Când a fost ultima dată când ai făcut ceva pentru prima dată?

Publicat pe de scout.ro

Weekendul Ambasadorilor și Suporterilor KISC – Când a fost ultima dată când ai făcut ceva pentru prima dată? #visitkisc

Cu toții știm cine a fost BP și ce rol are el în istoria mișcării scout. Dar câți dintre noi știam că la finalul primei jamboree din Londra, BP le-a spus participanților că visul lui e de a crea o mini-jamboree permanentă, unde atmosfera cercetășiei internaționale să fie mereu prezentă. Trei ani mai târziu, visul său a devenit realitate prin crearea Centrului Internațional Cercetăşesc din Kandersteg (Kandersteg International Scout Centre – KISC).

kiscAnul acesta, în 12 aprilie, KISC a împlinit 93 de ani de la fondare, iar 3 zile mai târziu, 19 cercetași din 11 țări (Danemarca, Finlanda, Olanda, Elveția, Cehia, Portugalia, Regatul Unit, Malta, Grecia, Ungaria și bineînteles România) ne-am întâlnit la centru pentru a ne lua în primire rolul de ambasadori ai mini-jamboreei permanente, pentru a întelege mai bine care este rolul nostru și a pune bazele strategiei de promovare activă a KISC în cadrul organizațiilor din țările pe care le reprezentăm.

Ce am făcut și ce urmează?

Am avut oportunitatea de a lucra întreg weekendul cu oameni pasionați de a duce visul lui BP mai departe – unii aflați la prima vizită în Kandersteg, iar cei mai mulți dintre noi având o istorie personală cu KISC. Pentru a avea un punct comun de plecare, am vizitat toate facilitățile centrului, atât cele deschise publicului cât și cele din “spatele cortinei” unde o mână de cercetași voluntari (The Pinkies) se asigură că totul merge strună. Am primit mai multe informații despre planurile centrului, precum și provocările recente și actuale. Au urmat o serie de workshopuri foarte interesante unde am dezbătut care este rolul nostru ca ambasadori, care este “călătoria vizitatorului” din momentul în care află despre KISC până la întoarcerea din Kandersteg și care sunt grupurile țintă unde ar trebui să ne concentrăm atenția atunci când promovăm Centrul Internațional Scout.

kisck2Probabil unul din cele mai importante puncte din program au fost discuțiile legate de specificul fiecărei țări, am văzut care a fost prezența țărilor noastre în Kandersteg în ultimii 4 ani și am dezbătut care sunt provocările cercetașilor din țară care doresc să viziteze centrul fie în cadrul unui eveniment sau ca staff. Cu surprindere am aflat că provocările cercetaşilor sunt foarte similare indiferent de organizația din care provin. Am pornit cu forțe proaspete pe direcția analizei acestora și care sunt cele pe care le putem aborda – am învățat multe de la ambasadorii mai versați care au trecut prin provocări similare și ne-au ajutat cu idei și sugestii care au funcționat și funcționează în țările lor – de la canale de promovare la idei de fundraising. Nu în ultimul rând, am aflat mai multe informații despre diversele oportunități pe care orice cercetaș le are pentru a ajunge în Kandersteg.

În două zile, 19 cercetași entuziaști și pasionați, am lucrat împreună cu echipa de coordonare a Centrului Internațional Scout și am pus bazele strategiei comune a rețelei de ambasadori ai centrului, precum și a planurilor de acțiune specifice fiecărei țări, pentru a ne asigura că la întoarcere vom folosi tot ceea ce am învățat și dezbătut în mijlocul Alpilor pentru a crește vizibilitatea KISC în cadrul organizaților  noastre și pentru a putea oferi informații, suport și sprijin tuturor celor care doresc să “trăiască visul”.

kisc3
M-am întors din Kandersteg plină de energie și entuziasm, ca de fiecare dată când am fost acolo. Am cunoscut oameni la fel de entuziaști cu care am dezbătut “cum putem să fim cei mai buni ambasadori” până târziu în noapte și am făcut planuri pentru a ne asigura că cercetașii din țările noastre au toate informațiile și sprijinul necesare pentru a “trăi visul lui BP”. În consecință, urmăriți pagina dedicată KISC pe site, dar până atunci, știați că:

  • Primii cercetași români au vizitat KISC în 1931
  • Există a cameră românească la centru, decorată cu obiecte tradiționale
  • Aproximativ 100 de cercetași aleg anual să trăiască visul lui BP devenind “Pinkies”
  • “The Pinkies” își au numele datorită tricourilor roz pe care le poartă
  • Plimbându-te pe holurile din “The New Chalet”, poți vedea pozele tuturor celor care au fost staff în ultimii 33 de ani
  • Aproximativ 10.000 cercetași vizitează anual Centrul Internațional Scout

Articol realizat de Adriana Fodor, Ambasador KISC în cadrul ONCR.


