[APEL ÎNCHIS] Autumn 2018 Short Term Staff – Kandersteg International Scout Center; [DL: 23 martie 2018]

Nume proiect: Short Term Staff at Kandersteg International Scout Center

Perioada: 9 septembrie 2018 – 7 decembrie 2018

Locația: Kandersteg International Scout Center, Elveția

Cine poate participa: seniori și lideri

 

Despre eveniment: Kandersteg International Scout Center din Elveția a deschis aplicațiile pentru sezonul de toamnă, Autumn 2018. Dacă vrei o nouă provocare care îți va oferi oportunitatea de a trăi timp de 3 luni în inima Alpilor, înconjurat de cercetași din toată lumea și de a petrece  într-un cadru feeric, aceasta e oportunitatea pentru tine!

Profilul participanţilor: Pentru a deveni staff este necesar să fii membru ONCR cu cotizația plătită la zi, să ai 18 ani împliniți, să cunoști limba engleză și să poți motiva ce abilități sau competențe te vor face să fii remarcat la Kandersteg. Foarte important: participanții trebuie să aibă disponibilitatea de a fi prezenți de la începutul și până la finalul stagiului.

Costuri: Participantul va suporta atât costul transportului, cât și al cheltuielilor personale de pe întreaga durată a șederii sale, căreia i se adaugă suma de 10 euro pentru Departamentul Internațional. Cazarea, mesele și orice alte necesități sunt asigurate de către organizatori.

Dacă eşti interesat(ă) de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până pe 23 martie 2018. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. De asemenea, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentu informaţii suplimentare poţi consulta site-ul KISC sau ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.


[APEL ÎNCHIS] International Work Party, 14-22 aprilie 2018, Kandersteg International Scout Centre, Elveția [DL 27 februarie 2018]

Nume proiect: International Work Party
Perioada: 14 aprilie – 22 aprilie 2018
Locația:  Kandersteg International Scout Center, Elveția
Cine poate participa: seniori și lideri (cercetași cu vârsta de peste 18 ani)

Despre eveniment: Între 14 aprilie și 22 aprilie, la KISC, se desfășoară anual International Work Party. Evenimentul aduce împreună cercetași majori din diferite țări pentru a contribui la bunul mers al Mini Jamboreei Permanente – acesta fiind visul lordului Baden Powell. Astfel, cercetașii care își doresc să dea o mână de ajutor și să se aventureze în Alpii Elvețieni, vor avea ocazia să lege prietenii internaționale și să trăiască o săptămână cercetășească intensă. Pe parcursul evenimentului se va lucra în echipă în diverse departamente, aceastea fiind coordonate de către faimoșii voluntari ai centrului, The Pinkies. Mai multe detalii despre eveniment găsești aici.

Profilul participanţilor: Seniori sau lideri cu vârsta de peste 18 ani.
Participanţii trebuie să aibă cunoştinţe de limba engleză, deoarece aceasta va fi limba oficiala a evenimentului.

Costuri: Taxa de participare este 15 euro, în care sunt incluse cazarea, mesele și costul activităților planificate de către organizatori. Transportul și activitățile opționale trebuie asigurate de către participant.

©KISC

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până pe 26 februarie 2018. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. De asemenea, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, să fie membru activ în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi in cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfă naţională şi cămaşa bej).

Pentu informaţii suplimentare ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.


[APEL ÎNCHIS] CEJ 2018, 28 iulie-4 august 2018, Szalki-Sziget, Ungaria. DL: 16 februarie 2018

Publicat pe de Oana

Nume proiect: Jamboreea Central Europeană 2018

Perioada: 28 iulie – 4 august 2018

Locația: Szalki – Sziget, Ungaria

Cine poate participa: exploratori (tineri cu vârsta cuprinsă între 14 și 18 ani) acompaniați de lideri

Despre eveniment:

Jamboreea Central Europeană are loc în Szalki – Sziget, în centrul Ungariei, de-a lungul Dunării, într-un mediu prielnic cercetașilor: 28 000 mp spațiu de campare în apropierea plajei.

La Jamboree sunt așteptați participanți preponderent din Slovacia, Cehia, Polonia și Ungaria. Înscrierea se face pe patrule formate din participanți cu vârsta între 14 și 18 ani.

Profilul participantului:

Participanții trebuie să se înscrie pe patrule de 9 persoane însoțite de un lider. Membrii patrulei trebuie să aibă între 14 și 18 ani. Pentru a participa la eveniment este necesară cunoașterea limbii engleze.

