Nume proiect: Kander 100, International Service Team (IST)
Locația: Kandersteg International Scout Centre (KISC), Elveția
Cine poate participa: seniori și lideri
Durata: 22 iulie – 9 august 2023
22 iulie – data de sosire
26 – 26 iulie – perioadă de training
27 iulie-8 august – Kander 100
9 august – data de plecare
Despre eveniment:
Visul lui Baden Powell de a crea o mini jamboree permanentă a devenit realitate în 1923. În 2023 se vor împlini 100 de ani de la deschiderea Centrului Cercetășesc Internațional din Kandersteg, Elveția, cunoscut și sub abrevierea KISC. Evenimentul Kander 100 dorește să celebreze acest reper important în viața cercetașilor de pretutindeni, aducându-i împreună.
Mai multe detalii despre eveniment și beneficii puteți găsi aici.
Beneficii: Echipa IST va primit un kit care conține eșarfă, ID, badge și tricou de eveniment, 3 zile de cazare gratuită la KISC ce pot fi folosite timp de un an de la terminarea Kander 100, 20% reducere la magazinul KISC pe durata evenimentului.
Poziții disponibile: Există 5 mari echipe din care puteți face parte: Operațiuni (logistică, PR, social media etc), Servicii (catering, campsite, housekeeping, etc), Programe la KISC(workshop-uri, programe social etc), Programe în afara KISC (ghizi pentru hike-uri) și Infrastructură (IT și mentenanță).
Profilul participanţilor: Pentru a participa ca IST la acest eveniment, este necesar să ai peste 18 ani și să poată comunica foarte bine în limba engleză. Este recomandat cu tărie ca aplicanții să aibă schema completă de vaccinare împotriva Covid-19. De asemenea, este recomandată experiența caracteristică în funcție de poziția ce se dorește a fi ocupată.
Costuri: Spre deosebire de orice altă jamboree, echipa IST nu va trebui să plătească taxă de participare. Sunt incluse cazarea și mesele pe întreaga durată a evenimentului. Participantul, însă, va trebui să își asigure transportul și cheltuielile personale.
IMPORTANT: Dacă eşti interesat(ă) de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici înainte de trimite aplicația ta organizatorilor. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. De asemenea, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, să fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.La oportunitățile internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej). Pentru informaţii suplimentare ne poți scrie la adresa international@scout.ro
Nume proiect: International Rower Week – Youth Advocacy Training, 28.12.2022 – 04.01.2023
Locația: Kandersteg International Scout Centre (KISC), Elveția
Cine poate participa: seniori cu vârste cuprinse între 18 și 26 de ani
Despre eveniment:
Acest eveniment de formare de șapte zile va oferi seniorilor din întreaga lume oportunitatea de a veni la KISC și de a învăța cum pot avea un impact notabil în comunitățile lor locale, în grupurile de cercetași și în organizațiilor naționale de cercetași, prin advocacy. KISC a inspirat mereu tinerii să creeze noi inițiative în țările lor de origine pentru a crea o lume mai bună. Principala temă a evenimentului va fi promovarea tinerilor, concentrându-se pe două domenii: 1) Educația pentru pace și drepturile omului și 2) Sustenabilitatea.
Programul constă într-o fază virtuală în decembrie 2022, pentru ca participanții să se familiarizeze cu formarea. Începând cu 28 decembrie, participanții vor avea activități legate de cunoștințele generale despre advocacy, concentrându-se pe imaginea de ansamblu a provocărilor globale și a tendințelor în materie de tineret, abordând principalele considerente în implementarea oricărei inițiative (inovare prin digitalizare; mecanisme și metodologii de monitorizare, evaluare și raportare; Safe from Harm). Participanții vor fi apoi împărțiți în două grupuri de lucru pentru restul formării, în funcție de interesul lor personal: fiecare grup se va concentra pe advocacy-ul 1) Educație pentru pace și drepturile omului sau 2) Sustenabilitate.
Mai multe detalii despre eveniment puteți găsi aici.
Profilul participanţilor: Seniori cu vârste cuprinse între 18 și 26 de ani care pot comunica foarte bine în limba engleză și pot participa activ pe întreaga perioadă a evenimentului. Este recomandat cu tărie ca participanții să fie vaccinați împotriva Covid-19 cu unul dintre vaccinurile acceptate de guvernul elvețian. Mai jos sunt câteva caracteristici pe care organizatorii le caută în posibilii candidați.