#speakoutscout. Cercetașule, vorbește să te audă o lume întreagă!

Publicat pe de scout.ro

#speakoutscout. Cercetașule, vorbește să te audă o lume întreagă!

Cu toții vorbim despre imagine, social media, postări eficiente și filmulețe virale. Dar cum le folosim ca să transmitem cât de mult înseamnă cercetășia pentru noi? Și cum știm cât de eficient am ajuns la „celălalt capăt al firului”?

În această primăvară am participat la primul eveniment dedicat Promovării cercetășiei și îmbunătățirii imaginii ei, în Praga, Cehia. Suntem cercetași de ceva ani și avem experiență națională și internațională, astfel că acest eveniment a venit ca un training dedicat dezvoltării noastre personale și mai mult decât atât, ne-a oferit motivație să continuăm să ne implicăm în dezvoltarea cercetășiei.

DSC_0045Când mai multe minți se pun la aceeași masă…
Evenimentul a fost organizat de 4 cercetași din 4 țări diferite care au dorit să aducă împreună responsabilii de comunicarea externă a cercetășiei din regiunea europeană. De ce? Ca să împărtășim din experiențele noastre, să întelegem importanța unei comunicări externe eficiente și să învățăm unii de la alții cum putem să creștem imaginea cercetășiei la nivel local, național și mondial.

Am avut oportunitatea de a lucra alături de experți în comunicare din peste 10 țări europene. Împreună am dezbătut importanța strategiilor de comunicare și rolul acestora în soluționarea problemelor actuale ale cercetășiei – de la atragerea de noi membri, la păstrarea și motivarea celor actuali sau crearea și menținerea legăturii cu mediul extern. Am învățat unii la de alții despre cum ne putem îmbunătății imaginea si comunicarea în social media și pe bloguri, utilizând video-uri și gif-uri sau alte aplicații folosite intens de tinerii din lumea întreagă. De asemenea, la eveniment au participat reprezentanți ai Biroului Mondial, de la care am aflat cum Organizația Mondială a Mișcării Scout, ne poate ajuta în realizarea comunicării externe.

Imaginea și brandul unei organizații nu înseamnă doar poze și gif-uri sau video-uri. E mai mult de atât și presupune comunicare eficientă, împărtășire de experiențe, de aventuri și crearea unei conexiuni cu cei cărora ne străduim să le arătăm ce e cercetășia și cum poate ea să creeze o lume mai bună.

Ce ne dorim să facem de acum înainte?
Am descoperit că ceea ce credeam noi legat de nevoile organizației este adevarat. Alte organizații s-au mai confruntat cu aceleași probleme sau au aceleași nevoi ca și noi. Datorită experiențelor celorlalți participanți și a noastră, am învățat că înainte de toate, trebuie să analizăm nevoile organizației noastre și să gândim o strategie de comunicare adaptată la stadiul actual al acesteia. Poveștile lor ne-au motivat și ne-au demonstrat că uneori, cu eforturi mici, dar bine fundamentate, putem să schimbăm cu adevarat imaginea noastră, să o îmbunătățim și să o dezvoltăm. Deoarece credem în valoarea cercetășiei, ne dorim să aibă o imagine pe măsură.

DSC_0098Pentru că suntem amândouă parte a echipei de organizare a RoJAM 2.0 17, suntem gata să aplicăm tot ce am învățat pentru conturarea imaginii celui mai mare eveniment din 2017 și promovarea acestuia pe plan intern și extern.

Pe lângă toate lucrurile pe care le-am învățat și pe care ne dorim să le împărtășim cu voi, ne-am distrat și ne-am simțit bine, am legat prietenii. Unul din cele mai importante lucruri la finalul unor astfel de evenimente este să rămâi în contact cu oamenii prezenți, să poți oricând să ceri sfaturi și să te consulți cu cei care au mai trecut prin astfel de situații și care îți pot oferi suport .Astfel suntem bucuroase că pe lângă multitudinea de cunoștințe cu care ne-am întors acasă, avem o mulțime de noi prieteni, persoane-resursă de la care să continuăm să învățăm.