Înscrierea este deschisă și pentru IST, aceștia trebuind să aibă vârsta minimă de 18 ani și să cunoască limba engleză.

Costuri:

Taxa de participare este de:

  • 200 EUR pentru participanți
  • 100 EUR pentru IST

Taxei i se adaugă suma de 10 euro pentru Departamentul Internațional. Aceasta include locul de camp, mesele zilnice, materialele și activitățile.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 16 februarie 2018. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro


[APEL ÎNCHIS] AGORA 2018, 11-15 aprilie, Larch Hill, Dublin, Irlanda. DL: 1 martie 2018

Publicat pe de Oana

Nume proiect: Agora 2018

Perioada: 11-15 aprilie 2018

Locația: Larch Hill, Dublin, Irlanda

Cine poate participa: două persoane: exploratori, seniori (tineri cu vârsta cuprinsă între 16 și 24 ani)

Despre eveniment:

Cea de-a 11a Agora a Cercetașilor va avea loc în Larch Hill, centrul cercetășesc din preajma Dublinului, în partea de est a Irlandei, în apropierea Parcului Național Munții Wicklow și a plajelor Mării Irlandei.

Agora are loc sub motto-ul “Take action!” (“Acționează!”) și își propune crearea unui spațiu în care să se pună în discuție diverse probleme sociale cu care se confruntă participanții acasă și împărtășirea de bune practici ce pot fi implementate pentru diminuarea acestor probleme. Formarea tinerilor în acest sens și dezvoltarea capacității proactive a fiecărui senior sau viitor senior în parte constituie unul dintre obiectivele acestui eveniment.

Profilul participantului:

Acesta trebuie să aibă între 16 și 24 de ani, să cunoască limba engleză și să nu aibă prea multă experiență în rolurile de mare responsabilitate ale organizației, dar să își dorească să își dezvolte abilitățile de leadership. Înscrierea este deschisă către 4 participanți la nivel de  organizație.

Costuri:

Taxa de participare este de 75 EUR, căreia i se adaugă suma de 10 euro pentru Departamentul Internațional. Aceasta include cazarea, mesele zilnice, materialele și activitățile. De asemenea, o parte din transport este subvenționat.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 1 martie 2018. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro


[APEL ÎNCHIS] ACNAC – Jamboreea Națională a Cercetașilor Portughezi, 29 iulie-4 august 2018, Barosa, Portugalia. DL: 15 martie 2018

Publicat pe de Oana

Nume proiect: ACNAC – a 25-a Jamboree Națională a Cercetașilor Polonezi

Perioada: 29 iulie-4 august 2018

Locația: Barosa, Portugalia

Cine poate participa: lupișori, temerari, eXploratori (grupați pe patrule și acompaniați de un lider), seniori (cu vârsta de până la 21 ani)

Despre eveniment:

Cea de-a 25-a Jamboree Națională a Cercetașilor Portughezi va avea loc în Barosa, un sat din provincia Leira, în centrul Portugaliei. Este înconjurat de pini plantați în secolul al XIII-lea și se află în apropierea plajelor, munților și a Castelului din Leira.

Jamboreea are ca temă „The Difference is Me” – Diferența sunt Eu și își propune celebrarea unui spațiu și mediu multicultural. Astfel, ea se împarte în 5 subcampuri, numite după cele 5 continente:

  • Asia – pentru lupișori: continentul pe care a luat naștere povestea lui Mowgli, cadrul simbolic al Haiticului;
  • Africa – pentru temerari: aici Baden Powell a început să se gândească la bazele Mișcării Scout și tot aici comunitatea era alcătuită din triburi;
  • Europa – pentru eXploratori: continentul unde marii cercetători și descoperitori și-au început voiajele în jurul lumii;
  • America – pentru seniori: tărâmul tuturor posibilităților, al noilor începuturi, al vechilor civilizații;
  • Oceania – pentru lideri: printre insule izolate și natură sălbatică, liderii vor trebui să înfrunte obstacolele și să îi sprijine pe ceilalți în luarea deciziilor.

Profilul participantului:

Acesta trebuie să aibă între 7 și 21 de ani și să cunoască limba engleză. Înscrierea se face pe patrule, de către liderul însoțitor.