Seniori care sunt reprezentanți externi sau voluntari în domeniul promovării și al relațiilor externe în cadrul ONCR.
Seniori care sunt delegați sau membri ai consiliilor naționale de tineret sau ai oricăror alte platforme și instituții externe.
Cercetași activiști în comunitatea lor locală.
Cercetași care au un interes puternic în extinderea capacității lor în domeniile de advocacy pentru tineret, relații externe, educație pentru pace și drepturile omului și sustenabilitate.
Costuri: Taxa de participare este de 100 CHF (franci elvețieni) care acoperă costul trainingului(formării), cazării și mesele pe toată durata evenimentului.
Toți participanții sunt eligibili să primească sprijin financiar pentru călătorie după cum urmează:
Decontarea până la 400 CHF (franci elvețieni) – pentru biletele de tren/avion până în Elveția și biletele de tren de la orice aeroport/ gară elvețian(ă) până la Kandersteg.
Decontarea se va face după eveniment după ce documentele necesare (bonuri, dovada plății) au fost înmânate staff-ului KISC la check-in.
Procesul de aplicație și selecție
Aplicația trimisă către KISC (după ce participantul este acceptat în urma selecției ONCR) trebuie să conțină următoarele documente:
Scrisoare de motivație
CV
Scrisoare de confirmare din partea ONCR
Copie a pașaportului/ cărții de identitate
Un videoclip în limba engleză
Scrisoare de recomandare (opțional)
În urma acceptării din partea ONCR, Maria din echipa internațională va ajuta la pregătirea documentelor mai sus menționate dacă este nevoie.
Procesul de selecție final va fi realizat de către un comitet, care se va concentra pe echilibrul de vârstă și de gen, precum și pe reprezentarea geografică și culturală. Fiecare dintre cele șase regiuni mondiale cercetășești va fi implicată.
În urma acestui proces de selecție a participanților, 31 de tineri se vor reuni în Alpii elvețieni pentru a crea o schimbare.
IMPORTANT: Dacă eşti interesat(ă) de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici înainte de trimite aplicația ta organizatorilor. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. De asemenea, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi. La oportunitățile internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).
Pentru informaţii suplimentare ne poți scrie la adresa international@scout.ro
Nume proiect: The European Sustainability Forum 2022
Perioada: 20-23 octombrie 2022
Locația: Houens Odde Spejdercenter, aproximativ 30 km la sud de orașul Vejle pe coasta de est a Danemarcei
Cine poate participa: seniori, lideri, scouteri
Despre eveniment:
Sustenabilitatea de mediu este una dintre Prioritățile Strategice ale Planului Regional curent, iar acest forum, deși planificat trieniul trecut, este punctul perfect de pornire către îndeplinirea obiectivelor setate pentru viitor. De asemenea, este ocazia perfectă de a aduna laolaltă toți cercetașii interesați de acest subiect și pentru fiecare de a-și crea o rețea de contacte în Regiunea Europeană.
Profilul participantului:
Participanții la forum trebuie să îndeplinească următoarele criterii:
Să aibă 18 ani împliniți,
Să poată comunica fluent în limba engleză, atât oral cât și în scris,
Să fie pasionați de sustenabilitate,
Sunt membri în echipa națională Educație pentru Dezvoltare Durabilă (EDD) și/sau
Le-ar plăcea să facă parte din Rețeaua de Sustenabilitate a Regiunii Europene, reprezentând ONCR-ul.
Costuri: Taxa de participare este 50 EUR. De asemenea, costul transportului va fi rambursat până în limita a 250 EUR per participant.
Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 13.09.2022. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont atât de motivaţia de a participa la eveniment, cât și de vechimea (minimum 6 luni), experiența și implicarea activă în cadrul organizației.
Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, să fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.
La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).
Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.
Nume proiect: Jamboree-on-the-Air and Jamboree-on-the-Internet (JOTA-JOTI)
Perioada: 14-16 octombrie 2022
Locația: Online
Cine poate participa: lupișori, temerari, eXploratori, seniori, lideri, voluntari adulți.
Pentru participanții sub 13 ani, unul dintre părinți sau liderul de patrulă trebuie să se ocupe de înscriere și să le faciliteze participarea pe tot parcursul evenimentului.
Despre eveniment:
Fiind cel mai mare eveniment digital și radio cercetășesc din lume care promovează prietenia și conceptul de global citizenship, tinerii participanți vor putea să se conecteze cu alți cercetași din lume în timp ce experimentează un program dinamic de activități distractive și educaționale.