Articol realizat de Florina Pauleti și Cristina Filip
.DSC_2098


[APEL ÎNCHIS] III Europe – Eurasia Partnership Meeting / Joint training: “Dynamic leadership in scouting”, Tbilisi – Georgia, 13-17 mai 2016, [DL: 16 aprilie 2016]

Publicat pe de scout.ro

Nume proiect: III Europe – Eurasia Partnership Meeting / Joint training: “Dynamic leadership in scouting”
Perioada: 13-17 mai 2016
Locația: Tbilisi, Georgia
Cine poate participa: seniori și lideri (cu vârsta între 18 și 30 ani)

Despre eveniment: Obiectivul proiectului este de a sprijini dezvoltarea leadershipului în organizațiile din Europa și Eurasia. Este structurat astfel încât să atingă patru puncte cheie:

  • Cultivarea și dezvoltarea abilităților de lider
  • Schimbul de experiență în ceea ce privește metodele folosite de liderii participanți
  • Trei exemple de bune practici vor fi puse în practică prin traininguri modulare oferite participanților până la finalul evenimentului
  • Stabilirea de parteneriate între cel puțin două organizații participante

Profilul participanţilor: Aceștia trebuie să întrunească următoarele criterii:

  1. Să aibă între 18 și 30 de ani;
  2. Să fie eligibil pentru a reprezenta Organizația;
  3. Să fie implicat activ în ONCR;
  4. Să aibă experiență în ceea ce privește leadershipul;
  5. Să fie motivat să stabilească parteneriate cu alte organizații;
  6. Să fie disponibil pe întreaga durată a proiectului;
  7. Să vorbească fluent limba engleză.

Costuri: Taxa de participare este de 60 de euro și include cazarea și mesele. De asemena, organizatorii vor rambursa 75% din costurile de transport la finalul evenimentului.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până pe 16 aprilie 2016. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. De asemenea, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.

 


[APEL ÎNCHIS] International Scout Camp Georgia, Vartsikhe, Imereti Region – Georgia, 27 iulie – 2 august 2016 [DL: 5 mai 2016]

Publicat pe de scout.ro

Nume proiect: International Scout Camp Georgia
Perioada: 27 iulie – 2 august 2016
Locația: Vartsikhe, Imereti Region, Georgia
Cine poate participa: temerari, eXploratori, seniori, lideri (cu vârsta între 13 și 25 ani)

Despre eveniment: Cercetașii georgieni organizează un camp internațional cu o durată de 5 zile. În programul acestuia sunt incluse workshopuri culturale (handcrafting, dansuri tradiționale, culinar), ateliere de orientare și ecologie, educație civică, pionierat, competiții sportive, jocuri cercetășești, etc.
La finalul evenimentului, participanții pot alege să petreacă o zi în Tbilisi, Gori sau Kutaisi, ca partea a home hospitality.

alba                                             (foto: Centrul Local Axente Sever, Alba Iulia)

Profilul participanţilor: Aceștia trebuie să aibă între 13 și 25 de ani. Înscrierea se va face pe patrule, alături de un lider. Limba oficială a campului va fi engleza, deci participanții trebuie să cunoască această limbă.

Costuri: Taxa de participare este de 90 de euro și include mesele și locul de cort. Participanții sunt rugați să își aducă propriile corturi, saci de dormit și izoprene.

Totodată, taxa pentru home hospitality este de 20 de euro și cuprinde transportul, cazarea și mesele.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până pe 5 mai 2016. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. De asemenea, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro

 


[APEL ÎNCHIS] South East Europe Adult Leader Training, Bohinj – Slovenia, 28-31 august 2016 [DL: 22 iulie 2016]

Publicat pe de scout.ro

Nume proiect: South East Europe Adult Leader Training
Perioada: 28-31 august 2016
Locația: ZST Scout Center, Bohinj, Slovenia
Cine poate participa: doua persoane (seniori şi lideri)

Despre eveniment: Dinamica organizaţiilor de cercetaşi din Sud Estul Europei necesită îmbunătățirea continuă a programelor de formare pentru adulți în vederea continuării dezvoltării  cercetăşiei în această zonă. Scopul acestui training este de a crește numărul de formatori din fiecare ţară, oferind liderilor oportunitatea de a învăța unul de la altul, de a schimba idei de bune practici şi de a forma un spaţiu internațională de sharing de idei cu privire la programele naționale de formare.