Costuri:

Taxa de participare este de 160 EUR, căreia i se adaugă suma de 10 euro pentru Departamentul Internațional. Aceasta include costurile de transport de la aeroport (Lisabona sau Porto) până la zona de camp, mesele zilnce, locul de campare, activitățile și o săptămână petrecută în oricare din centrele scout portugheze.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 15 martie 2018. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro


[APEL ÎNCHIS]Dialogue for Peace in Europe: Through Intercultural, Interreligious Dialogue and Spiritual Development, 2-7 martie 2018, Viena, Austria. DL: 21 ianuarie

Publicat pe de Oana

Nume proiect: Dialogue for Peace in Europe: Through Intercultural, Interreligious Dialogue and Spiritual Development

Perioada: 2-7 martie 2018

Locația: Viena, Austria

Cine poate participa: seniori și lideri

Despre eveniment:

Proiectul acesta vine în completarea Planului Regional 2016-2019 și este co-finanțat de către Consiliul Europei – Fundația Europeană de Tineret. Are ca obiectiv formarea tinerilor lideri ce își doresc să sprijine misiunea European Scout Interreligious Forum (ESIF), a Spiriteco Network și Overture Network ca facilitatori ai Dialogului pentru Pace, dar și dezvoltarea și îmbunătățirea manualului proiectului prin adăugarea de documente și activități pe tema dialogului interreligios și interspiritual. De asemenea, evenimentul oferă un spațiu sigur pentru networking și schimb de experiență între cercetași și experți în ceea ce privește educația pentru pace.

Profilul participantului:

Acesta trebuie să fie activ și interesat să lucreze ca formator la nivel regional sau național pe tema dialogului interreligios și dezvoltării spirituale. Participanții acceptați sunt rugați să ofere o scrisoare de intenție prin intermediul căreia să descrie experiența lor în ceea ce privește educația pentru pace și acțiunile pe care doresc să le implementeze în interiorul organizației lor.

Costuri:

Taxa de participare este de 30 EUR, căreia i se adaugă suma de 10 euro pentru Departamentul Internațional. Aceasta include costurile de cazare, mesele și activitățile. Costurile de transport până în Viena și retur vor fi decontate până la 70%.

Evenimentul va avea loc la Centrul Scout Wassergspreng (Wassergspreng 1, A-2371 Hinterbrühl-Weissenbach, aproape de Viena).

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 21 ianuarie 2018. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro


[APEL ÎNCHIS]Jamboreea Națională a Cercetașilor Polonezi: GDANSK 2018: 6-16 august 2018, Gdansk, Polonia. DL: 23 ianuarie/1 martie

Publicat pe de Oana

Nume proiect: Jamboreea Națională a Cercetașilor Polonezi: GDANSK 2018

Perioada: 6-16 august 2018

Locația: Gdansk, Polonia

Cine poate participa: temerari (cu o vârstă de minim 13 ani), eXploratori, seniori și lideri

Despre eveniment:

GDANSK 2018 va avea loc lângă orașul polonez cu același nume și își propune să aducă împreună 12000 tineri cu vârste cuprinse între 13 și 21 de ani. Având ca motto „Viitorul începe azi, nu mâine” (Future starts today, not tomorrow), evenimentul oferă 6 categorii de activități: acvatice (waterbike, bărci, kayak și alte sporturi acvatice), în sprijinul comunității (active citizenship, tradiții, centrate pe comunitatea locală), cu focus pe civilizație (știință, noi tehnologii, economie, antreprenoriat, etc.). dezvoltare (chestiuni globale, pace, mediu înconjurător, cooperare), natură (descoperind bogăția naturală a insulei Sobieszwo) și patrimoniu (descoperind orașul Gdansk și conexiunea sa cu historia Poloniei și a Europei).

Jamboreea oferă și alte activități tematice precum Regions’ Day, Regional Market sau Centrul Spiritual.

Profilul participantului:

Aceștia trebuie să se înscrie pe patrule, însoțite de un lider. O patrulă poate fi compusă din 9 tineri, preferabil de vârste apropiate. Fiecare patrulă va fi grupată cu una alcătuită din cercetași polonezi, pentru a asigura schimbul cultural și adaptarea la tradițiile și normele poloneze.

Înscrierile sunt deschise și pentru IST – International Service Team. Aceștia trebuie să aibă peste 18 ani și să stăpânească bine limba engleză.

Costuri: Taxele sunt în valoare de 250 EUR pentru lideri și participanți și de 25 EUR IST. Acestora se adaugă suma de 10 EUR pentru Departamentul Internațional. Taxele acoperă costul meselor zilnice, activităților, kit-ului de participare (tricou, badge, etc.), transportului de la aeroport către camp. Fiecare patrulă trebuie să își aducă propriile corturi și echipament personal (sac de dormit, izopren, instrumente de mâncat).