JOTA-JOTI este cel mai mare eveniment digital care are loc online și prin radio. Acest eveniment educațional aduce împreună mai mult de 2.5 milioane de cercetași în fiecare an în luna octombrie pentru un weekend întreg de cercetășie. Tinerii pot învăța despre tehnologie și comunicare, conectându-se cu alți cercetași din peste 171 de țări.
JOTA-JOTI este accesibil tuturor. Cercetașii din întreaga lume se pot înscrie fie ca grup, cât și / sau individual și pot participa la activități oricând în weekend. De asemenea, siguranța și protejarea copiilor și tinerilor împotriva abuzurilor rămâne una dintre prioritățile principale ale acestui eveniment. O să existe moderatori pentru chat-uri, ”listening ears”, cursuri online și sesiuni de informare pentru menținerea siguranței în mediul online și pentru a ne asigura că toți participanții se bucură de o experiență pozitivă și sigură în cadrul JOTA-JOTI. Toate aceste măsuri fac parte din politica Safe From Harm a organizației.
Cum particip?
Poți participa la JOTA-JOTI atât împreună cu un grup/o patrulă cât și individual!
1. Contactează cercetașii din Centrul tău Local sau din alte Centre Locale pentru a afla dacă vor să participe la eveniment.
2. Dacă participi împreună cu alți cercetași, roagă liderul însoțitor să vă înscrie ca grup completând acest formular până la data de 1 octombrie.
3. Dacă nu faci parte din nici o patrulă și decizi să participi individual, înscrierea se face tot completând acest formular până la data de 1 octombrie.
Profilul participantului: Orice cercetaș care are acordul liderului și Consiliului Centrului Local pentru participa, este membru activ în cadrul organizației și are cotizația plătită la zi.
Costuri: Gratuit.
Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.
Cine poate participa: seniori, lideri, voluntari adulți
Este în mod special încurajată înscrierea cercetașilor care au sub 30 de ani.
Despre eveniment:
Pentru următorul trieniu, Regiunea Europeană Scout caută să recruteze o echipă diversă de voluntari care să reprezinte cercetășia din diferite locuri ale Europei, cu scopul de a contribui la îndeplinirea Planului Regional Scout 2022-2025.
Primul pas este să se facă un pool de voluntari care sunt interesați să își aducă contribuția în următorul trieniu, înainte de a-i invita să-și exprime interesul pentru oportunități specifice.
Se caută voluntari cu diverse niveluri de experiență, de la începător la avansat, de la cercetași care activează doar la nivel local până la cele mai înalte organe de la nivelul național.
Cercetașii interesați pot face parte din echipa de voluntari pe termen lung sau pot sprijini îndeplinirea unor sarcini punctuale de scurtă durată. În orice caz, toată lumea va juca un rol important pentru a sprijini cu succes cercetășia în Europa.
Profilul participantului:
Voluntarii trebuie să cunoască cel puțin limba engleză ca limbă străină, atât oral cât și în scris, și să îndeplinească criteriile din fișa postului regăsită aici.
Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 31 august 2022. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont atât de motivaţia de a participa la eveniment, cât și de vechimea (minimum 6 luni), experiența și implicarea activă în cadrul organizației.
Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, să fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.
La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).
Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.
Nume proiect: Helper at Kandersteg International Scout Centre
Locația: Kandersteg International Scout Centre (KISC), Elveția
Cine poate participa: seniori și lideri
Despre eveniment: Pe lângă Pinkies, voluntarii Centrului Internațional Cercetășesc din Kandersteg care sunt îmbrăcați în roz, mai există și persoane în verde. Aceștia sunt Helpers sau Greenies, foști voluntari care se întorc pentru câteva zile, săptămâni sau chiar luni pentru a ajuta în perioadele mai pline ale centrului. Însă în aceste perioade ocupate pot aplica ca Helpers și persoane care nu au mai fost voluntari la KISC. În acest fel cercetașii pot vedea pe pielea lor cum e să trăiesți visul lui Baden Powel. Printre sarcinile acestei poziții se numără pregătirea camerelor și a meselor pentru oaspeți precum și lucrul în campsite
Mai multe detalii despre poziția de Helper puteți găsi aici.