Cursul se derulează pe o perioada de 4 zile având la bază continuţul metodei scout. Programul include sesiuni de lucru în echipă, învaţare prin acţiune, dezvoltare personală şi sprijin adult, toate activităţile derulându-se la Centrul Cercetăşesc al organizaţiei din Slovenia.

Profilul participanţilor: Cursul se adresează unui număr de 20 de formatori şi viitori formatori din ţările din Sud Estul Europei, care se vor implica în livrarea şi formarea programelor de formare la nivel naţional.

Costuri: Taxa de participare este 50 de euro şi se vor deconta100 de euro/persoana din costurile de transport.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până pe 22 iulie 2016. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. Selecţia se va realiza împreună cu Responsabilul de Resurse Umane al ONCR. 

Pentru participarea la curs organizatorii solicită o scrisoare de motivaţie care sa conţină următoarele:
– Experiența ta ca lider și ca formator în cadrul organizaţiei;
– Obiectivele tale cu privire la implicarea în cercetăşie pe viitor;
– Cum poți contribui (aptitudini și cunoștințe) la acest curs?

Persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.

 


Short Term Staff – Kandersteg International Scout Center [DL 26 martie 2016]

Publicat pe de scout.ro

Nume proiect: Short Term Staff at Kandersteg International Scout Center
Perioada: 4 septembrie – 2 decembrie 2016
Locația: Kandersteg International Scout Center, Elveția
Cine poate participa: seniori şi lideri

Despre eveniment: Timp de 3 luni ai şansa de a face parte din staff-ul KISC! A fi Pinkie – așa cum sunt cunoscuţi membrii staff-ului – reprezintă o experiență pe care orice cercetaș și-o dorește și prin care trebuie să treacă o dată în viață. Mai mult decât atât, vei face parte dintr-o mare familie internațională și vei locui în cel mai mare centru scout, unde vei întâlni cercetași din toate colțurile lumii!

Profilul participanţilor: Este necesar să ai 18 ani împliniți, să cunoști limba engleză și să poți motiva ce abilități sau competențe te vor face să fii remarcat la Kandersteg.
Foarte important, participanții trebuie să aibă disponibilitatea de a fi prezenți de la începutul și până la finalul stagiului.

Costuri: Participantul va suporta atât costul transportului, cât și al cheltuielilor personale de pe întreaga durată a șederii sale. Cazarea, mesele și orice alte necesități sunt asigurate de către organizatori.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până pe  26 martie 2016. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. De asemenea, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentu informaţii suplimentare poţi consulta site-ul KISC sau ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.

 


50 hour Adventure – Balkan Rovertrip 2016, Bulgaria, 22-25 septembrie 2016 [DL: 10 aprilie 2016]

Publicat pe de scout.ro

Nume proiect: 50 hour Adventure – Balkan Rovertrip 2016
Perioada: 22-25 septembrie 2016
Locația:  Bulgaria
Cine poate participa: seniori

Despre eveniment:
Acest eveniment reprezintă o adevărată provocare dedicată tuturor celor care iubesc aventura! În decurs de 50 de ore, participanții vor călători, vor lega prietenii și vor oferi ceva înapoi comunităților prin care vor trece. Astfel, vor aduna puncte pentru fiecare kilometru, fiecare atracție/parc natural/monument vizitate, fiecare mijloc de transport folosit, vârf de munte atins, dacă ajung în centrul sau extremitățile Bulgariei, dacă trec granița sau  fotografiază un animal sălbatic, dar și pentru fiecare oră de voluntariat în folosul localnicilor sau a celor cu nevoi speciale.

Ceea ce face provocarea mai dificilă de dus la capăt și mai palpitantă este faptul că participanților li se va permite să aibă numai 20 leva (10 euro) la ei. Ei pot alege să călătorească la pas, pe bicicletă, cu transportul în comun, însă nu și cu propriile vehicule motorizate. Unde aleg să meargă va fi doar alegerea lor!

De asemenea, locul de întâlnire și deschidere a evenimentului va fi Gara Centrală din Sofia, în data de 22 septembrie, ora 9:30, startul fiind la 11:00, iar finalul va avea loc la ora 13:00, pe 24 septembrie, la Centrul Internațional Scout Shumen. Rezultatele vor fi anunțate în data de 25 septembrie, ora 10:00.