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 23 ianuarie 2018 pentru IST și 1 martie 2018 pentru patrule. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro


[APEL ÎNCHIS] EYE 2018: 30 mai-3 iunie 2018, Parlamentul European, Strasbourg. DL: 6 ianuarie 2018

Publicat pe de Oana

Nume proiect: European Youth Event 2018

Perioada: 30 mai-3 iunie 2018

Locația: Parlamentul European, Strasbourg, Franța

Cine poate participa: eXploratori, seniori și lideri (cu vârsta cuprinsă între 16 și 30 de ani)

Despre eveniment: Ca urmare a succesului celor două ediții trecute ale EYE (European Youth Event) în 2014 și 2016, Parlamentul European își redeschide porțile către 8000 de tineri din toată Europa. Obiectivul este de a antrena tinerii în dezbateri axate pe societate și teme politice, cu focus asupra unor aspecte precum pacea, democrația, șomajul, munca și mediul. Sub motto-ul „The plan is to fan this spark into a flame”, evenimentul va include o varietate de activități în plan politic, social și cultural. Aceasta este oportunitatea de a face vizibile ideile noastre către cei care iau deciziile.

Organizația Mondială a Mișcării Scout participă la EYE, dar și organizează în calitate de partener. Astfel că avem libertatea și responsabilitatea de a co-crea programul alături de alte organizații europene participante. OMMS va dezvolta workshopuri centrate în jurul a cinci mari teme ale EYE, printre care nevoia de a ține pasul cu revoluția digitală; cooperarea în vederea formării unei Europe mai puternice; importanța protejării planetei, etc.

Acest eveniment se întinde pe o durată de trei zile, cuprinzând o diversitate de activități, de la dezbateri alături de personalități și oameni politici, la concerte și YO!Fest, festivalul ce va avea loc în fața clădirilor Parlamentului.

Profilul participantului: Aceștia trebuie să cunoască bine limba engleză și să aibă vârsta cuprinsă între 16 și 30 de ani. De asemenea, trebuie să dovedească interes față de temele de actualitate în plan politic, social și cultural.

Costuri: Taxa de participare este de 150 EUR și include 4 nopți de cazare în Strasbourg, mic-dejun și cină în fiecare din aceste zile și costul activităților. Prânzul trebuie asigurat de către participant. În ceea ce privește transportul, se oferă o contribuție de 0,045 EUR per kilometru (bazată pe cea mai rapidă și directă rută). Acestora se adaugă taxa de 10 EUR pentru Departamentul Internațional.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 06 ianuarie 2018. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro


Messengers of Peace Heroes Ceremony 2017

Publicat pe de Oana

Salutare! Mă numesc Oana Mitruț și aș vrea să împărtășesc ceva cu voi…

Până în acest weekend care tocmai a trecut, nu știam exact ce înseamnă Messengers of Peace (MoP). Știam, desigur, date generale, cu atât mai mult, cu cât aria Diversității din cadrul RoJam 2.017 a fost realizată datorită unui proiect scris și sponsorizat prin MoP. Dar nu știam, de fapt, că este o rețea ce conectează oameni, cercetași din toată lumea, care fac lucruri remarcabile pentru comunitatea lor. Mai mult decât atât, această rețea își onorează Mesagerii Păcii și își încurajează toți beneficiarii și persoanele implicate să răspândească mai departe mesajul Păcii.
Ce legătură are asta cu organizația noastră? Ei bine, între 2-3 decembrie, am fost invitată ca reprezentant al ONCR în Malaezia, în Putrajaya. Acolo, am cunoscut în jur de 30 de Cercetași din toată lumea, care și ei, ca și mine, și-au reprezentat organizația. Mai mult decât atât, dintre aceștia, 10 Cercetași din diverse colțuri ale lumii au fost chemați să primească recunoașterea de #Hero pentru munca pe care au depus-o în cultivarea păcii. Țările recipiente sunt: Kenya, Mexic, Peru, Turcia, Ucraina, Kazakhstan, Indonesia, Sudan, Madagascar și România.