Profilul participanţilor: Pentru a deveni staff este necesar să fii membru ONCR cu cotizația plătită la zi, să ai 18 ani împliniți, să cunoști limba engleză și să poți motiva ce abilități sau competențe te vor face să fii remarcat la Kandersteg. Foarte important: participanții trebuie să aibă disponibilitatea de a fi prezenți de la începutul și până la finalul sezonului.
Costuri: Participantul va suporta atât costul transportului, cât și al cheltuielilor personale de pe întreaga durată a șederii sale. Cazarea, mesele și orice alte necesități sunt asigurate de către organizatori.
IMPORTANT: Dacă eşti interesat(ă) de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici înainte de trimite aplicația ta organizatorilor. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. De asemenea, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.La oportunitățile internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).Pentru informaţii suplimentare ne poți scrie la adresa international@scout.ro
Nume proiect: Long Term Staff at Kandersteg International Scout Centre
Locația: Kandersteg International Scout Centre (KISC), Elveția
Cine poate participa: seniori și lideri
Despre eveniment: Kandersteg International Scout Center din Elveția a deschis aplicațiile pentru câteva poziții de long term staff. Dacă vrei o nouă provocare care îți va oferi oportunitatea de a trăi timp de un an în inima Alpilor, înconjurat de cercetași din toată lumea și de a petrece într-un cadru feeric, aceasta e oportunitatea pentru tine!
Profilul participanţilor: Pentru a deveni staff este necesar să fii membru ONCR cu cotizația plătită la zi, să ai 18 ani împliniți, să cunoști limba engleză și să poți motiva ce abilități sau competențe te vor face să fii remarcat la Kandersteg. Foarte important: participanții trebuie să aibă disponibilitatea de a fi prezenți de la începutul și până la finalul sezonului.
Costuri: Participantul va suporta atât costul transportului, cât și al cheltuielilor personale de pe întreaga durată a șederii sale. Cazarea, mesele și orice alte necesități sunt asigurate de către organizatori.
IMPORTANT: Dacă eşti interesat(ă) de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici înainte de trimite aplicația ta organizatorilor. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. De asemenea, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.
La oportunitățile internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).
Nume proiect: Short Term Staff at Kandersteg International Scout Center
Locația: Kandersteg International Scout Center (KISC), Elveția
Cine poate participa: seniori și lideri
Perioadă/sezon: Iarna 2022/2023: 4 decembrie 2022 – 3 martie 2023
Despre eveniment: Kandersteg International Scout Center din Elveția a deschis aplicațiile pentru Short Term Staff pentru sezonul de primavară 2022. Dacă vrei o nouă provocare care îți va oferi oportunitatea de a trăi timp de 3 luni în inima Alpilor, înconjurat de cercetași din toată lumea și de a petrece într-un cadru feeric, aceasta e oportunitatea pentru tine!
De ce sa fii voluntar la KISC? Poti afla mai multe aici.
Profilul participanţilor: Pentru a deveni staff este necesar să fii membru ONCR cu cotizația plătită la zi, să ai 18 ani împliniți, să cunoști limba engleză și să poți motiva ce abilități sau competențe te vor face să fii remarcat la Kandersteg. Foarte important: participanții trebuie să aibă disponibilitatea de a fi prezenți fizic pe tot parcursul sezonului, de la început și până la final. De asemenea, participanții trebuie să fie vaccinați complet împotriva virsurului COVID-19, cu un vaccin aprobat în Elveția.
Costuri: Participantul va suporta atât costul transportului, cât și al cheltuielilor personale de pe întreaga durată a șederii sale. Cazarea, mesele și orice alte necesități sunt asigurate de către organizatori.
IMPORTANT: Dacă eşti interesat(ă) de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aiciînainte de a trimite aplicația ta organizatorilor. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. De asemenea, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.
La oportunitățile internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).
Pentru informaţii suplimentare poţi consulta site-ul KISC sau ne poți scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.
Cine poate participa: temerari, eXploratori, seniori, lideri.
Despre eveniment: După ediția din 1991, Jamboreea Mondială este organizată pentru a doua oară de către Korea Scout Association.
Cea de-a 25-a Jamboree Mondială le va permite tinerilor să-și realizeze visele, să facă prietenii cu oameni din diferite culturi ale lumii și să ia parte la un program sigur, inclusiv și sustenabil. Programul este conceput în jurul mai multor elemente de bază: Scouting for Life, Smart & Scientific, Safe & Secure, Sustainability, și ACT: Adventure, Culture, Tradition.
Tema evenimentului este „Draw your Dream”, reprezentând dorința cercetașilor de a accepta ideile și opiniile tinerilor și de a le crea o oportunitate de a ajunge la o jamboree mondială. „Draw your Dream” exprimă dorința membrilor Mișcării Scout să transforme cea de-a 25-a Jamboree Mondială în propriul festival și să își dezvolte visele în cadrul evenimentului eveniment.
Profilul participanților: Pentru a fi eligibil să participi, trebuie să te fi născut între 22 iulie 2005 și 31 iulie 2009. În cazul în care depășești această vârstă la data începerii evenimentului, poți aplica pentru un post de IST, lider sau CMT/HOC.
Informații relevante Liderilor Însoțitori:
Contingentul se va organiza în patrule, coordonate de un lider însoţitor. O patrulă este formată din maxim 9 temerari/eXploratori şi un lider însoţitor. În formarea patrulelor se va avea în vedere gruparea cercetaşilor din acelaşi centru local în aceeaşi patrulă.
Având în vedere posibilitatea de înscriere individuală a cercetaşilor, liderii însoţitori trebuie să aibă în vedere probabilitatea foarte ridicată de a însoţi la eveniment şi cercetaşi din alte centre locale decât cele din care fac parte.
Rolulliderului însoţitor va implica următoarele:
însoţirea patrulei la Jamboree şi înapoi acasă;
informarea, susţinerea şi motivarea patrulei pentru îndeplinirea sarcinilor de pe parcursul evenimentului;
responsabilitatea faţă de conduita şi comportamentul cercetaşilor din patrula sa;
respectarea regulilor de camp de către patrula sa;
responsabilitatea faţă de sănătatea, siguranţa şi moralul patrulei;
realizarea evaluării cu patrula pe durata şi în urma participării la jamboree.
Liderii însoţitori colaborează cu echipa de management a contingentului şi sunt coordonaţi de Şeful de Contingent.
Pot fi lideri însoţitori la Jamboreea Mondială membrii Organizației Naționale ”Cercetașii României” care îndeplinesc următoarele condiții:
sunt majori;
au cotizația plătită la zi;
sunt cercetași activi constant în cadrul unui Centrul Local;
au vechime de lider în ONCR de minim un an;
vorbesc limba engleza – nivel mediu (pe parcursul procesului de selecție va avea loc o discuție, în engleză, cu fiecare participant);
fac parte din Centrele Locale legal înfiinţate;
au participat la cel puțin un camp național şi un camp internațional;
poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).
Informații relevante IST-ului:
Echipa de staff (IST) este formată din adulţi din ţările participante şi au rolul de a implementa activităţile şi de a gestiona serviciile pe parcursul evenimentului. Această echipă este organizată pe departamente, iar în apropierea evenimentului vor fi publicate mai multe detalii cu privire la aceste departamente şi la lucrurile care sunt de făcut. Vă rugăm să ţineţi cont că există posibilitatea ca nu toată lumea să fie repartizată în funcţie de preferinţe.
Membrii IST sunt persoane adaptabile având în vedere diferențele culturale și lingvistice.
Pentru că rolul tău ca IST este acela de a face ca Jamboreea să se deruleze în condiţii cât mai bune pentru participanţi acesta începe de acasă prin sprijinirea Contingentului românesc. În perioada de pregătire a contingentului românesc membrii IST colaborează cu echipa de management a contingentului şi cu liderii însoţitori şi sunt coordonaţi Şefului de Contingent.
Seniorii şi liderii cercetaşi interesaţi să aplice pentru această poziţie sunt rugaţi să completeze aplicaţia de mai jos până la data de 1 august 2018.
Pentru informaţii suplimentare ne puteţi scrie la adresa wsj@scout.ro
Pot face parte din IST la Jamboreea Mondială membrii Organizației Naționale ”Cercetașii României” care îndeplinesc următoarele condiții:
au cotizația plătită la zi;
sunt cercetași activi în cadrul unui Centrul Local, cel puțin în ultimele 6 luni;
au vechime în ONCR de minim un an;
vorbesc limba engleza – nivel mediu (pe parcursul procesului de selecție va avea loc o discuție, în engleză, cu fiecare participant);
fac parte din Centrele Locale legal înfiinţate;
au participat la cel puțin un camp național şi un camp internațional;
poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).
Costuri:
Suma totală a costurilor nu este alcătuită doar din taxa de participare. De obicei, în pachetul final includem, alături de taxa de participare, și costurile aferente tranzacțiilor bancare (plăți efectuate între ONCR și organizatori), pachetul de contingent (eșarfă, badge și alte materiale care contribuie la formarea unei imagini unitare a contingentului) și o contribuție la un fond de urgență (pe care credem că este bine să-l avem just in case și pentru că Cercetașii sunt Gata Oricând, chiar și în fața neprevăzutului). De asemenea, am estimat și costul transportului care apare mai jos. Legat de asigurarea de călătorie, am decis să o lăsăm pe mâna părinților/tutorilor legali sau la decizia proprie pentru cazul majorilor.
Taxa de participare: 350 USD/1780 RON
Pachetul de contingent: 45 USD/230 RON
Contribuție fond urgență: 50 USD/250 RON
K-Electronic Travel Authorization: 9 USD/46 RON
Transport: 1300 USD/6630 RON
TOTAL: TBC
Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 27 octombrie 2022. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont atât de motivaţia de a participa la eveniment, cât și de vechimea (minimum un an), experiența și implicarea activă în cadrul organizației.
Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, să fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.
La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).
Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.
Cine poate participa: Lideri (cu vârsta minimă de 21 de ani).
Despre eveniment: După ediția din 1991, Jamboreea Mondială este organizată pentru a doua oară de către Korea Scout Association
Cea de-a 25-a Jamboree Mondială le va permite tinerilor să-și realizeze visele, să facă prietenii cu oameni din diferite culturi ale lumii și să ia parte la un program sigur, inclusiv și sustenabil. Programul este conceput în jurul mai multor elemente de bază: Scouting for Life, Smart & Scientific, Safe & Secure, Sustainability, și ACT: Adventure, Culture, Tradition.
Tema evenimentului este „Draw your Dream”, reprezentând dorința cercetașilor de a accepta ideile și opiniile tinerilor și de a le crea o oportunitate de a ajunge la o jamboree mondială. „Draw your Dream” exprimă dorința membrilor Mișcării Scout să transforme cea de-a 25-a Jamboree Mondială în propriul festival și să își dezvolte visele în cadrul evenimentului eveniment.
Organizarea și coordonarea contingentului pentru Jamboreea Mondială reprezintă o responsabilitate importantă. În funcție de dimensiunea contingentului, fiecare organizație selectează o Echipă de Management a Contingentului (CMT – Contingent Management Team) format dintr-un număr adecvat de voluntari adulți cu experiență corespunzătoare acestui nivel de participare. Aceștia vor acorda asistență membrilor contingentului înainte, în timpul și după încheierea evenimentului.
Informații relevante CMT-ului:
CMT este format din voluntari adulți cu vârsta de minim 21 de ani și care au cunoștințe și experiență în domenii precum management financiar, transporturi internaționale, asistență pentru tineri, cercetășie la nivel internațional.
CMT este locul adecvat pentru dezvoltarea abilităților următoarei generații de lideri.
Membrii CMT vor campa în locația jamboreei, în zona adulților.
CMT-ul contingentului României la Jamboreea Mondială 2023 va fi format din 3 persoane, inclusiv Șeful de Contingent.
Pot face parte din CMT la Jamboreea Mondială membrii Organizației Naționale ”Cercetașii României” cu vârsta de 24 ani împlinită la momentul începerii evenimentului, cu un nivel mediu sau avansat de cunoaștere alimbii engleze, care au participat la cel puțin un eveniment național și unul internațional și care au vechime în ONCR de cel puțin un an.
Costuri:
Suma totală a costurilor nu este alcătuită doar din taxa de participare. De obicei, în pachetul final includem, alături de taxa de participare, și costurile aferente tranzacțiilor bancare (plăți efectuate între ONCR și organizatori), pachetul de contingent (eșarfă, badge și alte materiale care contribuie la formarea unei imagini unitare a contingentului), o contribuție la un fond de urgență (pe care credem că este bine să-l avem just in case și pentru că Cercetașii sunt Gata Oricând, chiar și în fața neprevăzutului) și costurile aferente asigurării de călătorie.
Taxa de participare: 350 USD
Costuri tranzacții bancare: TBC
Pachetul de contingent: TBD
Contribuție fond urgență: TBC
Asigurare călătorie: TBC
TOTAL: TBC
Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 30 iulie 2022. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont atât de motivaţia de a participa la eveniment, cât și de vechimea (minimum 6 luni), experiența și implicarea activă în cadrul organizației.
Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, să fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.
La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).
Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.