Totodată, Balkan Roadtrip are și scopul de a întări legăturile dintre seniorii europeni, contribuind la îmbunătățirea relațiilor dintre diferitele organizații și încurajând inițiativa unor viitoare proiecte internaționale.

Profilul participanţilor: Aceștia trebuie să fie seniori și să aibă peste 18 ani. Se vor forma echipe de câte 3 membri provenind din țări diferite, însă fiecărei echipe îi va fi atribuit un cercetaș bulgar. Mai mult, echipa trebuie să călătorească întotdeauna împreună, să documenteze fiecare punct primit prin intermediul fotografiilor, iar suma maximă pe care o poate cheltui fiecare pe cazare sau transport să nu depășească 20 leva (10 euro).

Costuri: Taxa de participare este de 20 euro. Aceasta nu include costurile de transport sau mâncare, participantul trebuind să le achite separat.

Trebuie menționat faptul că numărul participanților este limitat la 75, iar înregistrarea acestora se face în funcție de ordinea înscrierilor.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până pe 10 aprilie 2016. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. De asemenea, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie mebru activ în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi in cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfă naţională şi cămaşa bej).

Pentu informaţii suplimentare ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.

 


International Rover Week, Kandersteg International Scout Center – Elveția, 28 iulie – 7 august 2016 [01 iunie 2016]

Publicat pe de scout.ro

Nume proiect: International Rover Week
Perioada: 28 iulie – 7 august 2016
Locația:  Kandersteg International Scout Center, Elveția
Cine poate participa: seniori și lideri (cercetași cu vârste cuprinse între 18-26 ani)

Despre eveniment: Între 28 iulie și 7 august, la KISC, se desfășoară pentru a șasea oară International Rover Week. Evenimentul aduce împreună seniori din diferite țările pentru a crea împreună o Mini Jamboree permanentă – acesta fiind obiectivul lordului Baden Powell. Astfel, cercetașii care își doresc să ia parte la zile pline de aventură în Alpii Elvețieni vor avea ocazia și să lege prietenii strânse, făcând schimb de experiență și bune practici atât cu voluntarii Centrului (Pinkies), dar și cu ceilalți participanți. Se va lucra în echipă, se va găti împreună și se va trăi la maximum experiența KISC.

Mai mult, seniorii vor trăi experiența internațională și prin schimbul reciproc de rețete, tradiții și obiceiuri. De asemenea, programul include un hike în Alpi, workshop-uri și activități facilitate de organizatori, festivitate în data de 1 august, dar și suficient timp liber în care participanții pot alege să încerce o sesiune de cățărat, să exploreze valea din apropierea Kandersteg sau chiar să se relaxeze dimineața la lacul glaciar Oeschinensee.

Profilul participanţilor: Seniori sau lideri cu vârste cuprinse între 18 și 26 ani. Aceștia sunt rugați să aducă mâncăruri și băuturi specifice țării lor, dar și să pregătească un joc sau o activitate practicată în zona din care vin. Va exista o zi în care participanții vor facilita ateliere, astfel că cei înscriși trebuie să se pregătească pentru aceasta.
Participanţii trebuie să aibă cunoştinţe de limba engleză, deoarece aceasta va fi limba oficiala a evenimentului.

irw

Costuri: Taxa de participare este 363 euro, în care sunt incluse cazarea, mesele și costul activităților. Transportul va fi asigurat de către participant.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până pe 1 iunie 2016. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. De asemenea, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie mebru activ în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi in cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfă naţională şi cămaşa bej).

Pentu informaţii suplimentare ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.

 


Communications Network Meeting 2016, Praga – Republica Cehă, 31 martie – 3 aprilie 2016 [05 martie 2016]

Publicat pe de scout.ro

Nume proiect: Communications Network Meeting 2016
Perioada: 31 martie – 3 aprilie 2016
Locația: Pension Patanka, Praga, Republica Cehă
Cine poate participa: seniori sau lideri implicaţi la nivel naţional 

Despre eveniment: Acest eveniment, bazat pe networking, are ca obiectiv principal conștientizarea importanței imaginii cercetășiei și a modului în care aceasta este percepută la nivel regional. Reprezintă ocazia potrivită pentru experții pe acest subiect din cadrul Organizațiilor Naționale să se informeze și să devină motivați, să facă schimb de experiență și să învețe de la ceilalți participanți.

Totodată, Communications Network Meeting își propune să răspundă unor întrebări precum: cum poate fi îmbunătățită imaginea cercetăşiei fără a investi sume mari de bani? Cum se construiește o strategie pentru întărirea imaginii cercetășiei în țara mea?

De asemenea, se va oferi sprijin participanților pentru a-și însuși noile tendințe în comunicarea externă, cum să utilizeze canalele social media, cum să dezvolte o campanie publică, explorând și noi modalități de a se adapta.

Profilul participantului: Grupul țintă este format din cercetași implicați la nivel național, în special în domeniul comunicării externe sau echipe de imagine.
Participanţii trebuie să aibă cunoştinţe de limba engleză, deoarece aceasta va fi limba oficiala a evenimentului.

Costuri: Taxa este de 210 euro, în care este inclusă cazarea, mesele și costurile activităților.
Participanții își vor asigura transportul, însă sunt rugați să ajungă în data de 31 martie, până în ora 18:00. De asemenea, evenimentul se va încheia duminică, 3 aprilie, ora 13:00.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 5 martie 2016. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) şi de motivaţia de a participa la eveniment şi de a te implica mai departe pe aceasta tema in cadrul organizaţiei. De asemenea, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie mebru activ în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi in cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfă naţională şi cămaşa bej).

Pentu informaţii suplimentare ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro

 


Seminar Educaţie pentru mediu, Kapraluv (SCENES Centre) – Cehia, 17 – 22 mai 2016 [15 martie 2016]

Publicat pe de scout.ro

Nume proiect: Seminar Educaţie pentru mediu
Perioada: 17 – 22 mai 2016
Locația:  Kapraluv mlyn (SCENES Centre) – Cehia
Cine poate participa: seniori şi lideri

Despre eveniment:
Organizaţia Mondiala a Mişcării Scout (WOSM) organizează seminarul Educaţie pentru mediu, evenimentul este găzduit de Junák – cercetaşii din Republica Cehă, (Junák – český skaut) în perioada 18 – 21 mai 2016, la Kapraluv mlyn SCENES* Centre în Republica Cehă.

Scopul seminarului este de a aduce împreună cercetaşi din întreaga lume pentru a facilita schimburi de idei şi bune practici cu privire la educaţia pentru mediu şi de a le furniza noi cunoştinţe pentru a pune în aplicare programul de educaţie pentru mediu dezvoltat de organizaţia mondială (WSEP), de a consolida importanţa centrelor SCENES şi de a realiza cât mai multe partneriate pe această temă.

Obiectivele seminarului sunt:
– îmbunătăţirea capacităţii asociaţiilor de cercetaşi de a furniza programe de educație pentru mediu, prin implementarea programului WSEP furnizat de organizaţia mondială, la nivel național şi local;
– facilitarea schimbului de  idei cu privire la îmbunătățirea și consolidarea parteneriatelor pentru mediu, a Rețelelor si a Centrele cercetăşeşti de excelenţă pentru natură şi mediu înconjurător (SCENES);
– oferirea unei platforme de învățare pentru organizaţiile de cercetaşi, pentru a avea acces la o varietate mai mare de activităţi şi experiențe cu privire la educaţia pentru mediu.

*Centrele cercetăşeşti de excelenţă pentru natură şi mediu înconjurător (SCENES) oferă cercetaşilor oportunitatea de a vizita arii naturale, de a implementa programe de educație pentru mediu şi de a practica managementul de mediu în cadrul organizaţiei.  Reţeaua de centre SCENES recunoaşte şi celebrează diversitatea culturală şi de mediu care exista în lume şi sunt flexibile să se adapteze nevoilor locale.

Profilul participanţilor: Seniori sau lideri interesaţi să dezvolte un program de educaţie pentru mediu în cadrul organizaţiei.

Costuri: Taxa de participare – 235 Euro, include cazarea, masa, transportul local şi activităţile pe toata durata evenimentului.
Transportul până la Brno este asigurat de către participanţi.

 

sense

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până pe 15 martie 2016. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni), de motivaţia de a participa la eveniment şi de a te implica pe viitor în dezvoltarea unui program de educaţie pentru mediu pentru cercetaşii români. De asemenea, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie mebru activ în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

Participanţii trebuie să aibă cunoştinţe de limba engleză, deoarece aceasta va fi limba oficiala a evenimentului.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi in cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfă naţională şi cămaşa bej).

Pentu informaţii suplimentare ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.