Pe lângă ceremonia de premiere, am avut parte si de workshop-uri de public speaking si leadership, dar si de pilule informaționale legate de proiectele mari și resursele WOSM disponibile pentru continuarea implementării de schimbări impactante. România a fost recunoscută pentru munca pe care a depus-o în direcția integrării Diversității ca valoare intrinsecă în povestea de ansamblu a educației pe care o oferă Cercetășia. Eu am avut onoarea de a vorbi despre acest demers, pe care acum îl reprezint. Sunt recunoscătoare ONCR-ului, oamenilor care au făcut posibilă realizarea Nebuloasei Oglinzilor din RoJam, și mai ales Cercetașilor care secundează  o politică deschisă, incluzivă și pacifistă pentru viitorul organizației noastre. Acest eveniment reprezintă doar un început pentru ceea ce îmi doresc de la mine ca și Cercetaș, ca și cetățean al României și al globului, întrucât familia pe care am regăsit-o în Malaezia m-a inspirat și mi-a reamintit că munca unui Cercetaș nu se termină niciodată și într-adevăr are impact și valoare incomensurabilă. Recomand o astfel de experiență, întrucât este important să te poți vedea în schema largă, alături de voluntari care au răspuns unor nevoi imediate din jurul lor, fără teamă și fără rezerve. M-am întors cu o desagă plină de inspirație și motivație, după ce am ascultat poveștile celorlalți eroi: Pauline din Kenya, care luptă pentru drepturile femeilor și oferă alternative de viață pentru victimile mutilărilor genitale, sau Sarabamon din Sudan, care se asigură că măcar 70 de copii din comunitatea lui nu sunt convinși de rebeli să lupte cu o armă în mână și, în schimb, au o bicicletă la dispoziție cu care să poată merge 20km până la școală… și multe alte povești care au vorbit despre forță și comunitate! Am mai învățat că oricât ne-ar plăcea să credem că „eu” nu are destulă putere să schimbe ceva, este o iluzie de care ne-am agățat până acum. De fapt, de la noi pornește scânteia care va aprinde lumina iubirii și a păcii. Și-atunci, de ce să nu facem tot ce ne stă în putință pentru a o da mai departe?

De aceea, în această idee, concluziile pe care le-am adus înapoi sunt acelea că deși mai avem enorm de muncă în direcția Diversității și Incluziunii, acest drum pe care pornim împreună, ca membri ai unei comunități ce împărtășește aceleași valori, ne va ajuta să contribuim la cultivarea păcii… Și ne va mai ajuta să oferim șansa educației prin Cercetășie tuturor persoanelor care își doresc acest lucru, primindu-i cu brațe, inimi și minți deschise, pentru ca doar laolaltă să lăsăm lumea măcar un pic mai bună decât am găsit-o!

Articol redactat de Oana Mitruț


[APEL ÎNCHIS] 8th Sharjah International Scout Gathering: 1-10 februarie 2018, Emiratele Arabe Unite. DL: 17 decembrie 2017

Publicat pe de Oana

Nume proiect: 8th Sharjah International Scout Gathering

Perioada: 1-10 februarie 2018

Locația: Sharjah, Emiratele Arabe Unite

Cine poate participa: un senior cu vârsta cuprinsă între 18 și 23 ani

Despre eveniment: Evenimentul este organizat cu ocazia alegerii Emiratului Sharjah drept Capitală Mondială a Cărții, United Arab Emirates (UAE) Scout Association și Regiunea Arabă extind invitația de a participa și experimenta cultura arabă. Printre obiective se numără: schimbul cultural între participanți, focus prinicipal pe importanța cititului, consolidarea legăturilor de prietenie dintre asociații și familiarizarea participanților cu vestigii ale culturii locale.

Din program face parte și seara internațională, în cadrul căreia participanții vor își vor prezenta tradițiile și organizația cercetășească.

Profilul participantului: Apelul se adresează unui senior (sex masculin), cu vârsta cuprinsă între 18 și 23 ani. Acesta trebuie să manifeste interes către lectură și importanța acesteia în dezvoltarea sa și să cunoască limba engleză la nivel satisfăcător.

Participanții trebuie să aducă următoarele: costum popular pentru seara internațională, o prezentare pe tema evenimentului și a culturii țării din care provine, uniforma cercetășească, două drapele naționale (60×120 cm) ce vor fi lăsate în Sharjah la finalul evenimentului, costum de baie și haine adecvate activităților acvatice/pe plajă, încălțăminte potrivită mersului prin deșert.

În ceea ce privește clima, aceasta este moderată în luna februarie, cu temperaturi între 14 și 24 grade.

Costuri: Costurile de transport, participare și cazare vor fi acoperite în totalitate pentru un participant. Se percepe taxa de 10 euro pentru Departamentul Internațional.

Dacă eşti interesat de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 17 decembrie 2017. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro