunt create: la Parlamentul European. Cei 5, împreună cu alţi 28 de tineri, au dezbătut probleme actuale cum ar fi: egalitatea între sexe, apartenenţa europeană, solidaritatea interetnică şi altele. În final proiectul a pus accent pe perpetuarea concluziilor la care aceştia au ajuns, astfel în echipe de 3 au pregătit câte o activitatea de 2 ore la care toţi ceilalţi 4000 de participanţi ai evenimentului au putut ulterior să ia parte.


La finalul proiectului cu toţii s-au întâlnit într-o atmosferă festivă la Jambville, un centru cercetăşesc francez aflat pe domeniul unui “chateau” medieval. Aici timp de 4 zile tinerii au realizat schimburi de bune practici şi au participat la alte 400 de activităţi menite să îi dezvolte personal.

În urma acestui eveniment toţi cei 15 participanţi români au învăţat să spargă barierele culturale, să lucreze cu oameni care nu vorbesc aceeiaşi limbă sau pur şi simplu fac lucrurile altfel, au înţeles mai bine ce înseamnă solidaritatea, pacea şi cum se protejează un ecosistem în mod sustenabil, toate pentru a contribui la îndeplinirea misiunii cercetăşiei, mai exact la a face o lume mai bună.

rw2
Articol realizat de Alex But.


[APEL ÎNCHIS] The Academy, Larnaca – Cipru, 1 – 6 noiembrie 2016 [DL: 29 septembrie 2016]

Publicat pe de scout.ro

Nume proiect: The Academy
Perioada: 1 – 6 noiembrie 2016
Locaţia: Larnaca, Cipru – Palm Beach Hotel
Cine poate participa: seniori, lideri şi voluntari adulţi

the academyDespre proiect: “The Academy” este un eveniment destinat cercetaşilor şi ghidelor implicaţi în structurile naţionale ale organizaţiilor membre WAGGS sau WOSM. Evenimentul oferă participanţilor un training de calitate dar şi oportunitatea de a discuta pe baza priorităţilor stabilite de către WAGGS şi WOSM.

Programul acoperă trei domenii: strategie şi management, programe şi formare,  comunicare. Pe parcursul evenimentului, participanţii pot alege dintr-o varietate de sesiuni, reuşind astfel să îşi compună propriul plan de lucru, în concordanţă cu poziţia deţinută în organizaţie sau nevoile particulare.

Costuri: Taxa de participare este de 250 euro și acoperă cazarea, mesele și costurile pentru activități. De asemenea, se deconteaza 60% din costul de transport.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până pe 29 septembrie 2016. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea şi implicarea în organizaţie, și de motivaţia de a participa la eveniment. Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, poţi intra pe site-ul evenimentului sau ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.

 


[APEL ÎNCHIS] Spring 2017 Short Term Staff – Kandersteg International Scout Center [DL 25 septembrie 2016]

Publicat pe de scout.ro

Nume proiect: Short Term Staff at Kandersteg International Scout Center
Perioada: 5 Martie – 2 Iunie 2017
Locația: Kandersteg International Scout Center, Elveția
Cine poate participa: seniori şi lideri

Despre eveniment: La fiecare 3 luni, la Centrul Internațional Scout din Kandersteg sosește un nou group de cercetași entuziaști care devin o familie și lucrează împreună pentru a duce visul lui B.P. mai departe. Ai oportunitatea de a deveni “Pinkie” și a vedea Alpii revenind la viață după lunga iarnă, devenind “Spring 2017 Short Term Staff”. Între 5 martie 2017 și 2 iunie 2017 vei avea oportunitatetea de a trăi non-stop intr-o atmosferă internațională, de a cunoaște oameni noi și a fi o parte importantă în pregătirea centrului pentru cea mai aglomerată perioadă, vara…totul în inima Alpiilor, la mini-jamboreea permanentă.

kiscProfilul participanţilor: Pentru a devein staff este necesar să fii membru ONCR cu cotizația plătită la zi, să ai 18 ani împliniți, să cunoști limba engleză și să poți motiva ce abilități sau competențe te vor face să fii remarcat la Kandersteg..
Foarte important, participanții trebuie să aibă disponibilitatea de a fi prezenți de la începutul și până la finalul stagiului.

Costuri: Participantul va suporta atât costul transportului, cât și al cheltuielilor personale de pe întreaga durată a șederii sale. Cazarea, mesele și orice alte necesități sunt asigurate de către organizatori.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până pe  25 septembrie 2016. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la acest stagiu de voluntariat. De asemenea, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentu informaţii suplimentare poţi consulta site-ul KISC sau ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.

 


Experienta mea la European Youth Event

Publicat pe de scout.ro

Sub deviza „Impreuna putem produce o schimbare” Parlamentul European si-a deschis usile pentru 5000 de participanti de pe intregul continent, iar  cercetașii au raspuns prezent!

La inceput cand am aflat de EYE, eram putin nesigura daca sa particip sau nu. Dar, dupa ce m-am gandit mai bine, am decis sa completez formularul de inscriere, deoarece nu aveam nimic de pierdut. Am vazut acest eveniment ca pe o oportunitate, dar si ca pe o provocare, ca pe o portita de scapare din obisnuitul tipar. Am fost uimita sa vad ca gradul de selectivitate a fost destul de ridicat si ca eu am fost una din persoanele care au fost acceptate sa participle la eveniment. De atunci am avut ca obiectiv sa duc la bun sfarsit aceasta provocare.

In cadrul evenimentului am participat la cateva ateliere si anume “Learning by doing”(un joc despre participarea si integrarea in societate a personelor), ‘Bulling, not in my classroom” (activitate/discutie despre discriminarea personelor cu diferite orientari sexuale si gasirea de solutii pentru acesta problema) si inca unul legat de sanatatea mintala (un discurs al unor specialist in materie printre care si un membru al parlamentului si un membru al unei asociatii de tineret de medici care a explicat in mare acesta problema cu care se confrunta din ce in ce mai multe persoane). De asemenea, impreuna cu alti cercetasi straini, am ajutat la desfasurea unui atelier mai micut ce a avut loc in hub-ul nostru War and Peace, in care am facut niste joculete de cultura generala si despre Uniunea Europeana.

Legat de atelierele la care am participat, am dorit sa merg la acestea deoarece , din punctul meu de vedere, am considerat ca sunt si se vor face niste activitati din care voi invata lucruri noi, ceea ce s-a si intamplat. Am invatat lucruri despre organizatii de tineret din lume, despre cercetasii din alte tari si bineinteles despre Uniunea Europeana.

Eu cred ca m-a ajutat sa ma deschid putin, sa imi imbunatatesc abilitatile sociale, sa cunosc si sa vorbesc cu persoane noi, o experienta prin care am inceput sa vad lucrurile si dintr-o alta perspectiva.

In final, sunt de parere ca toata lumea ar trebui sa incerce sa participe la orice fel de eveniment, mai ales cele internationale, deoarece le deschid porti catre noi culturi si se pot intampla lucruri la care nici macar sa nu te-ai fi asteptat. Chiar daca un eveniment de genul poate parea ca un pas mai mare, la final o sa te bucuri ca ai putut participa pentru ca ai ramas cu prieteni, amintiri si experienta.

DSC_0075


[APEL ÎNCHIS] World Scout Seminar on Messengers of Peace, Budapesta – Ungaria, 12-16 octombrie 2016 [10 septembrie 2016]

Publicat pe de scout.ro

Nume proiect: World Scout Seminar on Messengers of Peace (MoP)
Perioada: 12-16 octombrie 2016
Locația: Budapesta, Ungaria
Cine poate participa: seniori şi lideri

Despre eveniment: Evenimentul își propune să aducă împreună lideri din Europa pentru a prezenta și dezbate pe baza programulelor Messengers of Peace și Dialogue for Peace, de a încuraja organizațiile naționale să se alăture acestui network global. De asemenea, proiectul oferă posibilitatea de a începe un training ca facilitator pentru Dialogue for Peace.

Totodată, prin intermediul evenimentului, participanții vor obține informații relevante despre relația dintre MoP, Dialogue for Peace, World Programmes și Better World Framework, înțelegând, astfel, elementele cheie ale Global Network of Service. Aceste informații vor fi apoi diseminate la nivel național de către fiecare participant.

În final, se dorește identificarea strategiilor prin care aceste programe pot fi promovate de către fiecare organizație și cum pot fi apoi implementate în programele lor de tineret.

Profilul participanţilor: Participanții trebuie să fie lideri în cadrul ONCR, să cunoască limba engleză și să manifeste un interes pentru temele vizate de către eveniment.

Costuri: Taxa de participare pentru eveniment este de 135 euro și include cazarea la European Youth Center din Budapesta, alături de mese (din data de 11 seara până pe 16 seara) și costurile pentru activități. Taxă la care se adaugă o contribuţie de 10 euro pentru Departamentul Internațional.
Cazarea se va face în camere duble.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până pe 10 septembrie 2016. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea şi implicarea în organizaţie, și de motivaţia de a participa la eveniment. Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.

 


[APEL ÎNCHIS] Fundraisers’ Network Meeting, Paris – Franța, 25-27 noiembrie 2016 [DL: 15 septembrie 2016]

Publicat pe de scout.ro

Nume proiect: Fundraisers’ Network Meeting
Perioada: 25-27 noiembrie 2016
Locația: Paris, Franța
Cine poate participa: membri ai echipelor naționale care lucrează în domeniul fundraisingului și pe strategii financiare

Despre eveniment: Această întâlnire oferă organizațiilor naționale ocazia să facă schimb de bune practici, să împărtășească provocări și să vină în întâmpinarea nevoilor ce țin de domeniul fundraisingului. Astfel, obiectivele evenimentului sunt schimbul de bune practici, discutarea pe baza unei strategii de strângeri de fonduri și cum poate fi implementată, înțelegerea perspectivei sponsorului și a procesului de finanțare, împărtășirea experienței în domeniul colaborării cu sectorul privat.

Profilul participanţilor: Participanții trebuie să fie voluntari sau membri ai echipelor naționale care se ocupă cu strategiile financiare și  de strângeri de fonduri. Limba de lucru este engleza, iar participanții trebuie să o cunoască.

Costuri: Taxa de participare este de 230 euro și include cazarea la FIAP hostel, Paris (http://www.fiap.paris/), în camere duble. Aceasta acoperă costurile de cazare și activități şi i se adaugă suma de 10 euro, contribuţie pentru Departamentul Internațional.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până pe 15 septembrie 2016. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie, implicarea ca voluntar la nivel naţional și de motivaţia de a participa la eveniment. Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.