Roihu 2016, Evo – Finlanda, 20-28 iulie 2016 [1 aprilie 2016]

Nume proiect: Roihu 2016
Perioada: 20-28 iulie 2016
Locația: Evo, Finlanda
Cine poate participa: cercetaşi aparținând oricărei ramuri de vârstă, însoțiți de un lider

Despre eveniment: Roihu, a şaptea Jamboree a cercetaşilor finlandezi, este un eveniment ce aduce împreună peste 15000 cercetași din toate țările. Acesta se desfășoară între 20 și 28 iulie 2016, punând la dispoziție o gamă largă de activități pentru fiecare grupă de vârstă.

Participanții vor fi împreună, indiferent de vârstă sau subcamp, în 5 zile diferite. Între acestea, se numără ceremonia de deschidere, o seară de meditație, o zi dedicată vizitatului, etc.

Totodată, fiecare subcamp va avea propriul său program de seară, căruia se adaugă o seară internațională, în care fiecare grup va prezenta specificul țării sale. Mai mult de atât, organizatorii sunt interesați să cunoască ce înseamnă a fi cercetaș în diverse țări ale lumii!

În afara campului, se vor organiza alte două evenimente ce vor ajuta participanții să traiască cultura finlandeză la capacitate maximă: turul Finlandei și Home Hospitality. Turul va avea loc la finalul evenimentului și va dura patru zile. În schimb, Home Hospitality se va derula înainte de deschiderea oficială a Roihu, între 16 și 20 iulie.
În cadrul acestuia, participanții vor fi primiți de familii finlandeze, având ocazia să cunoască tradițiile și viața de zi cu zi a acestora.

Profilul participantului: Se pot înscrie cercetași aparținând oricărei ramuri de vârstă. Înscrierea se va face pe patrule, de către liderul însoțitor.

IST: Pentru a participa ca IST, trebuie să ai peste 18 ani. Înscrierea se face individual. În urma acesteia, vei avea posibilitatea de a alege din lista de open staff positions aria la care vrei sa contribui.

Costuri: Taxa este de 225 euro. Cei înscriși ca IST vor plăti separat, iar patrulele vor achita împreună cu liderul lor. Dacă se dorește participarea în cadrul Home Hospitality, o taxă de 50 euro se adaugă celei inițiale, din care va fi asigurat transportul de la aeroport la familia care vă va primi (taxa fiind aceeași, indiferent de locația în care se află familia). Menționăm că familia respectivă va asigura mesele pe perioada celor trei zile.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 1 aprilie 2016. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) şi de motivaţia de a participa la eveniment. De asemenea, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie mebru activ în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

Participanţii trebuie să aibă cunoştinţe de limba engleză, deoarece aceasta va fi limba oficiala a evenimentului.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi in cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfă naţională şi cămaşa bej).

Pentu informaţii suplimentare ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro sau puteţi vizita site+ul evenimentului: roihu2016.fi/en

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.